Citat:
Uporabnik Dr_S pravi:
Tako kot je Gatto rekel. ponavadi je desni, zaradi "odličnih" slo cest.
Drugače pa dvigneš avto z dvigalko in zavrtiš kolo na roke in slišiš na kateri strani ropota.
kaj pa če ne ropota ??
Letos tik daljšim potovanjem (1000km
) sem imel problem, ko sem ležaj slišal(rahlo brenčanje) nihče(različni mehaniki !) pa mi ni upal zagotovo reči kater ležaj je slab niti koliko km bi še zdržalo. Zadeva se je slišala na začetku le pri višjih hitrostih npr. >80km/h,nazadnje tudi pri nižjih ....recimo >50km/h....
Bilo je nekako tako , da se je ležaj slišal pri vožnji na ravnost, v levem ovinku je brenčanje (lahko tudi) ponehalo(odvisno od ovinka)...
Pri prevrjenju in vrtenju koles na roke se ni slišalo, niti čutilo NIČ.
Na koncu smo ugotovili tako, da smo avto dvignili (kolesa od tal) potem pa ...gasa 1-2-3-4-----100km/h ---sklopka in izklop motorja.....
Mehanik je stal spodaj in poslušal.....,ko so se kolesa hitro vrtela se je vse skupaj v delavnici kar konkretno slišalo,dosti bolj kot med vožnjo.
Diagnoza: sprednji levi goden za takojšno menjavo(bil že menjan cca 20 000km nazaj
), desnega se je tudi malo slišalo vendar še nič kritičnega(... še vedno se vozim z njim in ga ne slišim)
Govor je o prednjih ležajih.