YUGO 45 Letnik 1991

gr69

Guru
15. dec 2009
11.578
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Dupli Weber!

Če ga je znal kdo nastaviti je letela k' sneta skira, če pa kdo zahebal je sicer tudi letela - sam žrla pa ko kaki USA V8 (saj tja so jo tudi prodahali - Yuga America).

Meni ga je moj kar v redu nastavaljal (hebi ga - redni gost
crazy1.gif
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Dupli Weber!

Če ga je znal kdo nastaviti je letela k' sneta skira, če pa kdo zahebal je sicer tudi letela - sam žrla pa ko kaki USA V8 (saj tja so jo tudi prodahali - Yuga America).

Meni ga je moj kar v redu nastavaljal (hebi ga - redni gost
crazy1.gif
yugo florida ki so ga izvažali v amriko (tam so ga šenkali če si kupil malo dražji avto) je popolnoma drugačen.

5 prestav 4 naprej 1 nazaj
evil.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.578
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Verjem mi, da niso bili "popolnoma" drugačni - si jih dobil potem tudi pri nas (iz serije, ki jih več niso mogli pošenkati poleg kakih USA krav) - "prepoznal" si jih po "pliš" in avtomatskih zicih (ki so bili kar OK dokler so delovali).

Je pa tudi res, da se je zamenjalo "mali maljon" modelov - razlog je bila blokada cen - ceno so lahko spremnili, če so izdali novi model - Jugo 45, Yugo 45, Jugo 45A, Yugo 45A ...

Še v tisto zgodbo o tožbi Peugeota, ki je stoenko preimenovala v Skalo rahlo dvomim.
grin1.gif
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.088
448
83
45
dolenska
Jugeci so imeli tudi klime, pa EFI model je bil. Jaz sem mel 45AX, edini na selu s vzglavniki zadaj. Joj, to so bil cajti, k še nismo mel izpita. S sodnikom pa že skor na ti
frown-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.578
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
EFIja nisem mel.
Sem pa na svojo 65tko v Lipnici "nataknil" YOKOHAMAke gor - sva oba z vulkanizerjem malo čudno pogledala, ko jugec po spustu iz dvigala ni hotel "poravnati" noge. So prednje in zadnje kole stale na V - šele ko sem speljal so se poravnale - hebi ga - lahek avto + res mehke gume - sem potem zaradi "predobrih" gum imel en par novih končnikov kar doma na zalogi - malo bolj oštra vožnja čez ovinke in nekaj je moralo popustiti- no "Japonke" običajno niso.
rolleyes-1.gif


Popravek - so - samo ne meni, ampak kolegu, ki je "mojo" 65tko po dveh tednih v njegov lastništvu in nezamenjanih končnikih kipnil čez ovinek. Čeprav sem jo prodal mi ni blo čisto vseeno.
frown-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.578
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Si ga vozil al boš tuje mnenje prodajal?

Saj ne, da bi ga hvalil - ampak Clarkson je Jugeca lahko live testiral - za Trabanta nisn ziher, da ga je dobil na test.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Verjem mi, da niso bili "popolnoma" drugačni - si jih dobil potem tudi pri nas (iz serije, ki jih več niso mogli pošenkati poleg kakih USA krav) - "prepoznal" si jih po "pliš" in avtomatskih zicih (ki so bili kar OK dokler so delovali).

Je pa tudi res, da se je zamenjalo "mali maljon" modelov - razlog je bila blokada cen - ceno so lahko spremnili, če so izdali novi model - Jugo 45, Yugo 45, Jugo 45A, Yugo 45A ...


Še v tisto zgodbo o tožbi Peugeota, ki je stoenko preimenovala v Skalo rahlo dvomim.
grin1.gif
florida_04.jpg

meni to deluje precej različno...
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Verjem mi, da niso bili "popolnoma" drugačni - si jih dobil potem tudi pri nas (iz serije, ki jih več niso mogli pošenkati poleg kakih USA krav) - "prepoznal" si jih po "pliš" in avtomatskih zicih (ki so bili kar OK dokler so delovali).

Je pa tudi res, da se je zamenjalo "mali maljon" modelov - razlog je bila blokada cen - ceno so lahko spremnili, če so izdali novi model - Jugo 45, Yugo 45, Jugo 45A, Yugo 45A ...

Še v tisto zgodbo o tožbi Peugeota, ki je stoenko preimenovala v Skalo rahlo dvomim.
grin1.gif
Peugeot je res tožil, zato se je stoenka izven Yuge prodajala kot Zastava 1100.
Če se ne motim, preimenovanje v Skalo s tožbo nima zveze.

BTW: načrte za Yugota je Fiat podaril Zastavi - šlo je za ponesrečen poskus izdelave naslednika Fiata 127. Fiat je načrte zavrgel (oz. podaril Zastavi) ter razvil Fiat Uno.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Sem, sicer zelo malo, ampak sem ga ja. Mislim pa, da je clarkson povsem kompetenten, da poda mnenje o jugotu.
grin1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.759
5.910
113
Citat:
Uporabnik krimec pravi:
Jaz sem bil v tistih časih "ponosni" lastnik Yugo 45 Koral
smile-1.gif

Sem že pozabil, kaj od "dodatne opreme" je bilo na račun tega imena
confused-1.gif

https://www.youtube.com/watch?v=01ZNEOiAqxk

Tudi moj prvi avto je bil Koral 45. Še danes ne morem verjet, da so takrat punce palile, na tako škatlo. Je pa res da sem bil eden redkih ki jih starši niso vozili v diskoteke.
smile-1.gif

To so bili cajti ko sem za 500 tolarjev (danes 2 eur) tankal in se vozil cel vinkend in še nekaj dni v tednu. Pa ta jajc sploh ni malo pil.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik Car pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Sem, sicer zelo malo, ampak sem ga ja. Mislim pa, da je clarkson povsem kompetenten, da poda mnenje o jugotu.
grin1.gif
Clarkson je približno tako kompetenten govoriti o yugecu kot ti o minometih!
smirk-1.gif

No, avtomobilski novinar, ki je imel možnost in priložnost preizkusiti na stotine avtov, verjetno nima pojma, kenede? Kolikor ur pa si rabil, da si potuhtal ta svoj intelektualni presežek?

In ja, zadeve, ki jih kritizira, so bile dejansko pereče, tako da je tip spot-on.

Verjamem pa, da bolje poznaš kolo krpan kot on :p
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Pa ko se ga je nižalo....živjo prjatu. Ja živjo.....kr spuščen Yugec. Kolk obratov si odrezal spredi...Hja, 3 in pol in zravnano. Pa zadi?, Hja, 8 matic, hahahhaaa
hysterical-1.gif
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
tudi sam sem ga imel yugo 55 in je letel kar orenk, prešišal si lah vse corse, unote, bolhe katre, ki so imeli tam po 45 ali 50 KM kar je bilo standard za tisti čas za male avte. Pil je res veliko, meni okol 8-10 l.

Ne bi pa omalovaževal avtomobilske proizvodnje, yugo je bil čist na nivoju avtov starih par let, recimo katra, bolha, fiat 127, pežo 204 itd
Reno 5 , uno, golf 1 so bili razred višje a občutno dražji a pomoje ne tolk boljši,...mater takrat smo vsaj znali sestavit avto od A-Ž, sedaj pa delamo kaj? ene bedne polizdelke in sestavne dele da komaj dobimo za minimalca za naše delavce,...
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
golf 1 je bil kar konkretno boljši avto takrat in o tem ni bilo nobene dileme, ampak ja res, precej dražji.
Zastava je pač bila za moje pojme podobno kot Tomos. Totalna krš firma, a danes ljudi spominja na cajte mladosti in jih kujejo v zvezde, kako so to bli oh in sploh avti, motorji... Pač edina prevozna sredstva, ki si si jih lahko privoščil, mladost in vse kar spada zraven in eto - lepi spomini. Se pa strinjam, da je 5th gear prevozil kar nekaj smeti od avtov in če je rekel da je Yugo top smet, mu kar verjamem.
pozdrav.gif