Če ti kaj koristi, pripeljal sem se na test z novim A6 limuzino, prehod iz mojega A6 na tega Espaca je bil zame katastrofa kar se tiče celotne izkušnje in predvsem udobja. Vseeno sem pričakoval to pregovorno Francosko udobje od njihovega "cenovno" paradnega konja. Espace je bil Initiale Paris, nabasan z vso opremo. Res da je imel gori 19 colska (neudobna) platišča, isto kot moj A6 ampak vožnja je bil v primerjavi z A6 res neudobna. In ja, vem, težko primerjaš limuzino in enoprostorca ampak vseeno. Francozi bi naj bili že v štartu zelo mehki (mehkejši) sploh pa pričakuješ udobje od avtomobila takšnega ranga. Nevem, tega Espaca sem vedno občudoval (vsaj vizualno od zunaj), me pa je celotna zgodba razočarala. Pa še glede agregata, dost prešvohen za 2 tonski avto. In to je top ponudba kar se tiče agregata, katastrofa. Mislim pa da ima bencinc preko 200 konjev? Treba bi bi bilo tisto preizkusit...
Poslušal sem novo BMW petico, 520d, peljal se sicer z njo nisem, je pa od zunaj ko jo je človek zagnal pravi traktor proti mojemu 2.0 TDI. Res grdo brunda, sem bil negativno presenečen glede na to da gre za avtomobil čist zadnje generacije. Sem imel nekje v podzavesti da so ti BMWjevi dizli tihi.VAG ima pomoje najtišje 4 valjne dizle. Je bil pri hiši Leon xperience 2.0tdi 150km pa se ga praktično ni slišalo nič v primerjavi z novo 320d, kateri je prava ropotulja.
kot je sjtv1 napisal, neropotajočih 4 valjnih traktorjev ni, zato je ta debata wtf, ker ropotuljice so vsi, razlike so v niansah.
Ni kaj, sicer pa kaj ti naj rečem? Idi in vidi, morda pa te navduši. Res da moja primerjava ni najbolj realna. Če nasplošno voziš oz. se boš tja pripeljal z avtomobilom nižjega ranga pa ti bo raketa... Imaš free testne vožnje, so zelo prijazni, mene je sicer po 10min minilo in sem hotel iti nazaj na AH pa je prodajalec vztrajal da imama 45min 1 uro in da naj še grem malo poskusit izven mesta tako da sem kar bil izven naselja, naselje, mesto, razen na avtocesti nisem bil ker so avtomobil ravno nekaj dni nazaj registrirali in je bil brez vinjete tako da bi tudi bilo zanimivo videti kako se stvar obnaša pri 130 140 150, sploh kar se tiče zatesnjenosti in hrupa.Hvala. Ja, tudi meni je všečen, pa leto stari so poceni. Najbrž z razlogom.
Ni poanta v tem ali se ti da vozit ali se ti ne da, pač govorim o tem da od avtomobila, ki: 1) se približa ali preseže 50k € in kjer 2) ne plačaš toliko "branda" kot ga npr. pri Audi, BMW in Mercedes pač pričakuješ nekaj več in ne zgolj to da se "kar ok" oz. "čist ok" pelje.Za takšne, ki se jim avta ne da vozit, oz. jim to ni neko veselje, je espace prav super zadeva. Ni vse v audiju a6 in bmw 5. Ne da cenovno najdražji espace sili kam dlje od srednje žalostne serije 3 ali audita a4.
VAG ima pomoje najtišje 4 valjne dizle. .
Jeb*at ga, če hočeš da avtomobil služi svojemu namenu in ti je vseeno kako vleče pri 160 in bo deca od zadaj prav tako srečna pač kupiš to za 20 komadov =>
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13139432&display=Citroen C4 Grand Picasso Feel PureTech 1...
Pri 50ih komadih pa si že pač malo izbirčen in te že "lahko in upravičeno" marsikaj moti.