Vožnja v rdečo luč

kemb

Majstr
7. okt 2018
800
818
93
Zanimiv predlog Pepe, vendar je to za Slovenijo pretežka zadeva. V našem koncu se dela na cesti vlečejo kot jara kača, na gradbišču pa večinoma en strojnik in 2 na lopati. Semafor pa ti zna požreti živce - na začetku je svetila skoraj vedno samo rdeča, zelena pa je bila tako kratka, da je šlo čez par avtov. Zjutraj in popoldne pa kolone dolge kot ponedeljek in po nekem čudežu so potem postavili 2 delavca, ki sta začela malo z zastavicami mahati in se je zadeva malo zboljšala.... zanimivo mi je, da jim je občina dovolila zaporo imeti tako dolgo časa..
In verjemi, da tudi če si še takšen svetnik, je narod začel voziti v rdečo čez gradbišče.

Da bi pa obveljal tvoj predlog, bi pa morala "štimati" celotna veriga - od elaborata zapore, dovoljenja za zaporo, gradbenik in seveda semafor, ... pa še enkrat gradbenik, ki bi bil prisiljen na gradbišče poslati toliko ljudi in strojev, da to izvede v razumnem času. Ne pa da 50 m ceste razkopavajo 2 meseca, delavci pa na še ostalih gradbiščih. Po eni strani je kriva požtršnost gradbenika, po drugi strani pa zakonodaja, ki mu to omogoča...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Tivoli, kopališče Ilirija? na tistem semaforju cela kolona ob 15:00 in 16:00 in 17:00 zavija čez rdečo na Celovško iz Bleisowe. Če imaš ti zeleno in prvi v koloni se ne upa zapeljati globoko v križišče lahko tudi pol intervala zelene zamudiš. Policistov pa nikjer...

Greš čez prazno dunajsko peš ob 11 zvečer mimo prehoda za pesce pa se policist smeje za kanto na drugi strani ceste.
Na tistem križišču tud ob 5.30 zjutraj kaka kamikaza prileti na polno levo proti Celovški v rdečo, ki sveti že lep čas. Čudno da večkrat ne poči.
 

Morgoth

Majstr
27. sep 2018
789
884
93
Jaz opažam, da ogromno folka tudi ne zna speljati pri zeleni, kar zmanjša pretok in nekatere spodbudi, da grejo na koncu skozi rdečo. Prvi v vrsti buli v telefon ali pa okoli in spelje ko zelena gori že par sekund, ostali za njim pa isto, potem gre eden skozi rumeno, za konec pa še eden ali dva skozi rdečo.
A je res tak problem tiste pol minute ko se stoji gledati v semafor in prestaviti v prvo, ko se prižge rumena? Za tiste bolj zadaj pa gledati tistega, ki je pred avtom pred tabo in dati v prvo, ko on spelje?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Zanimiv predlog Pepe, vendar je to za Slovenijo pretežka zadeva. V našem koncu se dela na cesti vlečejo kot jara kača, na gradbišču pa večinoma en strojnik in 2 na lopati. Semafor pa ti zna požreti živce - na začetku je svetila skoraj vedno samo rdeča, zelena pa je bila tako kratka, da je šlo čez par avtov. Zjutraj in popoldne pa kolone dolge kot ponedeljek in po nekem čudežu so potem postavili 2 delavca, ki sta začela malo z zastavicami mahati in se je zadeva malo zboljšala.... zanimivo mi je, da jim je občina dovolila zaporo imeti tako dolgo časa..
In verjemi, da tudi če si še takšen svetnik, je narod začel voziti v rdečo čez gradbišče.

Da bi pa obveljal tvoj predlog, bi pa morala "štimati" celotna veriga - od elaborata zapore, dovoljenja za zaporo, gradbenik in seveda semafor, ... pa še enkrat gradbenik, ki bi bil prisiljen na gradbišče poslati toliko ljudi in strojev, da to izvede v razumnem času. Ne pa da 50 m ceste razkopavajo 2 meseca, delavci pa na še ostalih gradbiščih. Po eni strani je kriva požtršnost gradbenika, po drugi strani pa zakonodaja, ki mu to omogoča...
Na to najbolj vpliva, da je pri nas glavno merilo izbora najnižja cena. Tako vemo na kaj smo že v osnovi obsojeni. Potem pa tukaj zraven pride še pogosto dejstvo, da osebe, ki pripravljajo te razpise na občinah ne poznajo dovolj dobro prakse in načina dela v neki zadevi (le kako bi uradnik poznal kako se obnavlja cesta) in tako ti potem ne znajo primerno določiti ostalih meril. Najnižja cena kot merilo ne bi bila tako slaba v kolikor bi se v razpisu določil ustrezno kratek rok obnove, ki se ne bi mogel dodatno podaljšati. Gradbinci bi tako vedeli, da morajo obnovo ceste kot je v tvojem primeru zaključiti v 3 tednih in to je to.
Ko v prejšnje dodaš še to dejstvo, da jim pri pripravi razpisov pomagajo zunanji izvajalci, ki so velikokrat izvajalci sami ali pa takšni, ki delajo z različnimi izvajalci (npr. nadzorni) potem veš, da stanje ne more biti boljše, saj ne bodo pljuvali v lastno skledo in sebi onemogočali novih poslov z x izvajalci....

V glavnem da se, samo so toliko med sabo povezani in odvisni drug od drugega....
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Po eni strani je kriva požtršnost gradbenika, po drugi strani pa zakonodaja, ki mu to omogoča...
Rekel bi, da je prej kriva požrešnost naročnika, ki izbere najcenejšo ponudbo. Za najnižje plačilo pa samo svetniki stvar naredijo najbolje. RKC razglasi nekaj svetnikov na leto za cel svet, pa ti povečini niso gradbeniki.
Kolikor jaz opazujem gradbišča v moji bližini, stvari kar letijo, dokler gre za čisto gradnjo. Ko pa pride do razne infrastrukture, ki je skrita pod cesto, pa se stvari "ustavijo". Delno je gotovo krivo, kako se je infrastruktura naredila. Denimo optiko so pri nas potegnili po bankini. Malce pokopali, nasuli nazaj in je bilo. Zelo hitro ... Ampak, ko so cesto obnavljali, pa so seveda prišli pod nivo te optike in ne dvomim, da je to kar resen problem. Mogoče bo država nekoč v prihodnosti dovolj bogata, da bo zmeraj ob gradnji ceste v njen "temelj" (oziroma pod temelj) dala tudi infrastrukturo za vse morebitne druge poti v prihodnosti.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Res ni slaba ideja avtomatske kamere pa nizke kazni. 20-30€ vsakič in te avtomatsko škljocne, pa da vidmo heroje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Morgoth

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Jaz opažam, da ogromno folka tudi ne zna speljati pri zeleni, kar zmanjša pretok in nekatere spodbudi, da grejo na koncu skozi rdečo. Prvi v vrsti buli v telefon ali pa okoli in spelje ko zelena gori že par sekund, ostali za njim pa isto, potem gre eden skozi rumeno, za konec pa še eden ali dva skozi rdečo.
A je res tak problem tiste pol minute ko se stoji gledati v semafor in prestaviti v prvo, ko se prižge rumena? Za tiste bolj zadaj pa gledati tistega, ki je pred avtom pred tabo in dati v prvo, ko on spelje?
Se pravi je enak greh, da ne spelješ pri zeleni, kot da zapelješ v čisto rdečo? Neki ne gre skupaj, eno je nesposobnost drugo pa resno ogrožanje ljudi okoli sebe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Predstavljaj si kombinacijo Senne pri speljevanju in onega, ki pelje v rdečo par sekund po tistem ko se je prižgala.
Mi imamo res en kup izgovorov zakaj se ne bi držali predpisov. Kamere pa kaznovati vsakega, ki je v rdečo peljal. 10 € bo čisto dovolj, ker tako kot vozimo se bo iz tega hitro nabralo par 100 €.
 

Morgoth

Majstr
27. sep 2018
789
884
93
Se pravi je enak greh, da ne spelješ pri zeleni, kot da zapelješ v čisto rdečo? Neki ne gre skupaj, eno je nesposobnost drugo pa resno ogrožanje ljudi okoli sebe.

Nisem nikjer napisal, da enačim to. Se pa strinjam s tabo.
Hotel sem samo reči, da je moteče in se mi zdi da to dodatno prispeva k vožnji skozi rdečo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in ales85

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Moteče je to pa še marsikaj, od vožnje 55 tam, kjer je omejitev 70 in podobno, če kaj, sovražim mečkače na cesti, podobno pa tiste, ki se jim "mudi" in pol delajo razne neumnosti. Sam tole z rdečo lučjo je pa ratal kar problem.
Ravno tisti dan zjutraj ko sem začel to temo. Prvi pri rdeči luči, speljem na zeleno (na Barjanki morš kr pohodit, če hočeš vozit po omejitvi in zajadrat zeleni val) in se mi pripelje poštarski kombi pred avto, tko k da ni to nič posebnega. Pobremzam, potrobim, pol me pa pogleda, kaj jest zdej njemu trobim. Sem dons gledal to križišče... dec je zapeljal v rdečo, ki je svetla na semaforju 8 sekund, plus tistih 5 ko sveti rumena. Tak ni sam za 10 EUR kazni, ampak direkt za nazaj v avtošolo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
zadnji čenga opazoval, pripeljem na križišče, vidim postrani da že imajo oni prečno ravno rumena na rdečo, pa eden prhehefta, mimo..v mi rumena, pa še eden za njim polna v rdečo....
Pazim vedno če pripeglam v križišče pa se ravno zelena vklopi, malo supstim in gledam levo desno za kakšnega padalca....

da ga naložiš ni tak glupo, nekaj od zavarovalnice potegneš... sam lahko pa boli.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
zadnji čenga opazoval, pripeljem na križišče, vidim postrani da že imajo oni prečno ravno rumena na rdečo, pa eden prhehefta, mimo..v mi rumena, pa še eden za njim polna v rdečo....
Pazim vedno če pripeglam v križišče pa se ravno zelena vklopi, malo supstim in gledam levo desno za kakšnega padalca....

da ga naložiš ni tak glupo, nekaj od zavarovalnice potegneš... sam lahko pa boli.
Odvisno, al ti njega naložiš al on tebe. Bočni trk je jeba.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Men je zanimiv tud kot pešcu, se nam prižge zelena, pa še velikokrat kakšna kamikaza z avtom uleti v rdečo čez prehod. Sem prov razmišljal, da bi lutka otroka iz stiroporja takrat avtomatsko “skočila” na cesto, da bi se bedak vsaj ustrašil in videl kaj se lahko zgodi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

tomi

Guru
1. sep 2007
18.570
9.808
113
40
MB
Seveda, nizke kazni in visoka možnost da jo fašeš je prava pot. Pa spet, ne govorim o zaporah in anomalijah z njimi, ampak navadnih križiščih. Tistih 5 do 8 sekund , ko pa na vseh štirih straneh gorijo rdeče luči je pa tam zaradi varnosti, sam nekateri so to začel jemat kot uuu aaaa, da bom pol minute prej na šihtu bom skliznu mim, ker men se fulll mudi, pol pa bedaka itak dohitiš na naslednjem križišču. Rumena pa dons sveti čisto enak interval, kot sta prej svetili utripajoča zelena in rumena, tako da to ne more bit izgovor.
omenjena rešitev v mb ni bila glih toplo sprejeta. :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
sej to je bil potem izgovor, češ da to niso radarji...v resnici sploh niso bili namenjeni za "v rdečo".. Blef na blef, zato pa je bila ulica.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
omenjena rešitev v mb ni bila glih toplo sprejeta. :D
Je imel MB kamere nad križišči in so kaznovali padalce v rdečo? Ta novica je pa nova zame, dej povej malo več. :D

Zdaj dajva pa neumnosti na stran pa povejva da je bil v MB s Fracovimi radarji izpolnjen samo drugi del enačbe, prvi pa ne, ker so pri nas kazni za prekoračitev hitrosti še vedno katastrofalno visoke, možnost, da te dobijo je pa razen na redkih placih še vedno zelo majhna.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Ali z drugimi besedami, spregledam famozni znakec cona 30, ki je postavljen v večini primerov kontra pravilom, in za vožnjio 50 kmh fašem kazen za bankrot, med tem, ko padalci v rdečo ostajajo praktično nekaznovani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi