Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Vinjet ni zato, ker je direktiva EU (katere člani smo mi in jodlarji) da se ukine pavšalni sistem plačevanja cestnine in uvede plačevanje po porabi. Zato je tudi v pripravi interoperabilni sistem cestninjenja. In uvedba vinjet za 2 leti in pri tem prehendlati vse te zadeve je zopet nesmiselno...
Tudi Italijani, Francozi, Španci imajo cestninske postaje... pa Hrčki tudi...
Krajše; več dinarov nam cuknejo če furamo cestninske postaje dalje kot pa če šaltamo na vinjete.
Pa še brezposelnih bi bilo več.
Sem pa zdaj prakticiral z štoparico in listom paprija in kulico;
AC: Maribor -> Ljubljana, pri povprečni hitrosti 150 nanese to 45 minutk in cca 10€ cestnine ter 13 litrov bencina = 25€
Nazaj pa po stari cesti:
Ljubljana -> Maribor, pri povprečni hitrosti 90 nanese 1 urco in 10 minutk in 0€ cestnine ter 9 litrov bencina = 10€
Zgubil sem 25 minutk in prisparal 15€. Bil sem presneto dobro plačan na uro, ker sem šel po stari cesti...
V obe smeri to znese 30€ za zgubo 50ih minut + nikakršne guzve, razen 2km kaj se je treba prebit skozi del Celja...
Če se mi ne mudi skoknem po stari cesti, in teh 25€ porabim na enem finem kosilcu in pošteni kavici ter sladoledu,
ali pa ko se vrnem domov grem skopat v bližnji 5* hotel...
Opp:
Vozil sem z ABC tablico in 20kmh nad omejitvijo. Po stari cesti nisem prekoračil omejitve.
Da bi po AC vozil po omejitvah in brez ABC kartice, bi prispel na cil mogoče 10 minutk prej,
zdaj ko je kopalna sezona pa brez kartice časovnega profita nebi bilo...