Zadnja generacija: Golf ali Auris ?

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik stop pravi:
Na avtu piše PIA
bonk.gif

Men se redno dogaja ta asociacija
grin1.gif

2179086-MuJo.jpg
 

Priponke

  • 2179086-MuJo.jpg
    2179086-MuJo.jpg
    40,9 KB · Ogledi: 161

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Glej, mogoče ti bo moj prispevek kaj v pomoč:
pri hiši je g4, letnik 2000, 1.4 bencin, generacija, vozi žena, večkrat jaz, avensis 2.0 d4d letnik 2010, vozim jaz, dokaj blizu pa mi je tudi g7 40 let +sky letošnji letnik.
O materialih bi rekel, da so na otip, lahko je to samo moj občutek, vseeno boljši pri VW, niso pa pri toyoti slabi.
Zanesljivost: tako vw kot toyota do sedaj oba bp (g ima 178kkm, jota 96kkm).
Servisi so zgodba zase, tu ima vw absolutno prednost. Pri toyoti so nekonkurenčni s cenami in so dražji za cca 30%. Primerljivi redni servis na avensisu in passatu je pri slednjem cenejši za cca 70eur.
Na koncu še nekaj o počutju in vožnji: sam rad vozim toyoto, ker je dizl, novejši, zanesljiv. Ampak, vedno se z nasmeškom in večjim veseljem vsedem v ženin golf. Položaj za volanom je boljši kot v toyoti, lega boljša, preglednost je tudi ok, materiali so po mojem občutku vseeno boljši in malenkosti, kot so osvetlitev stikal na vratih, ta je v avensisu porazna in verjamem, da v avrisu ni nič boljša, naredijo avto bolj privlačen, kljub starosti. Ne razumeti tole kot, da je toyota slaba. Daleč od tega, vendar, pri meni prevaga vw.
Če bi jaz kupoval nov avto, toyote gotovo ne bi. Med tema dvema, ki ju ti izbiraš bi gotovo raje izbral g7. Če ubodeš serijo 40let, ne bi naredil slabe poteze. Avto je več kot dober. Edini problem zna biti, da so vw zelo na udaru tatov.
Upam, da sem kaj pomagal.

lp
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
Kako ljudje raje vozijo klasike kot nov avto?!
Je to tudi alter fenomen?
Tvoja opomba je popolnoma neumestna, uporabniku s pametovanjem nisi pomagal 0.
Se pač ne skladama v mnenjih, big deal.
Lep dan naprej tudi tebi!
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Citat:
Uporabnik ergo pravi:
Glej, mogoče ti bo moj prispevek kaj v pomoč:
pri hiši je g4, letnik 2000, 1.4 bencin, generacija, vozi žena, večkrat jaz, avensis 2.0 d4d letnik 2010, vozim jaz, dokaj blizu pa mi je tudi g7 40 let +sky letošnji letnik.
O materialih bi rekel, da so na otip, lahko je to samo moj občutek, vseeno boljši pri VW, niso pa pri toyoti slabi.
Zanesljivost: tako vw kot toyota do sedaj oba bp (g ima 178kkm, jota 96kkm).
Servisi so zgodba zase, tu ima vw absolutno prednost. Pri toyoti so nekonkurenčni s cenami in so dražji za cca 30%. Primerljivi redni servis na avensisu in passatu je pri slednjem cenejši za cca 70eur.
Na koncu še nekaj o počutju in vožnji: sam rad vozim toyoto, ker je dizl, novejši, zanesljiv. Ampak, vedno se z nasmeškom in večjim veseljem vsedem v ženin golf. Položaj za volanom je boljši kot v toyoti, lega boljša, preglednost je tudi ok, materiali so po mojem občutku vseeno boljši in malenkosti, kot so osvetlitev stikal na vratih, ta je v avensisu porazna in verjamem, da v avrisu ni nič boljša, naredijo avto bolj privlačen, kljub starosti. Ne razumeti tole kot, da je toyota slaba. Daleč od tega, vendar, pri meni prevaga vw.
Če bi jaz kupoval nov avto, toyote gotovo ne bi. Med tema dvema, ki ju ti izbiraš bi gotovo raje izbral g7. Če ubodeš serijo 40let, ne bi naredil slabe poteze. Avto je več kot dober. Edini problem zna biti, da so vw zelo na udaru tatov.
Upam, da sem kaj pomagal.

lp

malo sem presenečen, da daš vw ju prednost pri materijalih... prav pri golf 4 ki ga tudi omenjaš je bil problem nekakovosten premaz po plastiki, veliko dam tudi na zapiranje vrat in pri g4 sigurno nisem imel dobrega občutka, da motorja 1.4i ne omenjam. Btw a se slišijo kaj dročniki in ti pije kaj olja?

da pa se tudi 15 let star golf ( če je vzdrževan) dobro pelje pa nisem presenečen. Avensis je tudi malo večji avto in v kombinaciji z "udobnim toyotinim " podvozjem verjetno ni konkurenčen golfu pri vožnji po ovinkastih cestah
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Daj kameleon še ti svoje videnje povej. Kakšna je lega i30 po ovinkastih cestah in če je avto primeren za višjerasle mogoče se odpravim še tja na testno vožnjo. Testiral sem kio ceed 2008 ali 2009 letnik bencinar 105 konjev? Pa mi je bila kabina premajhna, 105 konjev ni bilo čutiti , razočaran sem bil tudi nad popraskano plastiko pri gumbih... Je pri I30 kaj drugače?
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Sam sem vzel Aurisa hibrida na test za en dan. Mi je bil zelo všeč za vozit in za mene se notri boljše sedi kot v Avensisu. Bolj nemški položaj za volanom je, bolj pod volanom sediš. Avensis ima slabši oprijem sedeža in volan je bolj na kolenih.

Pomojem je Auris smiselen v top Hybrid verziji za 24k EUR, če delaš 20-30k km letno mešane vožnje in nisi dinamik
ali
2.0 dizel, če ne želiš avtomatskega menjalnika, ker je precej cenejši od Golfa
ali
1.6 bencinar, če delaš malo kilometrov po mestu in ne želiš avtomatika, spet ker je precej cenejši.

Pri Aurisu pa ni raznih Lane assit, radarskega tempomata in podobno.
Recimo tudi brisalci niso Aero ampak čisto navadni.
 

lojtra

Pripravnik
6. jul 2008
60
1
8
Vidim, da je tukaj veliko izkušenj...
Kaj pa kaj poreæčete na famozni tsi pri VW? Al pa TDI, če želite? Ima kdo kakšen izkušnje z novimi tsi, kjer je baje jermen, namesto ketne? Še vedno tak crkujejo zadeve?
Pri aurisu sem gledal, da zadaj pri kolotekih sploh ni platike, ampak je neka pena, pri kateri imam občutek, da bo se fajn rja zarila čez čas, ker glede debeline laka sem dobil občutek, da vw ima vseeno boljše rešeno....
Drugače pa notranjost materialov je na oko vseeno videti zame boljše pri golfu, kot pa aurisu.... Glede čričkov pa bomo verjento videli čez čas....
Lep pozdrav,..........
 

dejk0

Pripravnik
25. apr 2009
837
21
18
VW ima res na otip boljše materiale v notranjosti. Kakšna pa bo zagledala notranjost čez n let? Pri Toyoti bodo materiali brez znakov uporabe...
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Hm, pri Aurisu za 24k imaš pol armature v usnju??? Material je kvaliteten, ne vem pa koliko je to obstojno.

lp
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
No, motor na g4 ni bleščeč, to je res. Vendar za moje potrebe kratkih relacij popolnoma zadostuje (letno od nakupa dizla naredimo z njim cca 3kkm).Olja ne pije, oziroma je v mejah normale (vlijem pa zmeraj samo aral, zanimivo, ko so mi na uradnem servisu vlili shell je pil olje, smo šli takoj nazaj na aral, tega več ni bilo),dročniki pa se slišijo, ko je mašina hladna, torej ob zagonu. V garanciji je bilo urejeno tudi ogrevanje odduška. V 15 letih so bili izredni stroški s tem avtom: 2x menjava temperaturnega senzorja, 1x menjava senzorja gredi in počena leva vzmet. To je vse, sem pa prvi lastnik, tako da točno vem, kaj avtu manjka, nič praktično. Je pa res, da se mi je olupila plastika pokrovčka sredinske konzole, kar je izključno moja krivda, ker sem tu odlagal odprte smrekice- osvežilce in bi se to lahko zgodilo v kateremkoli vozilu. Še to: marsikdo je že menjal menjalnik, na mojem je še prvi in deluje odlično, pravtako je še prvi katalizator in na tehničnem pridem skozi bp.
Zapisal sem moje mnenje o materialih: v 15 let starem golfu niso nič slabši kot v par let stari ali novi toyoti, tu ni govora o všečnosti notranjosti, vsak ima pač svoj okus. Za avensisa lahko rečem, da sta motor in menjalnik zelo dobra, avtu je pisana vožnja na dolge ture; verjetno velja za motor in menjalnik pri aurisu isto. Avensis je vsekakor dosegel moja pričakovanja, toda malenkosti prevagajo in jaz bi se odločil kot sem napisal. Toyota je tudi precej neprilagodljiva glede osebnih želja ob naročilu: steklena streha je recimo na voljo samo v določenem paketu in karavanu. Pri vw lahko to dokupiš pri kateremkoli paketu. Ampak, to je stvar uvoznika, zato si naj uvoznik toyote to prebere, ker s tako politiko izgubijo veliko kupcev.
Lahko se ti razpišem še o g7 40 let r-line dizel, ta motor tebi verjetno ne pride v upoštev, o katerem sem v preteklosti odprl temo o pomiku zunanjih ogledal: meni se zdi avto zelo v redu: materali so zelo solidni, izdelava primerljiva s toyotino, počutje v avtu tudi odlično, lega precej boljša, prostornost razredu primerna, opreme pa ohoho. Tega pri toyoti ne bo, sem zelo prepričan. Je pa vizualno g7 40 let precej drugačen od navadnega g7: okrasne letvice iz kroma, drugačni odbijači in spojlerji, materiali v sredinski konzoli. Tega ne pišem na pamet, kot mi tukaj nekateri očitajo, ampak iz prve roke. In če bi jaz izbiral med aurisom in g7 zagotovo izberem vw.
Pojdi na tesno vožnjo obeh in se potem odloči.
lp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.068
5.650
113
Citat:
Uporabnik stop pravi:
Daj kameleon še ti svoje videnje povej. Kakšna je lega i30 po ovinkastih cestah in če je avto primeren za višjerasle mogoče se odpravim še tja na testno vožnjo. Testiral sem kio ceed 2008 ali 2009 letnik bencinar 105 konjev? Pa mi je bila kabina premajhna, 105 konjev ni bilo čutiti , razočaran sem bil tudi nad popraskano plastiko pri gumbih... Je pri I30 kaj drugače?

Tezko komentiram ker imam izkusnje z drugacnimi modeli....

Kia ceed je novejsa plus 1.6 128km dizel...za kratke voznje zate ne pride v postev...nekateri se pritozujejo da ne pokaze svojih konjev napram 115km verziji z 5gang menjalnikom...jaz bi rekel bolj v smeri "lame users"...pac niso navajeni 6prestav....tud VWje imas iste verzije motorjev z 5 in 6 prestavami...ampak tam te isti uporabniki ne bodo uporabil istih besed kot za kio
smile-1.gif


I30 je prejsni model...sicer ima glede na kio 109km....eni jokajo da jih ne pokaze....ne razumem kako jim to ne uspe pri tako kratkem menjalniku...je pa res da je samo klasicen 1.4 in nima V8 navora iz standgasa...alter pac
smile-1.gif


5prestav je res kratkih....in je avto posledicno starten...vendar pa glasen na AC v kratki peti....aktualni modeli majo ze vsi 6 prestav tako da zopet ne morem nic napisat ker nisem se vozil...pojdi na testno...

Kar se stikal tice...prask vsaj jaz nimam ker ne nosim prstanov
smile-1.gif
bi pa mel raje kako plastiko tam manj obcutljivo na prstne odtise...