govorimo o non-stop prižgani klimi na klasičnem ali variabilnem kompresorju?
ker je razlika vklop sklopke pri klasičnem ali pri kompresorju z variabilno ploščo
pri fiksnem je več "šusov", saj gre za ON/OFF - pomeni ti pri vklopljenem stikalu za klimo še vedno stalno dela ON/OFF;
pri variabilnem pa teh šusov ni, je pa več delovanja v prazno in se tudi vklopa/izklopa ne čuti toliko
za ekonomijo vozila je vsekakor bolje, da je klima ugasnjena, vendar jo je treba na vsake toliko prižgati in da je vklopljena vsaj 15 minut
vse klime ne delujejo, ko temp na uparjevalcu doseže 0 stopinj
pomeni da tudi ko je zunanja temp. nula, je tlak plina 1.8 Bar in seveda klima ne deluje
pri VAG avtih se načeloma ta izklop zgodi že, ko je zun. temp. pod 5 stopinj
ravno v tem času se pokaže, če je kompleten AC sistem urejen, ker če ni prezračevanja in je zaradi pogojev nezmožen vklop klime, pride do prekomernega rosenja v vozilu
največkrat prihaja do zamašenih odduškov na AC sistemu, pri čemer voda stoji v enoti itd.