VW goljufal pri emisijah NOx v US

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
436
83
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
bo že držalo, če ga po novem uporablja tudi toyota, proizvajalec pregovorno najzanesljivejših vozil
shocked-1.gif

Kateri model od Toyote ima VW motorje?
Mislim da je v njuni debati bmw motor v igri.
Tdi je kasneje v igri pri japoncih (Micka?)
Indeed, novi Avensis nima več lastnih dizelskih pogonskih agregatov, ampak BMW-jeve prejšnje generacije. Sicer nikjer niso eksplicitno napisali, da gre za famozni N47, vendar kaj dosti več izbire itak ni.
In kot zanimivost: pri primerljivih 2-litrskih motorjih je po novem dizel opazno cenejši od bencinarja. Razlika je sicer v pričakovanih okvirih, tam jurja do dva, ampak v drugo smer
grims-1.gif
To sem videl pri Hrvatih in najprej mislil, da gre za napako. Ampak v Slovenii je enako.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
crdi je italjanski.

Vsi CR dizli so v duši italjanski...

...in da odgovorim še unemu nad tabo......gledal bi v tem vrstnem redu CRDi.....D4D.....JTDm
tongue-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
big deal

splošno je znano, da je Magneti Marelli odgovoren za popularizacijo vgradnje CR v osebna vozila
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
big deal

splošno je znano, da je Magneti Marelli odgovoren za popularizacijo vgradnje CR v osebna vozila

Moj point je bil samo to, da ga niso Italijani razvili (kot je bilo rečeno prej), ampak kot si že ti rekel, "le" dodelali in popularizirali. Nima veze...gremo naprej...
smile-1.gif
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.261
980
113
Common rail direktni vbrizg goriva, tudi skupni vod je moderna tehnologija vbrizgavanja goriva, ki se uporablja na bencinskih in dizelskih motorjih.

V dizelskih motorjih se uporablja visokotlačni skupni vod, ki dovaja gorivo pod zelo visokim tlakom (čez 1.000 bar ali 100 MPa; 15.000 psi) v posamezne injektorje. Tretja generacija Common rail uporablja piezoelektrične injektorje za večjo natančnost pri vbrizgu. Tlaki pri teh injektorjih dosegajo tudi 3.000 bar (300 MPa; 44.000 psi).[1][2]





Common rail na dizelskem motorju Volvo tovornjak
Prvi common rail prototip je razvil Robert Huber v 1960ih. Marco Ganser je nadaljeval z razvojem tehnologije. Prvo serijsko vozilo s to tehnologijo so začeli proizvajati na Japonskem v srednjih 1990ih.[3][4]

The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS or 77 kW or 104 hp), making it the world's first common-rail diesel passenger car.
 

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
Zanima me, če ima VAG skupina pri nas kakšen posebni popust pri nakupu novega avtomobila, ker so kao v dreku?
 

sanco

Fizikalc
19. jul 2007
1.201
8
38
41
Dobro bi sedla Škoda Octavia RS ali Seat Leon Cupra za 20k€ + poln prtljažnik plenic za malega
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.232
5.661
113
Citat:
Uporabnik sanco pravi:
Dobro bi sedla Škoda Octavia RS ali Seat Leon Cupra za 20k€ + poln prtljažnik plenic za malega
evil.gif

Octavia RS
zmaga.gif


sedaj v kratkem pride dizelska z 4x4....kasneje pa mensezdi se bencinska...to je se edina pomankljivost ki ji fali do dream carja
smile-1.gif