vrstni red samodejnih menjalnikov

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ni res, tudi če ga vsi ostali prehitijo po zanesljivosti, je DSG še vedno prvi.
srce-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.716
113
pri taščici
Kaj od starih jajc od avtomatika je kolikor toliko zanesljivo?
Sem imel pred desetletjem nissan prairie in v cca 4 letih nisem imel nekih posebnih težav.
Razen na pumpi sem svetlo gledal (cca 11l bencina za 100 konjev iz 2.0 motorja)
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Meni je v volvu V70 avt. menjalnik preživel motor (zaribal pri 270k km zaradi oil sludge). Aisin, olje menjano 1x pri 200.000 km, klasični 5 stopenjski s pretvornikom navora.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.585
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Saj ni bil tako zelo počasen (sama hitrost pretikanja), je bil pa cukajoč in občasno je rad zamujal ... SMG1, seveda ...
Hehe, se spomnim, ko so me eni (morda ravno tukaj) raztrgali, ko sem pisal, da je SMG1 bolj kot ne junk in da je klasičen avtomat pri BMW-jih z mojega vidika boljši.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj od starih jajc od avtomatika je kolikor toliko zanesljivo?
Sem imel pred desetletjem nissan prairie in v cca 4 letih nisem imel nekih posebnih težav.
Razen na pumpi sem svetlo gledal (cca 11l bencina za 100 konjev iz 2.0 motorja)
Po mojem mnenju je klasičen avtomatik (z izjemami seveda) zelo zanesljiva zadeva ob ustreznem servisiranju. Problem je predvsem v lastnikih, ki jim je par 100 EUR za menjavo olja in filtra v avtomatiku predrago. Avto itak prodajo, naslednji lastnik pa mora iskati nov avtomatik.
Zato se osebno brez 100% preverjene zgodovine servisiranja, ne bi dotaknil nobenega avtomatika, kaj šele 6 stopenjskega DSG-ja.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.455
1.915
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Problem je predvsem v lastnikih, ki jim je par 100 EUR za menjavo olja in filtra v avtomatiku predrago. Avto itak prodajo, naslednji lastnik pa mora iskati nov avtomatik.
Zato se osebno brez 100% preverjene zgodovine servisiranja, ne bi dotaknil nobenega avtomatika, kaj šele 6 stopenjskega DSG-ja.

Točno to je razlog da sem nazadnje kupil nov avto. Hotel sem avtomatika in rabljenega enostavno nisem upal vzet.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.716
113
pri taščici
Takrat je bil nissan star dobro desetletje.
Mejl na pooblaščeni servis, želja servis olja v menjalniku. Po mejlu dobim podatek o 6 litrih olja in filtru. Ob menjavi iztoči kak dober liter olja. Meni postane vroče, ker je bilo v menjalniku liter olja namesto 6. O filtru ni bilo ne duha ne sluha. Nalije 3 olja notri. Doma sem ga potem preko slavfa vlekel dober liter iz menjalnika da sem spravil v predpisan nivo količino olja.
Pa ni dijak iz prvega letnika sravfal.
Ob takem servisiranju se resno sprašujem o verodostojnosti takega servisiranja.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.222
3.623
113
...kzs
Italijanska jajca Fiat Croma 1,9 jtd 16v 150ps, automatik. Itak da uvoz iz Italije.
Pri hiši od 80 kkm po števcu (če verjameš
evil.gif
števcu - realno pitaj boga?). Trenutno ima 210 kkm - z avtomatskim menjalnikom nobenega problema.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kolkr gledam CVT na priusu sploh nima predvidenega vzdrževanja, predvidena življenska doba je pa okoli 300 000 milj. vsaj tako navajajo na raznih forumih. Pa amerikanci kr kilometrino delajo in nimajo nekih problemov z menjalniki.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.013
978
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Kaj od starih jajc od avtomatika je kolikor toliko zanesljivo?
Sem imel pred desetletjem nissan prairie in v cca 4 letih nisem imel nekih posebnih težav.
Razen na pumpi sem svetlo gledal (cca 11l bencina za 100 konjev iz 2.0 motorja)

Ob pravilnem vzdrževanju naj bi bila dokaj robustna zadeva mercedezov 5G-tronic.
Menda se gre za enega najboljših menjalnikov v smislu vzdržljivosti(je pa res , da ni najhitrejši, ali pa najbolj kultiviran)---
Na začetku so pri MB sicer malo usekali mimo z njihovim "sealed for life", kar je vodilo k okvaram..........no kasneje so to trditev spremnili(in rekli, da pravzaprav nikoli niso trdili, da menjalnik ne potrebuje vzdrževanja).
rolleyes-1.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.013
978
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
in v katerih modelih se nahaja ta menjalnik?
Ne mi sedaj neke S600 predlagat.
POldo je to res glede 5g tronic
našel nekaj
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_5G-Tronic_transmission
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_E-Class_(W211)

Kaj so pa v B claso dajal

od osnovnih C-jev(recimo C180-bencin) pa do AMG-jev..................v grobem:praktičo večina Mercedezov C klasa in navzgor(E,...) od 2000-2010(ko ga nadomesti 7G, ki pa je deležen več kritik glede zanesljivosti)


V B-ju je CVT(kjer pa znajo bit problemi.......al pa tudi ne....kolega ga ima v B200Turbo....200000km in zaenkrat BP)
 
Nazadnje urejeno:

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
760
113
Imam 1. ZF 8 stopenjski iz BMW, sicer je v resnici 100% 9. stopenjski 8 naprej + 1 nazaj
wink-1.gif
, težko ocenjujem, ker je to prvo vozilo z avtomatskim menjalnikom, ki ga imam. Zelo me moti, da je butasti BMW spet tako preračunal stopnje, da avto najmanj troši v 8. prestavi pri 90 km/h halloooo pa kaj so nori , pa kdo vozi 90 po AC ??? Da bi bila ta 8.prestava tam top poraba pri ene 130 km/h bi pohvalil, tako pa gre avto potem v vrtljaje in je v enaki prestavi od 90 do 230 km/h, kar vsekakor ni ok, in tudi poraba je pri ene 160 km /h kar ene 50% večja, kot pri 90 km/h to me noro moti. Sicer je zadeva OK mehko pretika ni pritožb tudi menjalnik sam vklaplja P ko odpreš vrata in npr, ko dvigneš zadnjico s sedeža ipd........

Sicer sem pa sam menil, da je VW menjalnik DSG biser, sicer VW ne maram, a sem se silno zmotil ima znanec na Golfu plus v garanciji trenutno že 3 menjalnik vgrajen pa avto še nima 80.000 km , težave pa vseskozi. Avto se kar spomni in ne štarta, ne gre v rikverc, hočeš štartati na križišču vrže v neutral in ne da se dati nazaj v pogon naprej. Ko avto ene 5 x ugasne in proba potem zlaufa, kot, da nič ni.

Ta avto ima še ene 6 m garancije in znanec pravi spet mi nagaja, sedaj še to poštimam in prodam jajca, sicer bo po izteku garancije vreča brez dna.

Sem se pa peljal s tem avtom in šalta tako, da skoraj ne veš kdaj, mislim, da je to bodočnost samo malo bolj dodelana, kot je v prvih VW serijah.
 
Nazadnje urejeno:

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
eden DSG menjalnik v škodi superb deluje brezhibno že 400.000 km. In lastnik pravi da bo moral še naslednjih 200.000 km oziroma 2 leti.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.768
169
63
Prihodnost je eCVT
smile-1.gif

Jaz bi rekel, klasičen avtomat in eCVT sta top menjalnika ta hip. Upoštevam pa vse parametre.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
matofil, fizike pač ne moreš ogoljufati, vsak še tako super duper motor s še takim super menjalnikom bo za 130 kmh potreboval najmanj 40% več goriva kot za 100 kmh. Če opažaš manjšo razliko potem to kvečjemu pomeni, da ima pri 100 kmh previsoko porabo
wink-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.066
5.650
113
@matofill....mogoce pa nima problema z DSGjem ampak s stopalko za gas (potenciometer prekinja)...al pa kak stikalo za 15eur...