ksz
Vsi govorite tko kot da imate moč 3 letnega fantka,iznajdljivost koale in znanje vožnje kot moja tašča.
Vsi govorite tko kot da imate moč 3 letnega fantka,iznajdljivost koale in znanje vožnje kot moja tašča.
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kadarkoli sem tankal iz 'napačne' strani je bilo težko potegnit cev do luknje, vedno je nategnjena do konca, pa ne parkiram daleč od roba. Enkrat mi jo je celo iz luknje ven spipaloPa še tečt noče normalno, ker je ročka postrani not (pri treh različnih avtih), velikokrat jo je treba držat nonstop.
Glede na dolžino cevi mislim, da je to točenje na 'napačni' strani mišljeno kot v nujnem primeru (da se recimo pokvari ena stran) in ne, da bi bilo temu dejansko namenjeno.
Me pa zanima na podlagi česa se proizvajalci odločajo na kateri strani bo luknja. Ne vem tudi če je odvisno od firme, na 206 je bila na desni, na 207 pa na levi strani - kar je manj praktično, ker nimaš veliko prostora za izstopanje in vstopanje.
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
...strogo na taki strani kjer imajo luknjo za tank? Na vseh pumpah se da raztegnit šlauh da prideš okrog avta, potem ko porineš noter itak samo stoji ni treba niti cevi držat. Ampak opažam folk ki čaka tudi dva avtomobila pred seboj, zraven pa prazno...Feder ki navija cev pomojem tudi ni tako močen da bi ti kaj pri odprtini zhebalo, tudi če pištolo "špona" v eno smer potem ko jo spustiš. No tako jaz mislim. Da bi avto gumijasta cev umazala...ne vem če je tista cev TOLK umazana....skratka kje kje point?
Jaz grem veno tja kjer je najmanj gužve....
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kadarkoli sem tankal iz 'napačne' strani je bilo težko potegnit cev do luknje, vedno je nategnjena do konca, pa ne parkiram daleč od roba. Enkrat mi jo je celo iz luknje ven spipaloPa še tečt noče normalno, ker je ročka postrani not (pri treh različnih avtih), velikokrat jo je treba držat nonstop.
Glede na dolžino cevi mislim, da je to točenje na 'napačni' strani mišljeno kot v nujnem primeru (da se recimo pokvari ena stran) in ne, da bi bilo temu dejansko namenjeno.
Me pa zanima na podlagi česa se proizvajalci odločajo na kateri strani bo luknja. Ne vem tudi če je odvisno od firme, na 206 je bila na desni, na 207 pa na levi strani - kar je manj praktično, ker nimaš veliko prostora za izstopanje in vstopanje.
Zapelješ avto toliko naprej, pa ni nobene težave, da pride cev do luknje
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.
Možno. Je pa odvisno, kje je tank in auspuh.Če je auspuh na levi, je pokrovček na desni in obratno.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.
Možno. Je pa odvisno, kje je tank in auspuh.Če je auspuh na levi, je pokrovček na desni in obratno.
Ne nakladaj, ves koliko vozil ima izpuh na obeh straneh....
BMW 335, M3 , pa se mnogo drugih...
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Jaz tankam povsod takrat ko je cev na napačni strani pač zapeljem avto nekoliko bolj naprej in ni nobenih težav.....vsaj do sedaj jih ni bilo.
+1.
Raje grem sicer na pravo stran, če pa je "napačna" stran prazna, pa pač zapeljem malo bolj naprej in ni nobenih težav s cevjo.
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.
Možno. Je pa odvisno, kje je tank in auspuh.Če je auspuh na levi, je pokrovček na desni in obratno.
Ne nakladaj, ves koliko vozil ima izpuh na obeh straneh....
BMW 335, M3 , pa se mnogo drugih...