Zakaj sekajo ovinke

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
N15MO, Lextasy.

Ena za v arhivo (slika je javno dostopna):
file.php
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ovinek sekaš, ko pač nisi sposoben obvladati naprave za prevoz. Ker pač hitrost presega tisti radij, ki ga še zmore tehnika pod tabo (presneto redko), ali ker hitrost presega tisto, ki jo zmore voznik. Pri avtih je to malo redkeje videti, večinoma to vidim pri tistih, ki upravljajo vozila na dveh kolesih opremljene z motorjem ali brez motorja.
Ali pa sekaš zato, da je pri isti hitrosti manj bočnih obremenitev (in s tem, na primer, prijetneje za sopotnike). Pa je lahko hitrost še daleč od kakršnekoli meje ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
To ti žal nič ne pomaga, če dobiš od policaja kazen.
Saj projektanti , izvajalci in nadzorni je se niso dobil. Kazni. Mogoce kaksne nagrade za inovativne resitve. Recimo kako na skoraj 400m ravnini z eno hiso 50m od ceste narediti hitrost 60 in polno crto, medtem ko je na isti cestu na ovinkastem delu crtkana crta innomejitev 90. Pa bodi pameten.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Hja, po uradni dolžnosti se jih ne priganja, lahko pa daš tožbo zaradi nesposobnosti na delovnem mestu, ipd :)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Ja seveda. Pohodnik bo ob 3h zjutraj skočil iz grma direkt pred avto samo da mi dokaže kako sem se uštel, pri čemer bo v roki imel natisnjen tale post.
Najbolje je da pokličeš Vilija in zlobirata referendum za postavit betonske škarpe po sredini vseh magistralk.
1. Tema govori o posnetku, ki ni bil posnet ob 3 h zjutraj.
2. Na forumu zmeraj obstaja možnost, da ko pač nimaš smiselnih argumentov, da zagovarjaš nelegalno početje, preprosto odnehaš in ne vlečeš iz malega prsta ven političnih tem v nepolitični pogovor.
Ne trdim, da je vsak moj prevožen km brez napak. Sigurno pa je bolje, da jih ne delam namerno.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
1. Tema govori o posnetku, ki ni bil posnet ob 3 h zjutraj.
2. Na forumu zmeraj obstaja možnost, da ko pač nimaš smiselnih argumentov, da zagovarjaš nelegalno početje, preprosto odnehaš in ne vlečeš iz malega prsta ven političnih tem v nepolitični pogovor.
Ne trdim, da je vsak moj prevožen km brez napak. Sigurno pa je bolje, da jih ne delam namerno.

Legalnost/ne legalnost je lahko pogosto kaprica polpismenega zakonodajalca.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
1. Tema govori o posnetku, ki ni bil posnet ob 3 h zjutraj.
2. Na forumu zmeraj obstaja možnost, da ko pač nimaš smiselnih argumentov, da zagovarjaš nelegalno početje, preprosto odnehaš in ne vlečeš iz malega prsta ven političnih tem v nepolitični pogovor.
Ne trdim, da je vsak moj prevožen km brez napak. Sigurno pa je bolje, da jih ne delam namerno.

Se strinjam. Ampak poglej ti si zjavljal da za sekanje ni razlogov in potem na smiselen razlog takoj podal zelo izkrivljen primer.
V vsakdanjosti boš lažje našel širno polje kjer se vidi vse naokoli in lahko sekaš ovinke po mili volji brez da bi kaj živega slučajno uletelo na cesto, kot pa pohodnika ki skoči nespametno iza skale ali grma direkt na cesto. Še zdaj ne boš priznal da obstajo povsem smiselni in nikogar ogrožajoči razlogi za sekanje.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Še zdaj ne boš priznal da obstajo povsem smiselni in nikogar ogrožajoči razlogi za sekanje.
Kot obstajajo povsem smiselni in nikogar ogrožajoči razlogi za vožnjo v rdečo luč na semaforju ali pod spuščajočimi se zapornicami čez železniški prehod. Povsem enako, je lahko povsem varno, vendar jaz raje tega ne počnem, ne svetujem drugim in ne snemam videov s takimi scenami.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Kot obstajajo povsem smiselni in nikogar ogrožajoči razlogi za vožnjo v rdečo luč na semaforju ali pod spuščajočimi se zapornicami čez železniški prehod. Povsem enako, je lahko povsem varno, vendar jaz raje tega ne počnem, ne svetujem drugim in ne snemam videov s takimi scenami.
Sekanje črtkane črte enačiš z vožnjo v rdečo?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.799
113
Daj ne bluzi. Sploh pa ne vključuj v to zgrešeno primerjavo še idiotske slovenske statistike najpogostejših vzrokov nesreč, ki z realnim stanjem nima prav veliko skupnega.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
765
113
Ce je cesta prazna, izkoristim celo, da se peljem cim manj "po ovinkih"... Tudi en sam ovinek recimo speljem iz zunanjega roba na notranji in nazaj na zunanji, da je cimbolj tekoce in cim manj obremenjujoce za potnike in avto. Na zalost so dostikrat ceste narejene ne logicno, crte narisane nelogicno, itd... Kako je lahko crta za izvoz iz avtoceste narisan pod velikim kotom, namesto, da bi bila potegnjena pod ostrim kotom, s kakrsnim zavijes iz avtoceste? Tam gladko prevozim crto in zacnem zavijati na izvoz ze malo prej, pa potem lahko mirno zmanjsam hitrost tam, namesto na viznem pasu, kot nekateri, ki se crt drzijo. Kako jim uspe pri delu na avtocesti in preusmeritvi na en pas na nasprotno stran le to urediti kot uvoz v bokse na Monaco F1? Zakaj ne gre lepo pocasi v desno, tako kot normalno zapeljes?
Z motorjem ostanem na svojem pasu, ker imam raje ovinke kot ravno cesto, z avtom mi pa ni do brezveznega gujsanja levo in desno in peljem naravnost, ce je cesta prosta.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Daj ne bluzi. Sploh pa ne vključuj v to zgrešeno primerjavo še idiotske slovenske statistike najpogostejših vzrokov nesreč, ki z realnim stanjem nima prav veliko skupnega.
Statistika ni ne vem kaj, vendar še zmeraj neprimerno bolj merodajna od mnenja nekoga, ki ni v stanju sukati volana.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.799
113
Prav nič ni merodajna glede na to na kako zgrešen način nastaja - popolno ignoriranje resničnih vzrokov za neko prometno nesrečo in delovanje po načinu najmanjšega napora na podlagi česar je npr. v večini primerov razlog za nesrečo neprilagojena hitrost (saj če bi se vozilo premikalo počasneje ali pa celo stalo/mirovalo do nesreče nebi prišlo) in je posledično ta zgrešena statistika povsem primerljiva z gostilniško debato iz česar sledi, da ni vredna počenega groša oziroma dejansko enakovredna mnenju nekoga, ki (bojda) ni sposoben sukati volana.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
statistika je zelo merodajna. recimo statistično gledano precej več slovencev umre za volanom, kot pa zaradi pikov kač, pa vseeno mislim, da bi raje vozil avto, kot pa šlatal strupene kače
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.744
15.799
113
Lej ga humorista :aplauz:

Govora je o slovenski prometni statistiki in njenemu sistemu nastajanja, pusti zdaj splošne statistike in zabavne primerjave :p
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Ovinke sekajo super alter vozniki in so zaradi tega totalno kool, ker je to športna in dinamična vožnja. Če se na poti ne skantajo pridejo tudi do 0.12 sekunde prej na cilj, kot ostali, ki ne sekamo ovinkov.
Gre pa v bistvu samo zato, ker te super duper vozniki precenijo svoje sposobnosti in meje avtomobila pa čeprav so si omislili avto le nekoliko večji od obeska za ključe ter ročni menjalnik, ki jim da toliko neverjetne kontrole nad vozilom, enostavno prehitro pripeljejo v ovinek potem pa nesposobni kakor so ne znajo drugače, kot sekati ovinek.
Sem dvajset let živel blizu ceste z zoprnim ovinkom, ki so ga vsi osli sekali. Stalno so cvilile gume in je šlo za las. Večkrat letno pa je prišlo tudi do nesreče z razbitimi avtomobili. Misilim, da nasrečo nikoli ni bilo smrtnih žrtev. Vsaj zaenkrat ne. Res bravo!

Saj ni problem če kdo seka ovinek na resnično pregledni cesti ki je tudi prazna. Problem je, ker premnogi sekajo nepregleden ovinek ali pa seka ovinek čeprav vidi nasproti vozeče vozilo. Ampak super duper vozniki pač vejo da bodo speljali, res da bo oni nasproti žlajfal ko nori, da ne bo prišlo do trka ampak debilu bo v ve;ini primerov le uspelo zvozit.... za las in po zaslugi drugega.
Vem, da mi Alter super vozniki ne boste dali prav in boste se naprej furali po svoje. Upam le, da se nikoli ne srecamo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ametist