zahteva za nov telefon

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Citat:
Uporabnik nepot pravi:
Citat:
Uporabnik dejan001 pravi:
Citat:
Uporabnik nepot pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
me ma da bi še zahteval denarno nadomestilo za ta čas ko sem brez telefona, k niti nadomestnega niso mogli zrihtat.

ne-ne-1.gif


zgoraj..sicer ne piše denarno, ampak piše povračilo škode...verjetno kilo krompirja ni mišljeno

hm...a ne piše proizvajalec oz pooblaščeni serviser????ne mešat jabolk in hrušk
wink-1.gif

sej sm napisal da sploh ne gre nič prek operaterja. niti preko trgovine kjer sem telefon kupil. telefon sm nesel direkt na pooblaščen servis, ki je še uvoznik. in tudi od servisa bom zahteval nov telefon. imajo pa en problemček. telefone ne servisirajo tukaj ampak jih pošiljajo v tujino na servis, zato vedno tako dolgo rabijo.
bonk.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
a tebi nebi dop. če bi mel eno stvar v pol leta 2x na servisu?? vsakič po 45dni?? mam telefon več na servisu kot ga uporabljam. prav zaradi tega bom zahteval nov telefon. pa nebi rekel da bi bil vreden 100€. sam da daš 720€ zanj pa te tak j....
tudi pri avtomobilih je tako. če maš avtomobil pod garancijo in ga daš na servis ti LAHKO zagotovijo nadomestno vozilo. če nimajo, pa LAHKO zahtevaš povračilo škode.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Uporabnik _jolly_ pravi:
a tebi nebi dop. če bi mel eno stvar v pol leta 2x na servisu?? vsakič po 45dni?? mam telefon več na servisu kot ga uporabljam. prav zaradi tega bom zahteval nov telefon. pa nebi rekel da bi bil vreden 100€. sam da daš 720€ zanj pa te tak j....
tudi pri avtomobilih je tako. če maš avtomobil pod garancijo in ga daš na servis ti LAHKO zagotovijo nadomestno vozilo. če nimajo, pa LAHKO zahtevaš povračilo škode.


Seveda bi mi dopizdilo
smile-1.gif
. Nevem ali si omenil pa sem spregledal Za kateri telefon sploh gre, pa kaj je narobe... ?

Glede povracila stroskov.

Ce se enkrat preberem tole

Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi , ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Jaz tukaj razumem tako,d a lahko povracilo skode zahtevas sele, ko proizvajalec oz. pooblasceni servis teh pogojev ne izpolni (torej da takoj sprejme blago v popravilo, odprava napake v 45 dneh,... ). Ceprav dejansko ne poznam konkretnih primerov, da bi kdo ze zahteval povracilo skode. niti pri mobilnikih, se manj pa pri avtomobilih
smile-1.gif
......
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
nebom raje povedal za kater telefon gre, k ga nameravam prodat f u know what i mean.
tongue-1.gif
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
ne razumete eni...

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi , ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

prvo piše lahko zahteva...kaj pa potem??!! imaš pravico do poračila škode

sicer pa če sem jaz iz mb zakaj bi se jebal pa nosil npr. nokio na teleray v lj ali po pošti, če ga lahko nesem tukaj 5min vstran na mobitel kjer so ga dlžni sprejet saj je bil pri njih kupljen?! + tega sem nesel že najmanj 5gsm tja na in vedno dobil nadomestnega tako da nimam nobenih pripomb

prav tako imel primer iz bofa...prenosnik riknil odnesel k bofu..ni bil popravljen v 45 dneh (garancija bila tik pred iztekom 2 let), dobil sem dobropis in izbral nov prenosnik za sto vrednost kot je bil ta moj izpred 2 let...srečen jaz in bof (ki mi je v bistvu 2x prodal računalnik, 1plačal jaz drugič pa distributer pokvarjenega rač)...

v tujini je to popolnoma drugače urejeno kot pri nas (seveda v bolje kupca) - sploh ker se očitno nekateri pustijo jebat..
bom dal 2000e ven za neko tehniko pa mi bo po 10 dneh crknil pa bom srečno čakal da mi ga popravjio, po možnosti 45 dan??!!
ne-ne-1.gif


pač profesionalizem nekaterih prodajalcev oz. trgovin
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Tudi v tujini ni vse tako z rozicami postlano... sploh ce je vec problemov s tem...

Pred leti, ko smo se hodili v tujino v shopping, je bil precejkrat primer, da si dobil zraven izdelka listek, da ce peljes kako tehnicno robo izven Avstrije in pokasiras DDV, da v takem primeru garancija ne velja. Sicer nevem, ce se je to izvajalo, ker se ne spomnim, da bi imel kaksen reklamacijski zahtevek ... Kar se spomnim, je to, da se mi je enkrat pokvarila ena ura kupljena v Celovcu... pa takrat vem,d a so mi jo zamenjali za novo...

Tudi recimo svoj cas s na Nokiinem servisu v Celovcu zastonj nadgrajevali telefone in tudi nalozili Slovenscino... potem pa je bil ocitno naval Slovencev prevelik, pa so to ukinili oz. je bilo treba za nalaganje Slovenscine na mobilnik placati nekaj silingov, tudi ce je bil mobilnik se v garanciji... Izgleda so imeli z mobilniki iz Palmanove prevec dela
smile-1.gif
...
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
ksz

ok, stvar se je uredila. no, se skoraj nebi mogla lepše. sm prišel danes na servis, pozdravil in dal papirje gospodišni za šalterjem in je brez besed poklicala serviserja pa povedala datum oddaje aparata, pa je serviser rekel da sm upravičen do novega. se mi je zdelo zelo korektno, kr nisem niti zahteval novega ampak sm brez besed sam tisti papir dal tja.

no, moram pohvalit podjetje CHS in prijazno gospodično za šalterjem.
cheer.gif