Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Glede dizla; ima grelne svečke in je pametno počakat da lučka "grelna spirala" ugasne. Avto sicer ponavadi BP vžge, ampak bolje je če prvih par taktov kresne v vseh valjih kot pa da šiba nafto v izpušni sistem in potem dalje v razne "drage" filtre.
Da pokomentiram še tole (delno napačno) izjavo - pri starejših dizelskih vozilih je res potrebno počakat, da "spirala" ugasne, saj se šele takrat konča ogrevanje. Pri novejših vozilih pa se lučka običajno prižge le za kontrolo, saj je ogrevanje ob kontaktu že končano. Vsekakor pa common-rail dizel motor vžge vedno na vse cilindre tudi pri -20ªC in to brez pomoči ogrevalnih svečk, tako da so razne bojazni o iztekanju nafte v izpušni sistem brezpredmetne. Ogrevalne svečke so pri common-rail dizlih zgolj zaradi ekologije.