Hja, saj vsi vemo, kaj je boljše in da je mercedes boljši od fička. Temu sploh ne ugovarjam. Popraviti in očistiti pa je treba tudi fičkota in tudi z njim se da peljati. Mnogi nimajo denarja iz različnih vzrokov in je kurilnica pravo pokopališče. Itak pa je večina problemov v tem, da nič ni očiščeno, peči polne oblog, filtri zapacani do amena, pa še sami so malo šraufal zrak in podobno, dokler ni vse skupaj crknilo. Ja in potem je premalo spihat šobo ali jo oprat v alkoholu. S tem se samo na zunaj vizaulno polepša, svinjarija, ki je v njej pa ne gre ven. In JA, šobe so potrošno blago in se menjajo. Malo pomisli kajkšna velikost je mikron in ali res mikron vidiš z očmi. In JA, je bistvo koliko na drobno je razpršena nafta ( gre za mikrone) in ne za razpršen curek na plastičnem spreju za čiščenje oken. In JA, šobe so v večini primerov tako zapacane, da še s kompresorjem ne gre tudi samo zrak čez. In še posmojene so, ko se je ogenj zaradi zamašitev v njej manjšal, dokler ni crknilo vse skupaj. Če hočeš, čisto in kvalitetno delo, da se ne vračaš v sezoni nazaj je menjava nujna. V principu sem pa za višji tlak na šobi, recimo za 1 do 2 at več, oziroma 10 se mi zdi premalo, ker pri višjem tlaku se lepše razprši.
Kar se tiče tistega co2, lahko nateraš več zraka in bo co2 uredu, s tem pa povečaš porabo. Vsaka sprememba vpliva na druge parametre in je potem treba vse prilagajat. Kličejo pa večinoma tisti, ki imajo slabšo kakovost opreme in ko že vse odpove iz vrste razlogov, ki jih itak poznata. Če si v poslu dolgo boš že na uč nastavil zelo dobro. Je pa problem tam, kjer je vse napačno dimenzionirano, recimo fi dimne cevi, velikost (moč)peči, moč gorilnika. Če nihče od domačih ne šrafa nič, gre večinoma za čiščenje (filtrov , oblog na gorilcu, na peči in menjavo šobe) in potem imaš mir.
lp