Gledamo tako ali drugače, električna vozila so zaenkrat na cenikih proizvajalcev, da ulovijo nekaj nišnih kupcev in prepričajo sebe in druge, da so na tem vlaku. V resnici si (razen Tesle) čisto zares noben resen proizvajalec ne želi prodati velikega števila električnih vozil. Vsakomur je jasno, da bi to šlo na račun ostale prodaje. Problem je delno tehnične narave, še bolj pa, da sprejemljiv poslovni model trenutno še ni izdelan. Ni še jasno, kje zagotoviti dovolj prihodkov skozi poprodajne aktivnosti. Pri novih vozilih pa so zaradi majhnih serij tako ali tako na slabšem kot pri klasiki.
Mediji so nas tudi pri nas kakega pol leta nazaj tako ali tako bombandirali z neko očitno koordinirano propagandno akcijo, da bo treba v kratkem iti na car sharing, nek stalni najem ... Ne zaradi okolja, temveč zaradi poslovnega modela proizvajalca. Model bo že tako nastavljen, da se bo dalo od povprečnega uporabnika spipati v denimo 5 letnem obdobju več denarja, kot če bi se ta odločil za lastniško vozilo.
Podobno kot je računalništvo v oblaku. Potem pa na enem dogodku en DBA iz Nemčije reče: "pa si to res kak normalen biznis lahko privošči?". Verjamem, da v Nemčiji podjetjem ostane več za informatiko, vendar tudi tam morajo paziti na stroške.