Nekako ne bom pristal na dejstvo, da je 90% staršev mladostnikov pijancev ali cestnih delikventov.
To glede izpita je jasno, da je enak. Bolj me zanima število ur, ki jih mora potem odvozit za ''pravi'' izpit.Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Ti pravim $ & € je v igri.
Kolikor so meni rekli - baba čula, baba rekla, je drug izpit še enkrat kot prvič, samo ur je praviloma lahko manj, če se v dveh letih vožnje ni navzel slabih navad.
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
20 je nekak minimum za prvič in bojim se, da te tudi drugič hočejo na toliko navižat. Eksplicitno ti ne bo nihče odgovoril, ker vedno ima inštruktor možnost, da te ne spusti na izpit, če smatra, da nisi pripravljen.
Ure bodo odvisne od področja v Sloveniji. Že od nekdaj je denimo znano, da je v Mariboru dovolj skoraj pol manj ur kot v Celju. Inštruktor, ki je učil moje otroke in že mojo ženo, pa mi je rekel, da ima v programu (uradni program?) 16 vaj, ki ji nameni po eno uro in bi naj kandidat dvakrat šel skozi te vaje in tako pri njem gredo po 32+ urah na izpit. Kandidati iz naše družine so praktični del naredili v prvem poskusu.Citat:
Uporabnik mtl pravi:To glede izpita je jasno, da je enak. Bolj me zanima število ur, ki jih mora potem odvozit za ''pravi'' izpit.
Hvala za te info iz prve roke. Torej, če zaokrožimo navzgor je dodaten strošek recimo 200 EUR (dodatne ure vožnje in izpit).Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
20 je nekak minimum za prvič in bojim se, da te tudi drugič hočejo na toliko navižat. Eksplicitno ti ne bo nihče odgovoril, ker vedno ima inštruktor možnost, da te ne spusti na izpit, če smatra, da nisi pripravljen.
Lahko gre direkt potem na izpit če se ni nalezel slabih navad in dela vse po predpisih, ne rabi potem ponovno obvezno še enkrat 20 ur oz., da bi moral še enkrat dat skozi vse učne vaje. Ker ima v kartončku že podpisano, da je opravil vse vaje in brez tega podpisa ne more vozit niti s spremljevalcem niti se ne more it prijavit na UE na izpitno vožnjo če mu to manjka v kartončku vožnje. Skratka lahko gre takoj se prijavit na izpit, ampak ponavadi je fino če vsaj še kakšno uro zvozi v šoli vožnje, koliko je pa odvisno od kandidata koliko se je navadil slabih navad in pa koliko je vozil s spremljevalcem.
Samo kot opozorilo, spremljevalec mora mora biti med vožnjo trezen in pa ne sme uporabljati mobitela med tem ko vozi mladi voznik.
lp.
Citat:
Uporabnik asteliks pravi:
Podpiram in pametno je tako.
Ko so moje punc pred desetimi leti naredile vozniški, sicer takrat še ni bilo te možnosti, sem jih teral, da so vedno vozile one in si s tem nabirale izkušnje. Postale so odlične voznice in prav uživam, ko se vozim z njima. Je pa res, da mora biti tudi spremljevalec dober šofer.
Ja, po mojem opažanju točno to naredi večina staršev (razen nakupa avtomobila, jim pa dajo svojega). Sedaj imaš izpit in vozi z obvezno pridigo, da ne boš norel. In to je to. In to pripelje do težav, ker v tistih 30ih ura pač ne more izkusiti večino situacij, ki se pripetijo na cesti. Dodaj še generacijo igričarjev, kjer pač ob totalschaden enostavno F5 pritisneš in si ''nov'' in imaš kaj? Mrtve na cesti.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pri 18 mu pa potem avtomatično kupiš avto in se fura sam dalje?
Če bo želela, ne je silit.Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
obvezno morm tole naši tamali nabavit
Kje? Saj si videl, to je tistih 90%, ki ne izkoristijo ''testnega obdobja''.Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Me zanima, kje skrivate te vaše mladostnike, ki naj bi bili odlični vozniki ter voznice. Sodeč po stanju na cestah, bi rekel, da gre prej za motorične debile, agresivneže, nesposobneže ter klepetulje, ki držijo telefone na ušesu oz smsajo med vožnjo.
Se popolnoma strinjam.Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:Skratka cestna vzgoja se začne pri klasični vzgoji in tistega se ne sme pozabit.