Glede omejevanja.
Jaz gledam to iz čisto preprostega stališča - na način da se ozrem okrog sebe in je še vedno nenormalno veliko ljudi, ki se dnevno vozijo po mestnem jedru z dizlom, ker si ga lastijo. In potem ko kupujejo nov avto, kupijo spet dizla. In se spet vozijo večinoma po mestu.
Na tak način ti uspe kar vsak dan večkrat zapeljat v mestno jedro.
"Dokler je dizel cenejši in manj pokuri ga bo folk kupoval. Ko bo to na strani ....(hibrida?) bo folk kupoval ...(hibride). Čist preprosta matematika. "
Hibridi so že s porabo na enakem nivoju dizlom, če smo že pri tem (npr. če vzameš za referenco kakšne skupne teste). Toyoti prodaja ni nič upadla zaradi umikanja dizelskih motorjev iz ponudbe - je pa res tudi to, da jih nikoli ni veliko prodala (dizlov). Sem pa še vedno mnenja, da ljudje preveč poenostavljeno gledajo na celoto z dizli. Ker koliko manj porabi, toliko več stvari potem "pocrka" in vržeš denar za popravilo. In seveda s tem pridemo do tega kar sem napisal v prvem stavku, da se ljudje vozijo po mestnem jedru z dizlom, ker manj porabi, čeprav je končna računica (običajno) slabša kot če bi vozil navadnega bencinarja ali hibrida.
EDIT: Da napišem še bistvo, kar sem sploh želel. Dejstvo je, da trenutno nihče nima tako razvite hibridne tehnologije kot japonci in so zato tudi v mojem primeru edina izbira za nakup. Pomeni, da sem kot kupec precej omejen na izbor. Zato si želim, da čim prej začnejo tudi druga podjetja migati v to smer, da bo malo več izbire.
Trenutno vozim dizla, a vendar si ga sedaj novega ne bi kupil. Bi gledal bencinarja, vendar takega brez turbine. In sem spet omejen z izbiro, ker jih ni več za dobiti. Potem ostane samo še hibrid. Ali sem kaj spregledal, je še kakšna opcija?
VW ima torej GTE. Plug-in. Ki ga pa ne morem polniti, zato mi ta plug-in pomeni samo odvečne baterije. Ostane samo toyota... Spet vprašanje, čisto resno - obstaja alternativa, ki sem jo spregledal?