VW Passat b8 - naknadna vgradnja kljuke?

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.152
478
83
Ima kdo brink/thule mx zložljivo nameščeno? Hernec je na dopustu in ne morem do cene. En drug mi je rekl, da od bosala lahko tako kljuko naroci samo pooblascen vw...

Pa katero elektroniko vzet?
1. ko daš rikverc skos piska (trenutno mi je tečno za znoret)
2. ugasne senzorje in v rikverc ne piska (samo, da ne ugasne še kaj drugega?? )

Kako je z asistencami potem. Avto ima vse asistence.

 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.152
478
83
jaz sem pred kratkim zmontiral original kljuko

kljuka - 120€
krmilni modul, vijaki, tipka za izmet, kabel za povezavo za glavni računalnik - 300€
kabel z 13p priklopom - 80€


potrebno je potegnit kabel iz desne strani prtljažnika na levo in potem po levem boku tja pod volan use skup z kodiranjem cca 6h
kje so ti to naredili za tako ceno?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Nočem provocirat.ampak zakaj komicirate. Oziroma kaj manjka navadni kluki, ko jo ročno not potisneš. Še vedno je skrita.
Je res tak nujno da se na gumbek ven spusti.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.152
478
83
Nočem provocirat.ampak zakaj komicirate. Oziroma kaj manjka navadni kluki, ko jo ročno not potisneš. Še vedno je skrita.
Je res tak nujno da se na gumbek ven spusti.
men osebno ni nujno, da se na gumbek ven spusti, jo lahko tudi na roke dol potegnem ;)
kar sem dosedaj imel izkušnje me jezi, da vedno najprej nekaj vržem v prtljažnik, potem se spomnem, da rabim kljuko, pa tisto prestavljam, zato, da pridem spodaj v drugo dno, kjer imam kljuko. Ni, da bi umrl, če pa lahko zbiram, bi pa raje imel, da je ne potrebujem v prtljažnik spravljat. Samo kolikor sem dobil info, je ne mogoče kot aftermarket. Samo original, ko naročiš nov avto...

Sedaj iščem kdo ima elektroniko, da mi vse asistence še vedno delajo, ko je nekaj na kljuki. 6 najbolj zannih v slo, pa vsi univerzalno elektroniko, ki izklopi senzorje ali pa skos piska.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
To je tak kot s klimo. Dokler je nimaš, je brez veze.
Ja ni res ne.če klime nimaš ti je vroce, če pa kluko na roko gor rukneš (kar vzame časovno isto kot ta na gumb) še vedno vozis prikolico. Edino kaj je prednost je, da je kljuka vedno pod odbijačem in je nemoreš "doma pozabit"
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Jah lej. Eni, je dovolj telefon za 50 eur, drugi pa za 2000 premalo.
Recimo ena prednost original kljuke je, da ti alarm varuje tudi kljuko. Spet, enemu je alarm brez veze, drugi ne kupi avta brez njega.
Osebno če bi naknadno vgrajeval, sem takoj pripravljen plačati 200-300 eur več za luksuz gumbka. Ampak to je moja osebna preferenca in nobenega ne silim v to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.555
1.084
113
Titograd
Imam original kljuko zložljivo... če nočeš, da se zatika ko stisneš gumb, jo moraš vsaj vsaki drugi mesec spuščat dol. Verjetno je to zaradi nenehne izpostavljenosti svinjariji iz ceste. Ko sem to pozabil in sem jo po 3 mesecih hotel izvreči ven, se je zataknila, jo je potem potrebno do konca precej močno potegniti z roko. Zdaj če je to ok da gre tak, ne vem.

Mondeu se po stisku tipke kljuka do konca namesti sama, enako pri zlaganju, se je ne dotikaš. Passatu moraš od polovice naprej pomagati z roko. Kakorkoli, je pa res priročno.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
jaz imam na obeh avtih orig kljuko. ena je ročna, da jo vzamem iz prtlažnika in nataknem; druga je na gumb; polavtomatska - sama pade, gor jo morš butnt. za prvo rabim ponavad 10 minut da jo zahaklam, pa 10 minut da jo snamem, mal podmažem in pospravim. pa je skos mal rjavo vse skupi.

pri drugem je za 20 sekund dela za vsako operacijo in nikol se ne zatakne, ne rusta ne nič. električna kljuka je meni postala pogoj pri nabavi avta, jebiga. še posebi ker je bilo razlike v nabavi cca 500 eur.

Vedet pa moraš da kljuka izklopi kar neki asistenc, pri meni se izklopijo:
- rikverc senzorji (ok maš kamero=
- line assist
- avtomatsko odpiranje prtljažnika
- mrtvi kot - tale mi je najbolj glupa, ker se mi je že zgodil da sem pozabil in spregledal. 99% časa so na kljuki bicikli; pa najbrž bi se dal to kako rešit)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Kak se bo rešlo, če so senzorji v zadnjem odbijaču? Za njimi pa pecikl.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Ja jaz mam Toyota (Brink) samo potisnem not. 3 sekunde. Za ven vzet pa obrnem gumb in potegnem ven. Isto tast. Nobene umetnosti, štekanja ali kompliciranja.
Drugo so razni Bartolji Šeškoti in podobno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
Jaz imam isto ene 3s za nataknit in staknit. Proti packariji mi ščiti pokrovček.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.152
478
83
Vedet pa moraš da kljuka izklopi kar neki asistenc, pri meni se izklopijo:
- rikverc senzorji (ok maš kamero=
- line assist
- avtomatsko odpiranje prtljažnika
- mrtvi kot - tale mi je najbolj glupa, ker se mi je že zgodil da sem pozabil in spregledal. 99% časa so na kljuki bicikli; pa najbrž bi se dal to kako rešit)
Evo končno nekdo s pametnim odgovorom!

Za vse mi je recimo nekak logično in me ne moti. Samo, da mi pa lane assist ne dela je pa ne sprejemljivo.
Kot si rekel, večinoma se km nabija ravno s kolesi zadaj...

Upam, da se javi nekdo s pasatom b8, ki ima lane assist in naknadno kljuko. Kako se njemu to obnaša.
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
zdej razmišljam, a mi izklopi line assist al pilot assist - da zna avto do 140 kmh vozit sam - To slednje vem da izklopi, za line bom pa jutr preveril...
govorim pa to za Volvo, mogoče kdo drug ve.

Največji issue mi je mrtvi kot, se mi je že zgodil da sem spregledal avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fusionn

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.152
478
83
Če sem že sitnaril, bom pa še sporočil rezultat ;)

naknadnja vgradnja, "neumna" elektronika. Ko dam rikverc piska in ne morem speljat (oz naredi pol metra) in mi avto zabremza. Če peljem naprej, svetijo za mrtvi kot.
Rešitev; ročni izklop mrtvi kot, parking assist (al kak točno se reče) in vedno klik na zaslon, da ugasnem piskanje.

Če me moti? Ni sile, ker kljuko uporabljam bolj za vikend, za pecikle vozit.