Yamaha aerox 2004 pregrevanje

luka51

Guru
16. avg 2007
11.069
2.735
113
To so odlomleni vijaki, klasika na klučavnicah (protivlomno). Al vrtaš in s posebnim orodjem odviješ ali pa zarezo vrežeš in odšraufaš z navadnim šraufncigerom.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
529
9
18
37
Bled
plan je narediti zarezo in odšraufati z šrafncigrom....še prej oziroma še raje bi pa pustil ključavnico prišraufano tako kot je in ven vzel samo cilinder ključavnice...in ta cilinder nesel do ključavničarja....
ne najdem pa nikjer ali se da cilinder ven vzet (sem prepričan da se da) samo pin morem poiskat...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.294
4.213
113
Cilinder gre ven s posebnim ključem (celcem praviloma, oz. ima ključar takega), vendar boš najprej moral dobit ven tvoj odlomljen del, ker tam na koncu mora bit ključ še cel, da stisne not zaskoček, ki drži vložek.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
529
9
18
37
Bled
Fantje, urejeno. Sem odšraufal ključavnico dol in jo že nesel do ključavničarja....tista dva varnostna vijaka sta se lepo odšraufala....sem prebral na netu, da te vijaki niso močno zategnjeni in ni potrebne velike sile, da se jih odtegne....tako sem vzel eno mini dleto pa kladivo....in samo po robu vijaka udaril, da se je obrnil in ga potem odšraufal.....vse skupaj je bilo 10 minut dela....predhodno sem pa pošprical z WD40.

tako, da hvala vam za pomoč...smo rešili še eno težavo....se vam pa zopet javim, ko bo kaj narobe oziroma za popravit na skuterju:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
529
9
18
37
Bled
Evo, da nadaljujem zgodbo….kljucavnico sem dobil in jo tudi montiral…tako, da sedaj dela brez tezav.
Sem se malo vozil tako, da tudi vodo vec ne mece ven….je pa druga tezava…ne pospesuje gladko…ce imam gas samo 1/4 odprt ga neki mori in kot da izgublja moc…ko ga odprem do konca pa potegne.
Tudi iz mesta ko je treba startat ga nekaj mori….recimo laufa na mestu…potem pa naenkrat gas do konca in ga celga zamori….ce pa lepo pocasi postopoma dodajam gas pa ni tezav….kaj bi to lahko bilo? Slabo nastavljen frgazer?
Valjcki? So 4,5g (motor je original brez blokad) doma imam se 5 in 6g pa se ne vem s katerim bolj dela.

posiljam slike svecke…sem se igral z vijakom kateri je na fedru (za standgas)

razlika ocitna…ampak ne glede na vse v obeh primerih ga nekaj mori…pa ne vem kaj

AFB9FB63-8D1D-4030-A45A-6D0A4EF5D54A.jpeg
4253747D-FB29-405B-ABD0-23BD1712B3A4.jpeg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.461
3.723
113
Vijak na fedru (iz strani) je za standgas...tam štelaš sam štandgas...bolj gre not...bolj špica od tega vijaka dviguje un batek (kar poglej iz zadnje strani frgazarja kam pride)

Ti rabiš štelat un vijak ki se pogrezne v frgazar....tist je za bencin!

Pa pazi da ga ne boš narobe naštelal....ker ti bo ribnil cilinder!

Najprej ga zašravfaj čist do konca notri....in si zapiši koliko obratov je šel not....da boš vedel prvotno nastavitev....potem vrni nazaj in se od tam igraj +/- 1/4 obrata.... +/- 1/2 obrata in tko naprej dokler ne boš zadovoljen

Če boš dobil zvok električnega kavnega mlinčka na polnih obratih...imaš prerevno mešanico (preveč zraka v zmesi....je bolj eksplozivna....motor bolj gre...ampak ker ni viška benza ne hladi bata)! Posledično motor ribne!!!

Rabiš da ti na polnih obratih rahlo prdi motor....kot da bi lahko iztisnu iz njega še enih 500obratov ampak ne gre...
To prdenje je ekspandiranje viška benza v avspuh...to pa tudi hladi noteanjost cilindra in bat (kot klima ko stisnjen zrak ekspandira v sobo in ohladi sobo)

Poglej si YT.....4stroking of a 2stroke engine- how to!

Pa....to kar opisuješ da ti dela pri različnih pozicijah gasa je zapacan frgazar!
Razdri in spihaj vse luknjice ki jih vidiš (kompresor....brakecleaner....wd40...karkol ma curek)

Maš v frgazarju linije za bencin:
1) za štandgas
2) za neki vmes na srednjih obratih
3) za full gas

Ena (očitno srednja) je pri tebi zabasana!
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
529
9
18
37
Bled
Ok, potem bom bolj temeljito ocistil frgazar…pac kar sem naredil je to, da sem dizo spucal ker se mi ga ni lubilo dol vzet, sem samo spodnjo salcko odsraufal in spucal dizo…ocitno bo potrebno bolj ornk to spucati…wd40 imam…lahko s temu prespricam cel frgazer?
S sraufi se pa nam nic igral…naceloma je v redu nastiman….upam, da je samo zapacan frgazar (ali je mozno, da ne dobi dovolj ali pa prevec…bencina, zraka?)
Hvala
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
35.461
3.723
113
Wd40 bo ok....snami..nič ne štelaj (oz vse kar boš odšravfal vrni v isti položaj po zgornji metodi) ...samo podreš....spucaš in nazaj gor

Potem pa, dalje...če bo treba
 
  • Všeč mi je
Reactions: Likalnik