Dejansko piše, citiram: Dejansko to pomeni, da avtomehanik ne more zavrniti strankinega motornega olja in oljnega filtra, lahko pa to stori, če ugotovi, da gre za slab oziroma sporen material in mora to dejstvo tudi ustrezno dokazati.
Zdravnik ne sme zavrniti zdravljenja, kadar si življenjsko ogrožen. Javni šolski sistem ne ne more zavrniti (če si normalen), da greš v šolo, ipd. Vsak komercialni subjekt te lahko, če to želi. Vsak gostinec ti lahko reče, da tebi ne po postregel, vsak nočni klub ti lahko reče, da ne moreš vstopiti, vsak frizer ti lahko reče, da te ne bo postrigel, vsak zelenjavar ti lahko reče, da ti ne proda blitve. In vsak mehanik ti lahko reče, da ti pač ne bo popravil avta. K sreči imaš izbiro in greš lahko k drugemu. Razen, če gre za garancijsko popravilo. Poznam zelo dobro primer, ko je lastnik pooblaščenega servisa povedal stranki, da njemu več avta ne bodo popravjlali, ker je pač stranka izsiljevala. Ampak ne bom o tem, ker bom spet lagal, kot glede šob pri Audiji.
Pa še za vsevede o kulanci. Kulančni zahtevek naredi pooblaščeni serviser. Napiše kodo napake, podatke o stranki in druge podorobnosti, ki jih zahteva proizvajalec. Nekateri tudi o tem, ali je avto uvožen, koliko vozil ima stranka ipd. Nato proizvajalec odloči, ali bo in koliko bo plačal. Vedno se odobrizev kulance razdeljena na material, ki ga je potrebno zamenjati in delo. Se pravi, koliko odstotkov stroška matariala plača proizvajalec in koliko odstokov dela. V kolikšnem je to 100% v določenih manj, ali pa nič. Prav tako provajalec določi, kolilšen del mora prispevati serviser in v nekaterih primerih stranka. In sedaj glede "mojih" šob o katerih lažem znalcem. Proizvajalec je priznal 100% menjavo - strošek materiala, menjavo pa "časti" serviser. V tem primeru se serviser s tem ni strinjal (razlog, ker je stranka na vse servise sama prinesla olje in s sem je bil serviser ob del zaslužka in se mu je zdelo bedasto, da bi zdaj to delal brezplano), stranka pa se s tem ni strinjala. Nato je začela stranka (pa res gre za mojega sošolca) spraševati pri drugih servisih, kjer bi mu sicer šli na roke, ker je ponujal nekaj "pod mizo", ampak tega niso mogli narediti, ker je bil kulančni zahtevek že narejen pri drugem servisrju. Na koncu je toliko časa mancal, da je kulanca minila - menda je potrebno kulanco po X dneh od odobritve narediti in obračunati.
Ampak
AvtoFun, zgoraj navedeno je nabijanje, naj bo po tvoje. Tebe nihče ne more zavrniti.