Kupi nov akumulator, ga daj polniti, tega s katerim imaš pa težave ka pa priključi vzporedno pa se bo napolnil. Ni za v "smeti".Na servisu so mi spraznili aku. Danes zjutraj obrnem kljuc in nic, vzgem na booster, ker se mi je mudilo na dopust, naredim 150km in priklopim na Lidlov polnilec, napetost kaze 14,5V, vendar ga ni nafilal. Naj kar takoj kupim drugega ali ga lahko doma resim s Ctek pro25s z rekond funkcijo?
Aku drugi kupi ja.
Če jih bilo zvezal tako bo samo slab akumulator praznil novega in bo mel na koncu 2 slaba akumulatorja...Kupi nov akumulator, ga daj polniti, tega s katerim imaš pa težave ka pa priključi vzporedno pa se bo napolnil. Ni za v "smeti".
točno, sem sam telovadil z accuji, en večji traktorski, nabavim Ctek 7, da jih bom spravil k sebi... na koncu sem imel Cteka, 3 stare in 2 nova accuja.... brezveze odlašat..Matr komplicirate zaradi enega akumulatorja. Če se ti ne napolni, je zanič. Džabe ti kaže 14V, če ga ne pomeriš pod bremenom. Takrat boš videl, koliko realno kaže voltov.
Točno tako. Pri vsakodnevni uporabi ga ne rabiš nič dofilavat. Sploh pri starejših avtih, ko ni bilo toliko nekih elektronskih zadev, akumulator rabiš samo za vžig, potem ga lahko odklopiš in se voziš, dokler ga ne ugasneš. Seveda ti ne delajo ne luči, ne radio, itd... ampak pelješ se.Zakaj bi ga polnil občasno?
Razen če ti avto 3 mesece stoji. Če ga redno uporabljaš ni potrebe.
Aja? Kdo ti pa svečke prižiga, če akumulator odklopiš? Če ni iskre, ti tudi motor ne bo lavfal. Pri dizlu še pa nisem sprobalTočno tako. Pri vsakodnevni uporabi ga ne rabiš nič dofilavat. Sploh pri starejših avtih, ko ni bilo toliko nekih elektronskih zadev, akumulator rabiš samo za vžig, potem ga lahko odklopiš in se voziš, dokler ga ne ugasneš. Seveda ti ne delajo ne luči, ne radio, itd... ampak pelješ se.
DizeLJ poleti v 99% ne rabi grelnih svečk...lahko da bolj robato vžge....pa nič zato!Aja? Kdo ti pa svečke prižiga, če akumulator odklopiš? Če ni iskre, ti tudi motor ne bo lavfal. Pri dizlu še pa nisem sprobal.
Baje magnet pomaga, da se ustvari pulz za svečko.Kdo ti pa svečko na avtomatiku/kosilnici/motorki priziga?
Če ni akumulatorja, ni sklenjen tokokrog in ni elektrike.DizeLJ poleti v 99% ne rabi grelnih svečk...lahko da bolj robato vžge....pa nič zato!
Je pa res, da je zadnje čase takrat rabil nekoliko milisekund več za vžig (start tipka). Skratka, pobralo ga je v trenutku.