Zakaj eni čakajo na pumpi v vrsti...?

Avto postavim...


  • Skupaj glasov
    192

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.041
1.262
113
42
ksz

Vsi govorite tko kot da imate moč 3 letnega fantka,iznajdljivost koale in znanje vožnje kot moja tašča.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Jaz grem vedno na "pravo" stran ... nikoli se mi ne mudi, sem zelo strpen, pa počakam, tudi če je kak avto spredaj ... ta čas poslušam radio in opazujem okoli kaj folk dela ...

Enostavno se mi ne da cev vlačit ven s pumpe
smile-1.gif
Tako parkiram blizu, vtaknem cev ... vedno tankam do polnega, tako da vmes včasih še šipo pobrišem ...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kadarkoli sem tankal iz 'napačne' strani je bilo težko potegnit cev do luknje, vedno je nategnjena do konca, pa ne parkiram daleč od roba. Enkrat mi jo je celo iz luknje ven spipalo
bonk.gif
Pa še tečt noče normalno, ker je ročka postrani not (pri treh različnih avtih), velikokrat jo je treba držat nonstop.

Glede na dolžino cevi mislim, da je to točenje na 'napačni' strani mišljeno kot v nujnem primeru (da se recimo pokvari ena stran) in ne, da bi bilo temu dejansko namenjeno.

Me pa zanima na podlagi česa se proizvajalci odločajo na kateri strani bo luknja. Ne vem tudi če je odvisno od firme, na 206 je bila na desni, na 207 pa na levi strani - kar je manj praktično, ker nimaš veliko prostora za izstopanje in vstopanje.

Zapelješ avto toliko naprej, pa ni nobene težave, da pride cev do luknje
wink-1.gif

Jaz če vidim, da je samo eden pred mano grem tja, kjer mi je bolj komot drugače pa grem pač tja kamor je manj gužve.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.

Možno. Je pa odvisno, kje je tank in auspuh.Če je auspuh na levi, je pokrovček na desni in obratno.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
...strogo na taki strani kjer imajo luknjo za tank? Na vseh pumpah se da raztegnit šlauh da prideš okrog avta, potem ko porineš noter itak samo stoji ni treba niti cevi držat. Ampak opažam folk ki čaka tudi dva avtomobila pred seboj, zraven pa prazno...
confused-1.gif
Feder ki navija cev pomojem tudi ni tako močen da bi ti kaj pri odprtini zhebalo, tudi če pištolo "špona" v eno smer potem ko jo spustiš. No tako jaz mislim. Da bi avto gumijasta cev umazala...ne vem če je tista cev TOLK umazana....skratka kje kje point?
Jaz grem veno tja kjer je najmanj gužve....

Ene pumpe imajo katastrofalne "fedre", cevi, ki so nemarno speljane in moraš ko tele vlečt ven pa še nazaj vleče, tam če ga vlečeš okoli še ziher malo avto faše.

Nekateri pa imajo super cevi, ki so na vrhu in z lahkoto tankaš z obeh strani.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kadarkoli sem tankal iz 'napačne' strani je bilo težko potegnit cev do luknje, vedno je nategnjena do konca, pa ne parkiram daleč od roba. Enkrat mi jo je celo iz luknje ven spipalo
bonk.gif
Pa še tečt noče normalno, ker je ročka postrani not (pri treh različnih avtih), velikokrat jo je treba držat nonstop.

Glede na dolžino cevi mislim, da je to točenje na 'napačni' strani mišljeno kot v nujnem primeru (da se recimo pokvari ena stran) in ne, da bi bilo temu dejansko namenjeno.

Me pa zanima na podlagi česa se proizvajalci odločajo na kateri strani bo luknja. Ne vem tudi če je odvisno od firme, na 206 je bila na desni, na 207 pa na levi strani - kar je manj praktično, ker nimaš veliko prostora za izstopanje in vstopanje.

Zapelješ avto toliko naprej, pa ni nobene težave, da pride cev do luknje
wink-1.gif

Na OMV-ju, kjer nimajo tistih feder na vrhu je tankanje na drugi strani skoraj misija nemogoče (včasih se cev celo zatakne s tisto od druge strani), na starejših Petrolih, kjer imajo fedre na vrhu, pa se da nekak. Pa saj ni tak velik problem potegnit cev preko, samo kaj, ko potem noče avtomatsko tankat ali pa tanka počasneje.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Jst vedno tankam na OMV-ju in če ni placa za mojo stran, grem na nasprotno, zapeljem malo bolj naprej, z desno primem pištolo, malenkost povlečem, nato z levo roko primem cev in povlečem do rezervoarja in nato tankam brez težav. Pištola mora biti ravno in ne postrani, zato vam tudi slabo teče oz prekinjuje varnostno stikalo. Nikoli se še nisem umazal na tak način.
 

titov

Fizikalc
12. jun 2008
7.544
1
38
Eh jebeš vlečenje cevi, počakaš max minuto in lepo natankaš na pravi strani.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Saj tudi jaz sem parkrat čakal folk, sam zdej pa ne več. Ko sem čakal, je folk noter še kupoval raznorazne reči, ali pa, ko je prišel nazaj, se je še pol ure vezal, iskal ključe itd. Sej, ko čakaš, se ti cajt še bolj vleče, zato tudi rataš razpi....
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.224
2.831
113
Lublana
Obišči stran
Jaz zapeljem na tisto stran kjer je odprtina za tankat. Zakaj bi vlekel tisto cev? In motovilil okoli avtomobila? Sem enkrat res probal pa sem imel kar nekaj težav, je šlo glih za glih...brez veze nima smisla. Pozabljate, da niso vsi avtomobili za dva koraka dolgi in pol koraka široki
wink-1.gif
. Poleg tega se mi pa še nikoli ni zgodilo, da bi bilo na "pravi" strani gužva na na "napačni" pa prazna tankštela! Če je gužva so itak vse enako zasedene, če ni gužve pa itak ni problem. Torej? Zakaj bi se matral na "napačni" strani?


EDIT:
Pa še to!! Nikoli ni nujno, da boš v tisti vrsti kjer je manj vozil prej na vrsti!! Mene bolj, kot kje ljudje tankajo moti, da gre na špancir po petrolovi trgovinici in prav počasi nabira neke blesarije, pa še na kavico iz avtomata...potem pa počasi do blagajne...pa še loto vplačat...in potem končno pride ven s polnimi rokami ves neroden ne ve kako bi vstopil v avto..., ko mu le uspe pa še neka meni neznan procedura, ki kar traja nekaj trenutkov predno vžge motor...prižge luči...hoče odpeljat...aja pas...kaj zdaj?? aja v prvo...in počasi....
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.

Možno. Je pa odvisno, kje je tank in auspuh.Če je auspuh na levi, je pokrovček na desni in obratno.

Ne nakladaj, ves koliko vozil ima izpuh na obeh straneh....
BMW 335, M3 , pa se mnogo drugih...
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.

Možno. Je pa odvisno, kje je tank in auspuh.Če je auspuh na levi, je pokrovček na desni in obratno.

Ne nakladaj, ves koliko vozil ima izpuh na obeh straneh....
BMW 335, M3 , pa se mnogo drugih...

Glede razporeditve teže bi mi bilo logično, da je vsako na eni strani (pa mogoče še varnostno zaradi gretja izpušnega sistema).
 

Jovo_A

Zelenc'
15. dec 2012
29
0
1
Grem vedno na tisto stran, kjer tankam, tudi ce cakam.
Se mi ne da vlacit cevi okrog avta.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.750
6.134
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Floki pravi:
Jaz tankam povsod takrat ko je cev na napačni strani pač zapeljem avto nekoliko bolj naprej in ni nobenih težav.....vsaj do sedaj jih ni bilo.

+1.

Raje grem sicer na pravo stran, če pa je "napačna" stran prazna, pa pač zapeljem malo bolj naprej in ni nobenih težav s cevjo.

Enako!
 

Benko14

Pripravnik
30. jun 2011
219
17
18
Ko grem tankat plin vedno tankam na pravi strani. Ko grem pa bezin tankat mi je pa vseeno.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Ja samo vcasih ne mores zapeljati dovolj naprej, ker pred tabo stoji avto, ki ni zapeljal dovolj dalec. Potem pa imas vsaj cetrt avta okoli katerega je treba vleci cev in na nekaterih crpalkah je to narejeno res samo za najbol nestrpne. Imam nadpovprecno tezo in ukvarjam se s sportom pa se moram vcasih prav upreti ob tla da potegnem tisto cev dovolj ven. Potem pa se ne stoji dobro in jo moram ves cas drzat.

Cisto zastopim, da ljudje raje cakajo v vrsti, kot pa se matrajo s to cevjo. Kaksna 60, 70 kilska zenska dvomim, da jo lahko na vseh crpalkah okoli avta spravi.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Pa tudi čakanje v vrsti ni potrebno, jaz bencinsko vedno prečekiram že iz ceste, če ni frej mesta zame, se peljem dalje.

Res pa ne tankam po 5-10€, kot je zadnja moda in grem tankat, ko je tank nekje na 20%.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Kolkr jaz opazujem imajo azijski avti večinoma na levi, evropski pa na desni.

Možno. Je pa odvisno, kje je tank in auspuh.Če je auspuh na levi, je pokrovček na desni in obratno.

Ne nakladaj, ves koliko vozil ima izpuh na obeh straneh....
BMW 335, M3 , pa se mnogo drugih...

Res je. Na te zverine sem pozabil. Pri običajnih avtih pa moja skoraj zagotovo trditev drži.In je neka povezava, da moraš zaradi auspuha/katalizatorja in tanka postavit odprtino za dolivanje tam, kjer ostane plac.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Mah, jst skoraj vedno tankam ko ni gužve, tako da grem na tisto stran, kjer imam odprtino za tank. Pri Pajeru in BMW-jih je na desni ...
wink-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Logično je da je odprtina za tank na strani po kateri vozimo - torej za nas na desni in, ko izstopiš iz vozila imaš na levi prostor za odpret vrata.
Japonci kolikor vem imajo večinoma odprtino na levi.