Imam 1. ZF 8 stopenjski iz BMW, sicer je v resnici 100% 9. stopenjski 8 naprej + 1 nazaj
, težko ocenjujem, ker je to prvo vozilo z avtomatskim menjalnikom, ki ga imam. Zelo me moti, da je butasti BMW spet tako preračunal stopnje, da avto najmanj troši v 8. prestavi pri 90 km/h halloooo pa kaj so nori , pa kdo vozi 90 po AC ??? Da bi bila ta 8.prestava tam top poraba pri ene 130 km/h bi pohvalil, tako pa gre avto potem v vrtljaje in je v enaki prestavi od 90 do 230 km/h, kar vsekakor ni ok, in tudi poraba je pri ene 160 km /h kar ene 50% večja, kot pri 90 km/h to me noro moti. Sicer je zadeva OK mehko pretika ni pritožb tudi menjalnik sam vklaplja P ko odpreš vrata in npr, ko dvigneš zadnjico s sedeža ipd........
Sicer sem pa sam menil, da je VW menjalnik DSG biser, sicer VW ne maram, a sem se silno zmotil ima znanec na Golfu plus v garanciji trenutno že 3 menjalnik vgrajen pa avto še nima 80.000 km , težave pa vseskozi. Avto se kar spomni in ne štarta, ne gre v rikverc, hočeš štartati na križišču vrže v neutral in ne da se dati nazaj v pogon naprej. Ko avto ene 5 x ugasne in proba potem zlaufa, kot, da nič ni.
Ta avto ima še ene 6 m garancije in znanec pravi spet mi nagaja, sedaj še to poštimam in prodam jajca, sicer bo po izteku garancije vreča brez dna.
Sem se pa peljal s tem avtom in šalta tako, da skoraj ne veš kdaj, mislim, da je to bodočnost samo malo bolj dodelana, kot je v prvih VW serijah.