Yamaha aerox 2004 pregrevanje

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
To so odlomleni vijaki, klasika na klučavnicah (protivlomno). Al vrtaš in s posebnim orodjem odviješ ali pa zarezo vrežeš in odšraufaš z navadnim šraufncigerom.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
plan je narediti zarezo in odšraufati z šrafncigrom....še prej oziroma še raje bi pa pustil ključavnico prišraufano tako kot je in ven vzel samo cilinder ključavnice...in ta cilinder nesel do ključavničarja....
ne najdem pa nikjer ali se da cilinder ven vzet (sem prepričan da se da) samo pin morem poiskat...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Cilinder gre ven s posebnim ključem (celcem praviloma, oz. ima ključar takega), vendar boš najprej moral dobit ven tvoj odlomljen del, ker tam na koncu mora bit ključ še cel, da stisne not zaskoček, ki drži vložek.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Fantje, urejeno. Sem odšraufal ključavnico dol in jo že nesel do ključavničarja....tista dva varnostna vijaka sta se lepo odšraufala....sem prebral na netu, da te vijaki niso močno zategnjeni in ni potrebne velike sile, da se jih odtegne....tako sem vzel eno mini dleto pa kladivo....in samo po robu vijaka udaril, da se je obrnil in ga potem odšraufal.....vse skupaj je bilo 10 minut dela....predhodno sem pa pošprical z WD40.

tako, da hvala vam za pomoč...smo rešili še eno težavo....se vam pa zopet javim, ko bo kaj narobe oziroma za popravit na skuterju:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Evo, da nadaljujem zgodbo….kljucavnico sem dobil in jo tudi montiral…tako, da sedaj dela brez tezav.
Sem se malo vozil tako, da tudi vodo vec ne mece ven….je pa druga tezava…ne pospesuje gladko…ce imam gas samo 1/4 odprt ga neki mori in kot da izgublja moc…ko ga odprem do konca pa potegne.
Tudi iz mesta ko je treba startat ga nekaj mori….recimo laufa na mestu…potem pa naenkrat gas do konca in ga celga zamori….ce pa lepo pocasi postopoma dodajam gas pa ni tezav….kaj bi to lahko bilo? Slabo nastavljen frgazer?
Valjcki? So 4,5g (motor je original brez blokad) doma imam se 5 in 6g pa se ne vem s katerim bolj dela.

posiljam slike svecke…sem se igral z vijakom kateri je na fedru (za standgas)

razlika ocitna…ampak ne glede na vse v obeh primerih ga nekaj mori…pa ne vem kaj

AFB9FB63-8D1D-4030-A45A-6D0A4EF5D54A.jpeg
4253747D-FB29-405B-ABD0-23BD1712B3A4.jpeg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Vijak na fedru (iz strani) je za standgas...tam štelaš sam štandgas...bolj gre not...bolj špica od tega vijaka dviguje un batek (kar poglej iz zadnje strani frgazarja kam pride)

Ti rabiš štelat un vijak ki se pogrezne v frgazar....tist je za bencin!

Pa pazi da ga ne boš narobe naštelal....ker ti bo ribnil cilinder!

Najprej ga zašravfaj čist do konca notri....in si zapiši koliko obratov je šel not....da boš vedel prvotno nastavitev....potem vrni nazaj in se od tam igraj +/- 1/4 obrata.... +/- 1/2 obrata in tko naprej dokler ne boš zadovoljen

Če boš dobil zvok električnega kavnega mlinčka na polnih obratih...imaš prerevno mešanico (preveč zraka v zmesi....je bolj eksplozivna....motor bolj gre...ampak ker ni viška benza ne hladi bata)! Posledično motor ribne!!!

Rabiš da ti na polnih obratih rahlo prdi motor....kot da bi lahko iztisnu iz njega še enih 500obratov ampak ne gre...
To prdenje je ekspandiranje viška benza v avspuh...to pa tudi hladi noteanjost cilindra in bat (kot klima ko stisnjen zrak ekspandira v sobo in ohladi sobo)

Poglej si YT.....4stroking of a 2stroke engine- how to!

Pa....to kar opisuješ da ti dela pri različnih pozicijah gasa je zapacan frgazar!
Razdri in spihaj vse luknjice ki jih vidiš (kompresor....brakecleaner....wd40...karkol ma curek)

Maš v frgazarju linije za bencin:
1) za štandgas
2) za neki vmes na srednjih obratih
3) za full gas

Ena (očitno srednja) je pri tebi zabasana!
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Ok, potem bom bolj temeljito ocistil frgazar…pac kar sem naredil je to, da sem dizo spucal ker se mi ga ni lubilo dol vzet, sem samo spodnjo salcko odsraufal in spucal dizo…ocitno bo potrebno bolj ornk to spucati…wd40 imam…lahko s temu prespricam cel frgazer?
S sraufi se pa nam nic igral…naceloma je v redu nastiman….upam, da je samo zapacan frgazar (ali je mozno, da ne dobi dovolj ali pa prevec…bencina, zraka?)
Hvala
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Wd40 bo ok....snami..nič ne štelaj (oz vse kar boš odšravfal vrni v isti položaj po zgornji metodi) ...samo podreš....spucaš in nazaj gor

Potem pa, dalje...če bo treba
 
  • Všeč mi je
Reactions: Likalnik

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Evo fantje mene nazaj… nova tezava na Yamahi Aerox, 2T, letnik 2004
Olje mi pusca…najprej mi je teklo iz zracnega filtra….cela plastika tega filtra je bila slaba pa sem jo zamenjal za novo in sem mislil, da sem tezavo odpravil…naceloma sem tudi jo…ampak ne za dolgo.
Sedaj semnpa opazil da iz frgazarja tece to olje ven…sicer to govorimo o majhnih kolicinah…kaplicah oziroma posodica za frgazer je mastna.

malo sem guglal kaj bi lahko to bilo in naj bi bila tezava z oljno pumpo…je to res?
Sicer motor dela v redu brez tezav…edino kar sem vceraj opazil, da ko je motor topel tezje vzge…oziroma prizgati ga moram z gasom…kar v preteklosti nikoli ni bilo potrebno.
Pomislil sem ali je mozno, da je to zaradi tega olja v frgazerju? ….frgazerja se nisem odpiral, da bi se prepirical kaksno je stanje notri.
Tudi ta gumijasta cevka iz oljne pumpe do frgazarja je v slabem stanju in jo morem zamenjati…

uglavnem nova oljna pumpa pride cca 25€ u vsemi cevkami skupaj…je pa to kar nekaj dela, da se zamenja…vodno pumpp je treba dol vzet itd.

zanima me ali je ta diagnoza vodna pumpa sploh prava…da ne menjam nekaj v prazno…oziroma ce pustim tako kot je…kaksna kapljica olja na tleh ni sile…res pa ne vem koliko casa bo tako slo…ker, ce je res olje v frgazerju potem bo kmalu vse zabasano.

oziroma zakaj sploh tece olje iz zracnega filtra oziroma frgazerja?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Kaj točno ma oljna pumpa veze z fergazerjem ki je masten? Razen tega, da ga pumpa v fergazer kjer dela mešanco.

Iz filtra pa teče ker ti mešanco čez fergazer nazaj v filter tiši.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Preveri če ti slučajno kaka silikonska cevka/povezava ni kje preperela....

In ti sedaj olje vn tam teče namesto v frgazar kjer bi moralo delat mešanco....

To bi lahko tudi razložilo težje vžiganje....ker ne dobiva dovolj olja.....motor počasi "riba"......ampak še vedno dobi pa ravno toliko olja da ne zariba instantno...

Bolj ko bo manjša kompresija (bolj zjahani obročki in cilinder) težje bo vžigal.....dokler sploh ne bo več vžgal
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Ja, cevka med oljno pumpo in frgazarjem je bol boga…to bom zamenjal…
Prvo bom to cevko zamenjal….samo v praksi to pomeni razdreti motor tako globoko kot ce bi celo oljno pumpo zamenjal…in je na koncu vseeno, ce kupim pumo za 25€ in zamenjam komplet…ali pa kupim samo cevko za 10€ (to na pamet govorim) in razdrem motor do oljne punpe in zamenjam samo cevko.

najverjetneje bom kar konplet menjal…bo najhitrej in najcenej….ocitno je nekaj na tem delu…sedaj pa ne vem ali je samo gumijasta cev ali pa sama oljna pumpa
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Še vedno bo ostal problem, da ti olje teče iz fergazerja. Kaj če bi to najprej rešil?
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
39
Bled
Fergazer bom v vsakem primeru odprl in ga ocistil….in pogledal kje je tezava…ali je dihtunga…ali kaj drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N