ww tauran D. vs opel zafira D.

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Par deci je morda razlike v prid ročnemu menjalniku. Z DSG menjalniki ni več ravno neke panike, se že najdejo tudi pri nas mojstri ki znajo menjalnik popraviti v primeru da kaj odleti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Zadnja serija 1.9 TDI 105hp z oznako BXE. Vgrajevali so se nekje od 2006-2007 dalje (odvisno od modela avta).
Letnik 2006 naj bi bil še neproblematičen (še stara zaloga ležajev). Najbolj problematični so 2007-2009, pa tudi 2010 se najde vmes.
Tudi BLS motor ni imun na ta problem, le da v nekoliko manjši meri. Verjetno tudi zato, ker jih je bila večina itak BXE, pa potem statistika naredi svoje.
Če bi sam imel takšen motor, bi kontaktiral uvoznika, če lahko preverijo problematičnost in potem ustrezno odreagiral.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Z DSG menjalniki ni več ravno neke panike, se že najdejo tudi pri nas mojstri ki znajo menjalnik popraviti v primeru da kaj odleti.
Lahko kontakt teh mojstrov, lahko tudi na PM. Hvala.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.924
113
v lokalni ostariji
2.0 problem pokanja glave... je tudi meni počila... smo menjali;)
drugače pa dsg deluje odlično...

avtor če te zanima, 2006 letnik, polno opreme (od usnja dalje), mi piši ZS bo naprodaj. servisiran je bil redno... tudi dsg...

prednost tourana pred zafiro je to, da se da zadnjo vrsto sedežev ven pobrat;)
 
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
ksz
kaj ste zdej začel francoze not mešat:))
kak je kej z automatiki dsg v 1.9 105km touranu? je poraba kaj višja kot pri ročnem menjalniku?

povprečna poraba naj bi bla res majčkn višja (par deci), ker ma pa opcijo ročnega pretikanja in je bla poraba merjena (verjeno) v avtomatskem načinu (torej da jemenjlanik delal kt ve in zna - položoja v D) bi se verjento z ročnim pretikanjem dalo met isto porabo kt z ročnim mogoče celo za kak deci nižjo
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
ksz

Meni je Opel Zafira (ne ta sedaj čisto nova, tista eno generacijo prej - do 2014?), eden najslabših avtomobilov, ki sem jih vozil. 1.7dti.
Nastavitev sedeža je slaba, položaj za volanom obupen, sredinski naslon za roko je [cenzura], položaj menjalnika je mimo... skratka, ne bi kupil tega avta pa če bi bil 3k eur nov...
Tourana pa še nisem vozil, zato o njem ne morem nič napisati.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik visek_izobrazbe pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
ksz
kaj ste zdej začel francoze not mešat:))
kak je kej z automatiki dsg v 1.9 105km touranu? je poraba kaj višja kot pri ročnem menjalniku?

povprečna poraba naj bi bla res majčkn višja (par deci), ker ma pa opcijo ročnega pretikanja in je bla poraba merjena (verjeno) v avtomatskem načinu (torej da jemenjlanik delal kt ve in zna - položoja v D) bi se verjento z ročnim pretikanjem dalo met isto porabo kt z ročnim mogoče celo za kak deci nižjo
Problem z vidika porabe pri DSGju je v tem, da ima končno prestavno razmerje krajše od ročnega menjalnika. In to kljub temu, da ima recimo eno prestavo več. Nisem sicer preverjal točno za Tourana tega letnika, ampak za vse primere do sedaj se je to izkazalo. Tako da ti ročno prestavljanje tukaj nič ne pomaga. Hkrati pa DSG tudi "vleče" prestave dokaj visoko. Vendar to lahko rešiš z ročnim prestavljanjem, kar je sicer čista neumnost, ker potem pač ročnega vzameš.
Poleg tega je tukaj tudi nekaj dodatne teže. Ampak na splošno si DSG vzame zelo malo pribitka z vidika porabe v primerjavi s klasičnimi avtomatskimi menjalniki.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
"vleče" prestave?
misliš v obrate?

vozil sem golf 5 plus 7prestav DSG in res lepo prestavlja, v kolikor ga ne pohodiš do konca pač prestavlja pri nizkih obratih

osebno sem pristaš DSGja, saj združuje vse dobre lastnosti ročnega in klasičnega avtomatskega menjalnika
je pa potrebno razlikovati različne DSG generacije
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
in potem si še pri servisiranju DSG ki se razlikuje tudi po tem koliko prestav ima. lahko napišeš kaj več o tem?

vleče je mislil res najbrž to, da prestavlja prepozno ( v visokih obratih, pri ročnem lahko prej)
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
bi moral točno pobrskat, ker sploh ne vem, o katerem DSG menjalniku v katerem touranu gre govora točno v tej temi

na splošno me moti tukaj na forumu, da se ponavadi dobre stvari najprej spljuva, če ne drugače, preko porabe ali pa delov, ki se radi okvarijo, naj bo to elektronska dušilna loputa, DPF ali kaj drugega

brez te navlake pač ni napredka, bog pomagaj
nihče pa ne bi kupil novega golfa 3 TDI 110PS in se vozil z njim (če bi se še prodajal) - jaz bi ga, ker je to eden najbolj vzdržljivih motorjev in najmanj porabi

tričetrt trditev temelji na rekla-kazala, velika večina na forumu nima strokovnih šolanj za sabo, kaj šele, da bi v življenju preživeli kako leto ali več v splošni avtomehanični delavnici

včasih prav pogrešam kak post od BLUEgti-ja, kaj šele, da bi se povrnili časi mobisuxa, kjer smo imeli na forumu Motornica, RSRja itd.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Zafira 1.9 120 km, ročni šeststopenjski menjalnik, cca 150.000 prevoženih km. Kar je izven dvoletne garancije je vsako leto kaj narobe (ali celo dve reči na leto):
1. Tipalo temperature nekje pred DPF filtrom.
2. EGR ventil.
3. Jermenica alternatorja.
4. Hladilnik hladilne tekočine.
Vsaka taka reč je blizu 200 € ali celo več.

Ne vem, če ima ta model problematičen menjalnik, ki je tudi navajen "crkniti".
O touranu vem samo to, da sem ga videl pri enem serviserju brez menjalnika. Tistemu je tudi crknil ročni menjalnik. Ali se sedaj ne da niti ročni menjalnik narediti, da zdrži nekaj 100.000 km brez problema?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.924
113
v lokalni ostariji
mah hondi ne seiraj se pač preveč je tukaj "utiševalcev"...

imam dsg 6gang v touranu. šalta čisto lepo (pri nizkih obratih!) poraba pa nič kaj večja kot pri ročnem... seveda ne uporabljam sport načina;)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
in potem si še pri servisiranju DSG ki se razlikuje tudi po tem koliko prestav ima. lahko napišeš kaj več o tem?
Enostavno:
DSG6 ima servis na 60.000 in sicer menjava olja in filtra (cena ranga 250 EUR)
DSG7 ne predvideva vzdrževanja
evil.gif
.
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
"vleče" prestave?
misliš v obrate?
Ja, konkretno to pišem za Octavio 2 1.9TDI z DSG6, letnik 2006.

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
na splošno me moti tukaj na forumu, da se ponavadi dobre stvari najprej spljuva, če ne drugače, preko porabe ali pa delov, ki se radi okvarijo, naj bo to elektronska dušilna loputa, DPF ali kaj drugega
Se strinjam in upam, da moj post glede porabe nisi razumel tako. Sem pač odgovoril uporabniku striktno glede porabe, pa še to sem v zadnjem stavku dopisal eno zadevo, da ne bo nerazumevanja.
evil.gif

DSG je odličen avtomatski menjalnik (razen malenkosti, kot recimo cukanje ob vzvratni na klancu, itd., ampak to so res malenkosti; pa recimo ni primeren za vleko prikolice kot klasičen avtomat)). Sam osebno pa ga ne bi imel iz osebnih razlogov.

Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
tričetrt trditev temelji na rekla-kazala, velika večina na forumu nima strokovnih šolanj za sabo, kaj šele, da bi v življenju preživeli kako leto ali več v splošni avtomehanični delavnici
Se kar strinjam in kdor recimo kupuje avto po nasvetih iz foruma (vključno z mojimi, da ne bo pomote
evil.gif
) je ......... pogumen.
Ampak zgolj dodatek: strokovno šolanje žal precejkrat pomeni zelo malo. Recimo, da sem kakšno zadevo že rihtal za pooblaščenci, ker je niso znali poštimat
grims-1.gif
.
Pa sem eeeeeeeeeeeeee, ekonomist po izobrazbi.
hysterical-1.gif