Preden boš na slepo vrgel 1000 EUR v elektronsko komponento, ti daj avto na štrik in pelji k Avtoelektroniki.
Če pa ni 100% jasno, da niso mehanske komponente zavornega sistema izpravne, pa najprej k drugemu mehaniku. Za 1000 EUR lahko zamenjaš vse zavorne cevi (plehnate in gumijaste), vse diske, ploščice, batke (neoriginal) v zavornih čeljustih + njihova tesnila in verjetno še kakšen zavorni cilinder...
Skratka, prvo pravilo mehankarije pri menjavi na slepo (normalen mehanik tudi tega ne bi smel početi, ampak... takle mamo): najprej se menja najcenejše dele.
Če pa ni 100% jasno, da niso mehanske komponente zavornega sistema izpravne, pa najprej k drugemu mehaniku. Za 1000 EUR lahko zamenjaš vse zavorne cevi (plehnate in gumijaste), vse diske, ploščice, batke (neoriginal) v zavornih čeljustih + njihova tesnila in verjetno še kakšen zavorni cilinder...
Skratka, prvo pravilo mehankarije pri menjavi na slepo (normalen mehanik tudi tega ne bi smel početi, ampak... takle mamo): najprej se menja najcenejše dele.