Ok, ko ste ravno začeli s PSA grupo:
P405, P205, P306, Zx in Xsara imajo "enako" premo (ne povsem) in pri katerih najhitreje pride do obrabe ležajev (ponavadi zaradi vdora vode in korozije) in koles na "X" oz. na "/--\"
P106, Saxo, P206, Partner 1, Berlingo 1, Xsara Pic. imajo nekoliko drugačno konstrukcijo preme (prvi trije šibkejšo/pomanjšano verzijo, drugi trije pa malo bolj glomazno) z večjimi ležaji in nekoliko manjšimi težavami, v osnovi pa so težave prej ali slej enake zgornjim.
Pri vseh naštetih je težava v torziji in posledično v tem, da omenjeni ležaji rok nosijo celotno težo avtomobila, kar obrabo samo še pospeši.
Pri obeh zgornjih skupinah je popravilo precej zagamano in lahko tudi relativno drago (ranga 500€)
Pol imaš v PSA grupi še hidravličarje s podobno konstrukcijo prem kot zgornji, s to razliko da so ležaji tudi zaradi več prostora "malo pametneje" konstruirani (močnejši) s še dodatno prednostjo, da znaten del teže prevzamejo hidravlični cilndri. Tudi pri teh prihaja do podobnih simptomov, vendar počasneje, pa tudi obnova (menjava ležajev) je enostavnejša in cenejša (cca. 250€).
btw: ne vem sicer zakaj eni temu pravijo "most"