VW Golf V 1.9 TDI 105PS, DSG 7 st

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Porabo bos morda imel nizjo, kaj pa "udobje"? Se spomnim testne c klase s 140 kavali in 5-stopenjskim avtomatikom. Nikoli ne bi vzel te kombinacije, eno stopnicko visje (170 KM) pa ze verjetno. Avto se je na relaciji pri recimo 80 km/h (sem ze pozabil tocno kje) precej matral. Bil je "podhranjen", malce vec plina in se je ze zaganjal. TOrej za relacijo (umirjeno) ni najboljsa kombinacija in si torej ne morem predstavljati kako je 105 KM in 7-st. avtomatika. Ti pa povem, da se v 2.0 tdi (140 KM) in "navaden" DSG odlicno razumeta in bi takoj vzel omenjeno kombinacijo.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
je pa za moje pojme 105 kavalov in tak menjalnik tudi en malček čudna kombinacija.

1.9 TDI 105 PS je najmočnejši dizelski motor, ki ga 7 stopenjski DSG menjalnik še zmore furat. Ima namreč limit 250 Nm navora. Pač posledica suhih sklopk. Je pa res, da ima zato ta menjalnik boljše performance tudi pri porabi glede na ročnega, vsi ostali DSGji pijejo več goriva, verjetno zato, ker s sklopkami pridno čofotajo in ogrevajo 7 litrov olja.
wink-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Jaz se na njegovem mestu en bi toliko obremenjevalz rednimi servisi na motorju 8ker jih zna narediti poleg vseh pooblaščencev tudi polovica garažarjev) ampak morebitnimi izrednimi na menjalniku. Tega se nihče ne bo hotel dotikati,pooblaščeni pa najraje menjali.
Telfoniraj na servis,pa reci da ti menjlanik DGS nekaj nagaja pa boš videl odziv (kaj je narobe, koliko stane). Se bojim da bodo čudni odgovori.
Prvi dve leti ko je garancija še gre nekako potem pa? (kogovšek žalec?, marolt horjul? kdo tretji? ker dvomim da ti ga bodo na servisu za neko noramlno ceno skupaj sestavili.

Pa ne sedaj da se avtomatiki ne kvarijo. Definitvnos e bolj kvarijo kot klasika, povrh vsega pa mehanike v slo prešteješ na prste rok ki se ga upajo šravfat in kaj vejo o njem. V DSG je pa še cel kup elektronke najbrž je pa še večji rpblem.

Okej, koliko je pri VW problem kvaliteta in izredni servisi? Čisto resno, nisem nek VW zakrknjenec, zato me realno zanima.
sprasujem se.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.955
6.847
113
pri taščici
Ne izpostavljam VW ampak DSG ki zna biti problem, le bo šlo pri njem kaj narobe (sploh po garanciji). Nekih bogatih izkušenj z njimi itak ni, vsaj v slo. So sploh prodali recimo 500 avtov z DSG?
Sicer pa me je nek forumaš nekaj km zapeljal s turanom 170 tdi dsg. Je kar lepo šlo, samo poraba pa ni bila nič kaj preveč tdi (če me spomin ne vara preko 8)
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Porabo bos morda imel nizjo, kaj pa "udobje"? Se spomnim testne c klase s 140 kavali in 5-stopenjskim avtomatikom. Nikoli ne bi vzel te kombinacije, eno stopnicko visje (170 KM) pa ze verjetno. Avto se je na relaciji pri recimo 80 km/h (sem ze pozabil tocno kje) precej matral. Bil je "podhranjen", malce vec plina in se je ze zaganjal. TOrej za relacijo (umirjeno) ni najboljsa kombinacija in si torej ne morem predstavljati kako je 105 KM in 7-st. avtomatika. Ti pa povem, da se v 2.0 tdi (140 KM) in "navaden" DSG odlicno razumeta in bi takoj vzel omenjeno kombinacijo.

Sem šel probat ta TDI jajca (sicer z ročnim menjalnikom) in me predvsem moti, da je reč res ko en Zetor. Drugače pa bi 7. stopenjski DSG vzel predvsem zaradi udobja. 105 konjičev mi je dovolj. Tudi glede na papirje, Golf s tem motorjem ne izgleda kot neka nepremičnina, DSG doda še sekundico dodatnega pospeška do 100 km/h in kak deci ali dva manjšo porabo. Bolj mi je problem, da se oglaša kot Zetor.
bonk.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:Bolj mi je problem, da se oglaša kot Zetor.
bonk.gif
Saj sem ti zgoraj zapisal. Tipičen traktor
grims-1.gif
. Imaš pa zato pri konkurenci kao uglajene common rail motorčke, ki imajo rahlo napako. Pol do enega litra višjo porabo in pa ni tistega sunka pri okrog 2000 vrtljajih. Čeprav to niti ni tako napačno, saj se vsaj vrtijo čez celo območje. Tukaj imaš pa nekje od 2000 do 3500 vrtljajev. Kar je čez je zgolj mučenje ušes.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
No ja, konkurenca ima tudi motorizacije, ki imajo nižjo porabo od TDI. Sicer ne precej, kak deci pa.
smile-1.gif

Sam nisem imel možnosti sprobat reči na kakšni avtocesti. Kako se obnese tam glede traktorskega hrupa?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne izpostavljam VW ampak DSG ki zna biti problem, le bo šlo pri njem kaj narobe (sploh po garanciji). Nekih bogatih izkušenj z njimi itak ni, vsaj v slo. So sploh prodali recimo 500 avtov z DSG?
Sicer pa me je nek forumaš nekaj km zapeljal s turanom 170 tdi dsg. Je kar lepo šlo, samo poraba pa ni bila nič kaj preveč tdi (če me spomin ne vara preko 8)

No meni je zanimivo predvsem to, da vsi nekam hvalijo VW, kako je oh in sploh zanesljiv, nemška kvaliteta to in ono, hkrati pa vedno zleti ven, kaj če nekaj crkne, koliko bo to stalo in podobne varijante. Zato me resno zanima a VWju kakovost šepa? Slovenski servisi so bolj v riti?
Sej gledam tudi japonske varijante. Še enega hibrida sem šel probat za jurja evrov manj kot prej omenjen TDI z DSG. Pa še vesoljski dizajn je. Je pa res, da je bencinar, in je vprašanje, kako nizka poraba bi bila pri moji vožnji.
grims-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kaj sedaj; prvo govoriš da ti je 105 konjev dovolj, sedaj pa "...pri moji vožnji
grims-1.gif
"
Če ta
grims-1.gif
pomeni dinamično vožnjo, potem ti 105 ne bo dovolj.
grims-1.gif

grin1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Nisem meril na stiskanje pedala do tal, temveč na to, da hibridi predvsem blestijo pri mestnih vožnjah. V tem kontekstu je šla moja izjava, ki jo omenjaš. 105 konjičev mi je torej dovolj. Ne da bi se branil več, vendar jih načeloma ne potrebujem več.
wink-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Evrokrat pravi:
sn hotu kupit golf V tdi 77kw, sicer z rocnim sest stopenjskim
ko sn sprobu sn se raje odlocu za 100kw tut rocni menjalnik

Te ni prepričal DSG menjalnik? Sprobaval si 6 stopenjskega?
Drugače pa Zetor zvočna spremljava ti je OK al je pri 100 kW TDI ju ni, oz. je manjša?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Saj Volkswagen bo tudi kmalu prešel na CR mašine , Audi že ima Passat CC tudi, no sicer pa če imaš dolge vožnje niti ni tak hudo ko se motor ogreje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.955
6.847
113
pri taščici
Nekoč sva s forumašem debatirala o njegovem A6 2,5 tdi avt.
Pooblaščen servis bi okvaro menalnika odpravil s popravilom v vrednosti nekaj tisoč evrov. Nek garažar jo je odpravil pod 100 evri.Vemo pa da so servisi vw in audi ponavadi isti...
Če ne poznaš ljudi (preko foruma se lahko marsikaj zve
cheer.gif


Bi moral "ex" sodelavca vprašat kako mu služi turan tdi 140 dsg (že cca 4 leta, če ga še ima)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
No ja, konkurenca ima tudi motorizacije, ki imajo nižjo porabo od TDI. Sicer ne precej, kak deci pa.
smile-1.gif
Kateri pa to? Pa ne bi ravno Renaultovega 1.5 dCi stavil sem noter
grin1.gif
.
Citat:
Sam nisem imel možnosti sprobat reči na kakšni avtocesti. Kako se obnese tam glede traktorskega hrupa?
Porazno. Ravno zaradi prekratkega prestavnega razmerja v peti. Ampak tukaj moraš sprobat DSG-ja, da boš videl, če je ok. Sicer je pa tako. Do nekje 2500 vrtljajev se hrup še da požret, potem naprej pa ni ravno prijetno. Ampak dejstvo je tudi nekaj. Če prideš iz jajčka kot je npr. Clio, ti bo potem ta pri 150 km/h tih, če pa recimo iz BMW petke, potem imaš pa orenk problem
grin1.gif
. Tako da, probaj pa boš videl zase, ali je sprejemljivo.
Mene hrup recimo ne moti, ker vozim primerno
smirk-1.gif

Zato se mi pa vedno na bencinski smeje.
cool-1.gif
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
v mestni gneci, ob pogostem speljevanju je res malo glasnejsi,
predvsem kolega, zaprisezen ljubitelj Toyot, se privosljivo nasmiha kadar ga kam peljem,
samo zvoku, da nebo pomote,
nad ostalim nima pripomb, celo prizna, da so mu nekatere stvari bolj usec

DSG ni bil v planu, ker ga vec kot 90% uporabljam na avtocesti, torej sesta prestava in gas