Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole je samo marketinški bulšit, ki o menjalniku ne pove nič Kaj takega znajo klasični robotizirani ročni (kot je renoje quickshift, kot je bil bmwjev smg namenjen ne-M modelom, kot je imal fiat ...), znajo DSGji in znajo sekvenčni (ki jih v civilnih avtih prektično ni, so pa v motociklih).Citat:
Uporabnik FRooT pravi:
SMT = Sekvenčni ročni menjalnik
Sekvenčni ročni menjalnik (SMT – Sequential Manual Transmission) omogoča prestavljanje brez pritiska na pedal sklopke. Ta napredna tehnologija, ki so jo razvili v avtomobilih Formule 1, omogoča vozniku, da se med prehitevanjem in vožnjo skozi ovinke osredotoči le na pospeševanje, zaviranje in idealno linijo vožnje.
Medtem ko senzorji in računalnik upravljajo z menjalnikom, sekvenčni ročni menjalnik s pomočjo hidravlične enote samodejno stisne sklopko, elektronska stopalka za plin pa omogoči izbiro pravilne prestave pri določeni hitrosti. Voznik prestavlja s kromirano prestavno ročico, ki jo premika naprej ali nazaj, po želji pa je volanski obroč lahko opremljen z gumbi za prestavljanje.
Da bedarije o elektronski stopalki za oplin ne omenjam.
Od kot je to pobrano? Fiatova skupina?
TOYOTA