Vprašanje o avtomatskem menjalniku

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik FRooT pravi:
SMT = Sekvenčni ročni menjalnik
Sekvenčni ročni menjalnik (SMT – Sequential Manual Transmission) omogoča prestavljanje brez pritiska na pedal sklopke. Ta napredna tehnologija, ki so jo razvili v avtomobilih Formule 1, omogoča vozniku, da se med prehitevanjem in vožnjo skozi ovinke osredotoči le na pospeševanje, zaviranje in idealno linijo vožnje.

Medtem ko senzorji in računalnik upravljajo z menjalnikom, sekvenčni ročni menjalnik s pomočjo hidravlične enote samodejno stisne sklopko, elektronska stopalka za plin pa omogoči izbiro pravilne prestave pri določeni hitrosti. Voznik prestavlja s kromirano prestavno ročico, ki jo premika naprej ali nazaj, po želji pa je volanski obroč lahko opremljen z gumbi za prestavljanje.
Tole je samo marketinški bulšit, ki o menjalniku ne pove nič Kaj takega znajo klasični robotizirani ročni (kot je renoje quickshift, kot je bil bmwjev smg namenjen ne-M modelom, kot je imal fiat ...), znajo DSGji in znajo sekvenčni (ki jih v civilnih avtih prektično ni, so pa v motociklih).
Da bedarije o elektronski stopalki za oplin ne omenjam.
Od kot je to pobrano? Fiatova skupina?

TOYOTA
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Ah, ti imajo tudi vrhunske prevejalce. Čeprav pri fiatu so še boljši, enkrat je pisalo da ASR odvzame moč na volanu ali nekaj podobnega ...
 

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
Citat:
Uporabnik softi pravi:
voziva isti avto, sam da moj ne gre 200

btw
kako maš kaj porabo
jaz imam minimalca 7,2 -110-120 na uro, 1000km
slo ac 7,8 110-120
mešano 9,2-9,4 poleti in 10,2-10,4 pozimi
imam pa tik pred domom 3 km vzpona. večina vožnje je 25km v kosu po relativno odprti cesti

kako to, da si ga dal na 18-tke


Hehe, enak avto...
cheer.gif


Moj gre 199 po števcu...
Poraba pa od 7,5 (po regionalni cesti), 8,1 na AC s šest osebami in prtljago do Monte Carla in nazaj, do 11 litrov po mestu. Mešano je 9-10 litrov, torej sva tu nekje
wink-1.gif


18-ke so bile original gor oz. dodatna oprema pri nakupu novega. Na velik avto pač pašejo velika platišča
evil.gif
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.328
153
63
Citat:
Uporabnik tistiglih pravi:
Da dodam üe jaz moj piskerček.

Izkušnje iz VW Passat 20 TDI 140 ps DSG L 2007 (prevozil cca 90.000 km v malo manj kot 2 leti) - pri vožnji navzdol po klancu v D je brez zaviranja pospeševal kolikor je ga pač lestana teža tišala, ko je dosegel višje obrete pa je prestavil v višjo prestavo.

Izkušnje iz VW Passat 20 TDI 170 ps DSG L 2009 (prevozil cca 20.000 km do sedaj) pri vožnji po istem klancu tudi v D avto zavira z motorjem in ne prestavi v višjo prestavo.

Tako da kdo je sedaj odgovoren za to meni všečno razliko ne vem;)
A ja pa že to že sama normalna vožnja je občutno drugačna med tema dvema avtomobiloma - kaj se menjalnika tiče. (poraba 170 ps variante je pri mojem mislim da vedno bolj ali manj enakem načinu vožnje manjša za cca 0,3 L.

Lp;

Meni pa golf 2.0TDI DSG 2005 po klancu dol lepo drži v brzini, če klanec le ni prehud seveda
wink-1.gif
. Kaj niso nekaj popljuvali motor 140 in passata z DSG. Pri 170ps so jih bile pa same hvale? Aja, koliko ti pa pije?

p.s. Zavorne ploščice sem prvič menjal pri 160kkm, sedaj pri 210kkm so pa tudi sedanje še lepo rejene in bodo zdržale upam da približno toliko
smile-1.gif
.

Jernej