ww tauran D. vs opel zafira D.

afna1972

Pripravnik
11. feb 2013
167
0
16
Pozdrav, odločam se med tauranom in zafiro 2005-2008, dizel, vožnja čez teden cca 50km dnevno,čez vikend daljše relacije z brzino cca 150 km/h in 3-5 x vleka camp prikolice na morje.......MNENJA kaj je boljši nakup.......
sprasujem se.gif
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Imam zafiro veliko pa vozim tourana ni ne eden ne drugi nic posebnega. Edino zafira bi rekel da je bolj zanesljiva mi ni nic crknilo v treh letih. Ampak to je spet tako tako pri rabljenem nikoli ne ves kaj dobis. Imajo pa zafire serijsko 7 sedezev, touran sigurno porabi kaksen liter manj... Zafira ima zelo malo odlagalnih povrsin ubistvu nima niti drzala za pijaco. Sredinski naslon za roko je kr nekaj se bojis da se bo polomil ko se prevec naslonis nanj. Poraba 120km verzije je tam 7-7.5 mestna relacije kaksen liter manj. Ceprav pri 150 znata oba vec pokuriti zaradi zracnega upora. Pri touranu se mi pa ze sam polozaj za volanom zdi brezvezen ker je menjalnik kot pri osebnem navadnem in se moram nonstop stegovati naprej. Zafira ima dvignjen menjalnik.
Pri nakupu rabljenega bos dobis verjetno mlajso in bolj ohranjeno zafiro kot pa tourana.
Hrup med voznjo, lega na cesti... Ni neke razlike opaziti pri normalni voznji.
 
pri tournaih pazi, ker določene serije 2.0 TDI motorjev so ble kar orng problematične. Nasplošno je 2.0 v primerjavi z 1.9 bolj problematičen

torej maš bolj kot ne na volj tisti 105 km TDi. Oplovi motorji so v resnici fiartovi Multijeti in slovijo kot zelo zelo trpežni. Mislim da majo celo verigo (za ene vem da jo majo nism pa zihr kako je pri preostalih) , medtem ko vagovi TDi majo jermen

Pri vagu je plus DSG menjalnik, ki ga zafira nima. DSG je robotizian, zafira pa mislim da ma na voljo sam klasično avtomatiko
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Citat:
Uporabnik visek_izobrazbe pravi:
torej maš bolj kot ne na volj tisti 105 km TDi.

1.9 tdi proti koncu proizvodnje so en največjih klumpov, celo večji kot zgodnji 2.0 tdi

Citat:
Oplovi motorji so v resnici fiartovi Multijeti

ja, če gre za 1.9. 1.7 je isuzu oz. kasneje gmjeva izpeljanka isuzuja
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Ce te kaj zanima sploh glede zafire pa vprasaj. Imam 1.9cdti 120km.
Aja enkrat mi je avto metalo v varen nacin sredi voznje(avto izgubi moc in negre nikamor) sem malo gledal na forumih kaj bi bilo za naresti. Mislim da je bil problem v potenciometru sem ga spucal in nasprejal. No k sreci strosek popravila par evrov. Razen tega nobenih tezav.
Sem vozil se mercedes b razred 180blueeff in se mi zdi isti kot touran in zafira med voznjo. Pa veliko drazji. Sem mislil da bo veliko boljsi glede na to da je mb in toliko drazji. Se mi zdi da mercedes se bolj ropota kot tedva na kaksni slabi cesti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Pri tvoji izbiri, bi jaz vzel tistega, ki bi ga dobil v boljšem stanju, s čim manj lastniki in s preverjeno servisno zgodovino. To bo namreč pri teh letnikih najbolj odločilno. In pa upam, da ne ciljaš na avte s 120.000km, ker jih ni
grims-1.gif
.
Sicer pa so ti nekaj glede motorjev že zapisali. Računaj pa, da boš pri teh letnikih (kilometrih) počasi moral menjati sklopko in vztrajnik in le to je pri Oplu občutno dražje kot pri VW-ju.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
1.9 tdi proti koncu proizvodnje so en največjih klumpov, celo večji kot zgodnji 2.0 tdi
hysterical-1.gif
. Bi pa znal biti 1.9TDI rahlo anemičen v škatli od Tourana. Čeprav čip na 130+KM bi tudi to verjetno rešil.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
razloži to vsem tistim, ki so ta klump kupili in jim je mašine poslalo v večna lovišča
priden.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
razloži to vsem tistim, ki so ta klump kupili in jim je mašine poslalo v večna lovišča
priden.gif
To sem razložil že veliko ljudem, vključno s tem, da sem to napisal tudi tukaj na Alterju že kar nekajkrat. Pa še na nekaterih forumih sem tudi to omenjal in priložil nekaj ''dokazov'' na to temo. Tako da ne ti mene trepljat po rami.
Vse kar je potrebno je, da ob nakupu tega klumpa vkalkuliraš v nakupno ceno še do 250 EUR za menjavo ojničnih ležajev. Novi so namreč takšni kot morajo biti in si zadevo rešil doživljensko. To je vse.
Če pa greš kupit rabljen avto glede na barvo in znamko, pa je... ga, enkrat imaš srečo, drugič pa ''srečo'' in nabašeš na zaribanje motorja. Pameten človek se bo pred nakupom pozanimal določene zadeve in ustrezno ukrepal.

Pa še to: ribanj 1.9TDI motorjev je še vedno relativno malo, glede na to, koliko jih je v obtoku. So pa, zato pa je fajn naredit zgornji izredni servisni poseg. Tukaj je pa še fotka teh problematičnih zadev, zamenjanih pri 90.000km:


Tako da, sedaj pojdi pa potrepljat po rami tiste, katerim je ribnil 1.9TDI motor in jim povej, da je včasih le bolje vložit 250 EUR, pa potem ni treba 1,5k EUR. Tistim, ki jim je pa v garanciji ribnil motor, so pa itak garancijsko zamenjali motor.
Aja, pa še to: tukaj pa tudi zamerim VAG serviserjem, ki seveda o tej napaki nič ne vedo, čeprav do sedaj mi je še čisto vsak serviser povedal, da pa so že imeli v obdelavi vsaj en tak motor. Tako da se je potrebno pozanimat tudi malo okrog, ne samo verjet serviserjem.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.258
4.841
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
razloži to vsem tistim, ki so ta klump kupili in jim je mašine poslalo v večna lovišča
priden.gif
To sem razložil že veliko ljudem, vključno s tem, da sem to napisal tudi tukaj na Alterju že kar nekajkrat. Pa še na nekaterih forumih sem tudi to omenjal in priložil nekaj ''dokazov'' na to temo. Tako da ne ti mene trepljat po rami.
Vse kar je potrebno je, da ob nakupu tega klumpa vkalkuliraš v nakupno ceno še do 250 EUR za menjavo ojničnih ležajev. Novi so namreč takšni kot morajo biti in si zadevo rešil doživljensko. To je vse.
Če pa greš kupit rabljen avto glede na barvo in znamko, pa je... ga, enkrat imaš srečo, drugič pa ''srečo'' in nabašeš na zaribanje motorja. Pameten človek se bo pred nakupom pozanimal določene zadeve in ustrezno ukrepal.

Pa še to: ribanj 1.9TDI motorjev je še vedno relativno malo, glede na to, koliko jih je v obtoku. So pa, zato pa je fajn naredit zgornji izredni servisni poseg. Tukaj je pa še fotka teh problematičnih zadev, zamenjanih pri 90.000km:


Tako da, sedaj pojdi pa potrepljat po rami tiste, katerim je ribnil 1.9TDI motor in jim povej, da je včasih le bolje vložit 250 EUR, pa potem ni treba 1,5k EUR. Tistim, ki jim je pa v garanciji ribnil motor, so pa itak garancijsko zamenjali motor.
Aja, pa še to: tukaj pa tudi zamerim VAG serviserjem, ki seveda o tej napaki nič ne vedo, čeprav do sedaj mi je še čisto vsak serviser povedal, da pa so že imeli v obdelavi vsaj en tak motor. Tako da se je potrebno pozanimat tudi malo okrog, ne samo verjet serviserjem.

Zanimivo, očitno ni imel samo Reno težave z ojničnimi ležaju, tud Das auto ni imun na to
shocked-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Zanimivo, očitno ni imel samo Reno težave z ojničnimi ležaju, tud Das auto ni imun na to
shocked-1.gif
Ja, VAG je zaj... pri 1.9TDI določenih letnikih te ležaje. Pač vse v smislu eko oh in sploh, potem pa ta jajc pride ven.
Sicer si pa pogumen
evil.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Ksz...

Sicer izven teme (ali pa tudi ne...), ampak moram...vsaka čast vsem v tej temi. Prva tema po dooolgem času v stilu "katerega izbrati", ki je dejansko uporabna in v kateri se dejansko debatira o avtombilih, med katerimi se izbira in ne o nekih tretjih, popolnoma nepomembnih predlogih.
aplauz.gif


Ker pa na temo nimam pametnih besed, pa kr nadaljujte...
wink-1.gif
 

afna1972

Pripravnik
11. feb 2013
167
0
16
tako je , dobivam super informacije o nakupu, zahvala vsem, se pa začuda niso oglasili razni ......... se pa bolj nagibam k zafiri....
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sodelavec je imel v Vectri z 120 konjskim 1.9 CDTi kar nekaj težavic. Sicer nič tragičnega, vendar smo se smejali, ker drugi sodelavec pa v Alfi 159 z 150 konjsko verzijo ni imel nekih večjih, primerljivih težav. Opelica drugače iz Italije uvoz, Alfica pa iz Belgije... Kilometri pa... Opelica kupljena na Letališki, Alfica pa v TPV... Oba dealerja sta pa pojem za poštenost...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
motorji v GMih niso identični kot v FLARu,so le licenčna kopija zato imajo pri GMu tudi več težav,že ko pokrov ventilov odpreš vidiš razliko
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.715
113
pri taščici
A je kater motor za vzet v scenicu?
1.5 106ps?
Pa recimo da ima zanesljivost prednost pred konji. Saj vem, renault in zanesljivostzdizlaivost, sploh pri dizlih
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik shift pravi:
motorji v GMih niso identični kot v FLARu,so le licenčna kopija zato imajo pri GMu tudi več težav,že ko pokrov ventilov odpreš vidiš razliko

zmaga.gif
meni se sploh razlagat vec ne da!

opel in fiat NIMATA istih motorjev! gre za licencno kopijo po blueprintih fiata! in ja, so slabsi kot fiatovi motorji.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A je kater motor za vzet v scenicu?
1.5 106ps?
Pa recimo da ima zanesljivost prednost pred konji. Saj vem, renault in zanesljivostzdizlaivost, sploh pri dizlih

1.6 16v neuničljiv
zmaga.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kot ti je Shift rekel... 1.5 dCi 80, 1.5 dCi 106, 2.0 dCi 150, 1.6 16V bencin, 2.0 16V bencin je še boljši kot 1.6 16V, pa 2.0T 165, med novejšimi pa 1.6 dCi 130...
Izogibaj pa se 1.4 TCe 130 1.5 dCi 100, 1.9 dCi 120
Zanimivo je to, da 2.0 16V porabi praktično toliko kot 1.6 16V, 2.0T pa tudi...
Sam imam v zadnjih 7000km povprečno porabo 8.3 l/100km , pred tem pa v 10000km 8.5 l/100. Izgleda da se je motor utekel pri 120kkm...
evil.gif