najpogostejši je tak obremenitveniJa samo z tem ne vidiš izrabljenost celice.
Vsak resnejši servis ima tak tester, razen uradnega Renault servisa v Mariboru v Melju.
Popolnoma nobene razlike ni ali meriš v % ali v V. Obstaja splošna tabela kdaj je akumulator poln in kdaj prazen glede na napetost, ki jo ima. Obenem pa ti ta podatek popolnoma nič ne pomaga, če je iztrošen in bo kljub temu, da tebi sicer kaže, da je poln, napetost, ko boš poskusil z njim kaj startati padla na 6V.Obstaja kakšen tester akumulatorjev, ki ti prikaže čimbolj točno napolnjenost akumulatorja v procentih ne V?
Z nobenim, ki kaže % napolnjenost ne vidiš izrabljenost celice. Za to je posebaj tester. Ti maš lahko 100% napolnjen aku in 60% zmogljivosti kratkostičnega toka (za štart)Ja samo z tem ne vidiš izrabljenost celice.
Vsak resnejši servis ima tak tester, razen uradnega Renault servisa v Mariboru v Melju.
Nisem štromar in me to tudi ne zanima. Zanima me samo to, da mi tester pokaže v % napolnjenost oziroma zmogljivost akumulatorja za določene funkcije, ki jih avto potrebuje.
Štromar sem napisal zato.Nisem še videl štromarja ki napetost meri v %.
Ne razumem zakaj morate določeni vedno nekaj zakomplicirat.Nisem vedel, da moraš biti štromar, da si iz voltaže izračunaš % napolnjenosti. Po moje moraš biti bolj matematik.
Torej po tabeli je 11,8 V 0%, 12,7 V pa 100%. Sedaj pa računaj % napolnjenosti, če je tako nujno, da je vrednost v procentih. Na koncu pa ti to ne bo kaj dosti pomagalo, če se ti bo napetost sesedla ker je akumulator izrabljen, čeprav je poln.
Se pravi je bolje polniti brez snezinke in na 0,8A kot 5A?
Nisem štromar in me to tudi ne zanima. Zanima me samo to, da mi tester pokaže v % napolnjenost oziroma zmogljivost akumulatorja za določene funkcije, ki jih avto potrebuje.
Najprej si razpucaj dve različni zadevi. Napolnjenost in stanje. Nista povezani med sabo. Tako kot je lahko dober aku prazn je lahko slab poln. Če te zanimajo volti ali pa % napolnjenost nima nobene veze s stanjem v kakšnem je aku. Torej sprašuješ tester za eno meril bi pa drugo. Pol si pa še jezn, ko ti folk pove, da to kaj sprašuješ zmeriš z voltmetrom v nulo natančno..
Ja na servisih mehaniki (štromarji) merijo v V toda potem ti reče, da imaš napolnjenost-stanje akumulatorja samo
Aja kaj pa je realn pokazatelj? Kaj je tisto breme ki najbolj obremeni aku? Kaj je tisto breme ki ti da jasno vedet da je aku shodo? Kdaj ugotoviš, da je aku shodo?Test z zagonskim bremenom ti tudi ne pove koliko je dejansko kapaciteta accua pri recimo 5A toka. Tam se obremeni na 500A in potem gleda kdaj accu počepne. To realno ne pove nič o stanju akumulatorja, razen če govorimo sedaj o traktorju kjer je edina funkcija akumulatorja to da tistih 15 sec vergla da se dizel zbudi.
Nisem jaz nič jezen. Jezni ste vi, ko vam nek laik kot sem jaz pove, da meni tisti volti nič ne pomenijo, si nimam jaz kaj razpucat, ker pojma nimam kdaj je dovolj in kdaj ni. Ne pa mi govorit, da je bil tisti voltmeter pokvarjen ali karkoli drugega, ker je bilo večkrat z različnimi pripravami merjeno in je bilo vedno isto.Najprej si razpucaj dve različni zadevi. Napolnjenost in stanje. Nista povezani med sabo. Tako kot je lahko dober aku prazn je lahko slab poln. Če te zanimajo volti ali pa % napolnjenost nima nobene veze s stanjem v kakšnem je aku. Torej sprašuješ tester za eno meril bi pa drugo. Pol si pa še jezn, ko ti folk pove, da to kaj sprašuješ zmeriš z voltmetrom v nulo natančno.
Namenski tester(ček) si pa iz amazona naročiš za 50eur in ti bo dovolj natančno kazal za amatersko uporabo. Samo smo spet pol tam, kaj si boš s temi vrednostmi pomagal? Boš znal razbrat ali bo aku še ok ali je že za menjavo. Če je predimenzioniran bo še na 60% delal ok, če je na meji bo pri 80% težko obračal. Veš kaki tok ti štarter cukne, da preračunaš kje je meja?