Vsak dan se izkazuje da so avtoceste en velik fail

Abraham

Fizikalc
16. feb 2011
5.436
2
36
63
Citat:
Uporabnik keber pravi:

Mi pa ni jasno, zakaj je obrnjen v kontra smeri vožnje.

Ker je bila polno cisterna težja od tovornjaka vlačilca in je ob udarcu v ograjo vse skup zasukalo naokol.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Citat:
Uporabnik CebelicaMaja pravi:
Avtocesta ni noben fail, fail ste vi, ki vozite kot da bi bili sami na cesti, egoisti do konca, na gas do daske in šibaj miško.
bonk.gif


majč

Majč ima prav. Olike na cesti ni nobene pa vsi bi nekako po angleško vozili, namreč po prehitevalnem pasu.

V Nemčiji je dovoljeno do 250 km/h, pa ti že zdrav občutek da, da je najlepša vožnja okoli 120 - 130. Bolj greš od Nirnberga na jug, slabše je, od Minhna sem že občutno slabša disciplina, ko prideš pa skozi Karavanke k nam, pa nezmotljivo: to je Balkan!
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Baj de usput: V civilizaciji imajo na sredi AC višjo ograjo, da lahko svetiš z nezasenčenimi lučmi in bolj cesto pred sabo vidiš ponoči, ne da bi nasproti vozeče slepil. Kdaj bodo to pri nas "izumili"?
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ja, mrežo iz umetne mase bi res za milijardo plus trije aneksi "nâši" postavljali... tri leta.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik Abraham pravi:
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
Pa velika napaka je, da so naredli 4 pasovnico, namesto 6 pasovnico+odstavni pas.Sej pa je jasno, da je vedno več avto, slo je nekako ovira do morja za severnjake in morajo preko nas... Jao
Si se že kdaj v življenju peljal v Munchen? Ali mogoče še malo dlje? Tam ni niti odstavnega pasu, kaj šele treh pasov.
bonk.gif

Tudi so nesreče sem se peljal tam so bile 3 nesreče smo se 4 ure vozili po obvozih. Razlika je samo v tem, da pri nas so krivi vsi od vzgoje v vrtcu, učiteljice, stare mame, janša, jankovič...... v nemčiji so se pa vsi skozi vasi cijazili nihče ni niti enkrat potrobil ali kaj podobnega
smirk-1.gif


Je pa razlika v tem, da ko je bila prometna takoj zaprejo avtocesto in preusmerijo promet skozi vasi do naslednjega uvoza, pri nas se pa ljudje mimo nesreče vozijo in pasejo firbce, potem pa zastoji nastanejo in slaba volja.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Citat:
Uporabnik stein pravi:
Baj de usput: V civilizaciji imajo na sredi AC višjo ograjo, da lahko svetiš z nezasenčenimi lučmi in bolj cesto pred sabo vidiš ponoči, ne da bi nasproti vozeče slepil. Kdaj bodo to pri nas "izumili"?

To je pa dokaj fino rešeno na primorski AC, ko so po sredini postavljene tiste lamelne ograje. Zanimivo pri nas je, da se dobre stvari nočejo prijeti. Tisto rešitev sem opazil samo tam, proti Novi Gorici, pa je zadeva stara že najmanj 15 let!
 

Zetor

Pripravnik
6. apr 2010
451
2
16
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Baj de usput: V civilizaciji imajo na sredi AC višjo ograjo, da lahko svetiš z nezasenčenimi lučmi in bolj cesto pred sabo vidiš ponoči, ne da bi nasproti vozeče slepil. Kdaj bodo to pri nas "izumili"?

To je pa dokaj fino rešeno na primorski AC, ko so po sredini postavljene tiste lamelne ograje. Zanimivo pri nas je, da se dobre stvari nočejo prijeti. Tisto rešitev sem opazil samo tam, proti Novi Gorici, pa je zadeva stara že najmanj 15 let!
Da in teh je po zimski orkanski burji polomljenih vsaj 30% ampak ....kaj bi to menjavali pa preplastili to vipavko ki je ze kolovozna...raje si bodo podelili za uspesnost konec leta par mio......cisto po balkansko.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:
A ni tista ograja nekaj zaradi vetra ? Kdo ve ?

Tiste količke burja kvečjemu potrga
smile-1.gif
Narejeno je po italijanskem vzoru (vsaj jaz sem to največkrat videl tam) in je zelo fajn za vožnjo ponoči.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
356
83
39
Citat:
Uporabnik keber pravi:

A hkrati je ograja vseeno bila dovolj močna, da ga je zadržala.
Mi pa ni jasno, zakaj je obrnjen v kontra smeri vožnje.

Hmm

Citat:
Kot so za 24ur.com povedali na PU Ljubljana, je plinska cisterna prebila odbojno ograjo in obstala med pasovi.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.902
114
63
štajerska
pri nas te ograje menda niso narejene po nobene standardu, tako, da se niti ne ve koliko točno zdržijo.
so zato, da pač ločijo pasove, da bizgeci ne bi zapeljai še na drug stran, če je na eni gneča
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ja ja, pri nas, kjer projektanti delajo v votlinah, nima nihče pojma, kakšni so standardi v tujini. Sami si zmišljujejo neke neumnosti, potem kupijo material za ograjo v tujini, jo malo pobrusijo in narežejo, da ne bi bila varna.

A lahko še kakšno večjo bedarijo napišeš, lepo prosim.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
kzs...

ni mi jasno, kaj ima dars z gosto nesreč? če bi vsi vozili po reglcih, bi bilo zelo malo nesreč in pika. A zdej je dars kriv, ker folk ne upošteva varnstonte razdalje in dejstva da se ob 15-16 in od 6-8 zjutraj pač ne da pridit 20km stran v 10min.

ne rečem glede kvalitete, to je res vprašljivo, sam za ne sreče se mi pa res ne zdijo odgovorni.

Doctorz: ja zakaj se pasejo firbci? ker se vozijo mimo. Sej človek je po naravi firbčen. Če ne bi bil, bi ti še danes z roko jedel in poznal le tistih 5m2 okoli svoje jame. Zakaj ne zaprejo AC in presmerijo promet na lokalno cesto? Tako kot si napisal, da to počnejo v AU? nesreča je pred izvozom vrhnika, pa noben ne preusmeri promet na lokalno cesto na brezovici in zakaj ni policajev v križiščih, k bi pospešeno praznil izvoz? Caka se, da se nabere kolona do brezovice, ampak takrat je tud izvoz že zabasan. vmes se dva še v rit zaletita in to je to... idelana kombinacja za poletno dopustovanje na AC.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik patriot pravi:
Kot so za 24ur.com povedali na PU Ljubljana, je plinska cisterna prebila odbojno ograjo in obstala med pasovi.
Ni pa pristala na nasprotnem pasu. Torej je ograja, kljub temu, da je uničena, zadržala cisterno.

Sicer pa se na novih in rekonstruiranih avtocestah že kake 5 let montirajo dosti močnejše ograje (recimo južna obvoznica), samo pri nam pač ni tako, da bi se vse naenkrat zamenjalo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
nesreča je pred izvozom vrhnika, pa noben ne preusmeri promet na lokalno cesto na brezovici in zakaj ni policajev v križiščih, k bi pospešeno praznil izvoz? Caka se, da se nabere kolona do brezovice, ampak takrat je tud izvoz že zabasan. vmes se dva še v rit zaletita in to je to... idelana kombinacja za poletno dopustovanje na AC.

To se pa popolnoma strinjam, da so naši policaji glede usmerjanja prometa popolnoma nesposobni. Se zgodi nesreča, stojijo vsak na svojem koncu, gledajo v telefon, v luft, se pogovarjajo s sodelavcem... Da bi pa kdo z loparčkom mahal ljudem naj peljejo hitreje, pa je že višja znanost.

Ali pa crkne semafor sredi največjega križišča v MB, sto jeznih klicev na radio kje so policaji, a njih od nikoder. Niti da bi se pripeljali in pogledali kaj dogaja, kaj šele da bi kaj urejali... Se sploh ne spomnim kdaj sem nazadnje videl pri nas policaja promet urejat, mislim da enih 20 let nazaj.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik CebelicaMaja pravi:
Avtocesta ni noben fail, fail ste vi, ki vozite kot da bi bili sami na cesti, egoisti do konca, na gas do daske in šibaj miško.
bonk.gif


majč

Big Like
aplauz.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Si bom spet sposodil tvoje besede.

Citat:
Uporabnik Marlboro pravi:
Potem pa vidiš retardirance ki se v krožnih kontra furajo, po AC jim je 90 km/h vrtoglava hitrost, za smerokaze, ogledala itd še slišali niso. Desno pravilo wtf je to, roke na x, telefon, labelo.. pa to je noro kaj vse vidiš na cesti.

Tudi sam sem mnenje, da AC povečini ni fail, ampak vozniki niso pri vožnji. Sicer ni primer AC, ampak tipično za naše ceste. Vse drugo. In potem se jo čaka, pa more spremljat promet, zelena, ne spelje tako hitro kot bi lahko, telefon na ušesu. Pa mamo kombinacijo za sranje, da te hitrost ubije.
smirk-1.gif


 

MoDeR

Pripravnik
9. jun 2009
50
0
6
Ljubljana
ksz...

Avtoceste pri nas so kr uredu. Peljal po celi zahodni, severni in južni Evropi, po vrhu pa še v vzhodni in zahodni Ameriki in lahko s temi referencami mirno rečem, da imamo mnogo boljše ceste kot marsikateri zahodnjaki ali pa severnjaki.

Če se pelješ proti recimo Stockholmu iz Slovenije naletiš recimo v Nemčiji na odseke kjer se vprašaš kako hudiča ima ta bogata država tko slabe ceste. Takoj. ko prideš v skandinavske države, vidiš da so ceste marsikje slabše urejene kot pri nas (varovalne ograje, asfalt takšen, da te je včasih kar malce strah, da ti ne poredira gum).

Ampak vse to, ni nič v primerjavi s tem, ko vidiš kako STRPNO vozijo (tukaj predvsem na severnjake mislim). Omejitev na avtocesti butneš v tempomat in te v 200 kilometrih ne prehiti nihče. Ko so utrujeni od dolge vožnje, celo uporabijo počivališča za svoj namen. Pravi užitek v vožnji in če nebi sam vse zvozil, nebi verjel. Pa ne samo avtoceste, tudi v mestih in lokalnih cestah (katerih pasovi, so by the way za naše razmere čisto ozki). Nobenih počasnel, speljejo na zeleni, dajejo smerne kazalce, ne skačejo iz voznega pasu prehitevat tovornjak tik pred tem ko se mimo pelješ po prehitevalnem pasu (o ja Cestni Eksperti (CE) predvsem na vas ciljam
smirk-1.gif
).Problem je v vzgoji, ne tisti v avtošoli temveč tisti vzgoji doma. Problem, je tudi, da smo mi majhni (velikost države). Že če bi se šlo samo zato, da smo Balkanci, potem bi imeli tudi skandinavci (neka bojevniška vikingška rasa, ki mimo grede tudi po pitju in samorih ne zaostaja za Slovenci) ogromne probleme z agresijo na cesti.

Moje mnenje je. da so avtoceste en ogromen plus, problem pri nas pa je, ker so zaradi tranzita avtoceste pri nas zelo na udaru. Medtem ko v tujini marsikje vozijo tovornjaki po enem pasu, druga dva sta pa rezervirana za avtomobiliste in motoriste, ali pa tovornjakarji spoštujejo predpise in ostajajo na enem pasu, pri nas tega ni videti. V poletnih mesecih imamo pa na cesti še tujce, ki so zmedeni, utrujeni, mogoče nevešči vožnje ker v svojih mestih itak podzemno uporabljajo, avto pa dvakrat na leto peljejo na sprehod.

Potem je pa tu še teorija majhnosti. Ker so razdalje pri nas med mesti relativno majhne, vsi pritisnemo na gas in se živciramo zarad počasnel oziroma slabega pretoka, v tujini pa so razdalje večje in avtomatsko prilagodimo vožnjo razdalji. Verjamem, da tisti, ki se vsak dan vozjo iz enega konca Slovenije na drug konec, vozijo zmerneje kot pa nekdo, ki gre od Domžal do Ljubljane.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.267
156
63
Celje
Citat:
Uporabnik MoDeR pravi:
Verjamem, da tisti, ki se vsak dan vozjo iz enega konca Slovenije na drug konec, vozijo zmerneje kot pa nekdo, ki gre od Domžal do Ljubljane.

Se strinjam in tudi sam sem prepričan, da tule leži velik del problematike. Sam sem recimo z nastopom dela 70 km od bivališča zelo prilagodil način vožnje po AC, prav tako sem opazoval druge voznike, ki smo se na isti relaciji dnevno srečevali - velika večina je vozila "normalno". Seveda pa pri vseh obstajajo izjeme, tako pri "dolgoprogaših" kot "šprinterjih".