nisem bral vse, sam eni niste imel avtomatika pod ritjo nikoli
avtomatik, v režimu avtomatik ne bremza z motorjem omembe vredno. pač gre dol v brzini in počas pospešuje. tko k navaden avto, k ga daš pri 20 v 2 in spustiš vse..gre proti 60 pa da se ubiješ.
posledično več bremzaš. če znaš bremzat nucas ploščice, če ne znaš pač kuriš diske in ploščice. isto velja za ovinke.
tisti, ki avtomatika šalta, je bedak. imam klanec in domov ga našaltam v 3, od doma pa 3, dva ovinka 2 in to je to. da bi ga drkal 2 do 4..pa sej nisem nor.
glede držanja brmeze na semaforju. če se ne premikaš, s ene kuri nič, razen štroma za stop luči.
če ga daš na semaforju v ler, nisi anredil škode, kvečjemu korist, sej menjalnik je zato, da s euporablja, določeni segmenti menjalnika in motorja pa se razklenejo in se ne 'drsajo'. jaz spet ne šaltam, ker sej mam avtomatika.
izkušnje so iz mb, renoja, honde, forda, bmw-ja
avtomatik, v režimu avtomatik ne bremza z motorjem omembe vredno. pač gre dol v brzini in počas pospešuje. tko k navaden avto, k ga daš pri 20 v 2 in spustiš vse..gre proti 60 pa da se ubiješ.
posledično več bremzaš. če znaš bremzat nucas ploščice, če ne znaš pač kuriš diske in ploščice. isto velja za ovinke.
tisti, ki avtomatika šalta, je bedak. imam klanec in domov ga našaltam v 3, od doma pa 3, dva ovinka 2 in to je to. da bi ga drkal 2 do 4..pa sej nisem nor.
glede držanja brmeze na semaforju. če se ne premikaš, s ene kuri nič, razen štroma za stop luči.
če ga daš na semaforju v ler, nisi anredil škode, kvečjemu korist, sej menjalnik je zato, da s euporablja, določeni segmenti menjalnika in motorja pa se razklenejo in se ne 'drsajo'. jaz spet ne šaltam, ker sej mam avtomatika.
izkušnje so iz mb, renoja, honde, forda, bmw-ja