Vonj po pomaldi

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Nevem no meni se je 6n zdel ful podhranjen.......samo vozim r6-ko....

Nevem no....saj bi lahko nabijali v tri dni pa vsak svojo vlekli, ampak hvalabogu, da obstaja toliko vrst motorjev za toliko različnih okusov. Jaz sem še zaenkrat zaljubljen v SS motorje. GLavno je, da ko se kje srečamo, da si dvignemo roko pa vsak po svojen naprej
wink-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik sonick pravi:
Nevem no meni se je 6n zdel ful podhranjen.......samo vozim r6-ko....

Nevem no....saj bi lahko nabijali v tri dni pa vsak svojo vlekli, ampak hvalabogu, da obstaja toliko vrst motorjev za toliko različnih okusov. Jaz sem še zaenkrat zaljubljen v SS motorje. GLavno je, da ko se kje srečamo, da si dvignemo roko pa vsak po svojen naprej
wink-1.gif

Ti voziš "dirkalnik" a ne, to je čisto druga sfera
smile-1.gif
pol je jasno, da če sedeš na kaj "drugega", da je podhranjeno itd.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik novaa pravi:
kaj ti ni blo všeč pri Hondi 700x?

Saj je kul, zanimiv, svež model, ugodna cena, izjemno majhna poraba, odvrnila pa me je ena precej nepraktična zadeva. Stranski kufri ne pridejo v poštev pri meni
smile-1.gif


Odprtina za nalivanje goriva je pod zadnjim sedežem (to je tudi Gustinčič grajal) in če imaš gor kakšno torbo (imam), moraš potem to vse odvezovati itd.. Lahko bi naredili vsak na strani, tu pa moraš sedež dvigniti (zadnjega). Precej mimo.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Ampak kar se tiče daljših izletovmi tudi ni neke sile, ker eni tak grajajo udobje na cestakih....res pa je, da sopotnik pa ti po 50 km vožnje crkne odzadaj.....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja glej, kakor komu ustreza, kondicijo rabiš za vsakega.

Da se z vsakim, vendar pa je seveda prednost pri drugih, ki imajo bolj udobno sedenje, držo, vzmetenje.

Jaz pač nisem za SS in tovrstne motorje oz. imam stil vožnje precej na easy.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Zame mora imeti motor vsaj 3 cilindre. Saj pri manj je zvok hud, ampak za moje pojme, je mašina preveč robata. Na maram, da sredi ovinka, ko odpreš gas "cukne". Ampak to je samo moje mnenje.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Izpod peresa triumfovca.

3 valjnik je zanimiva alternativa med 4 in 2, zagotovo, poznam ga samo iz avtomobila, opel corsa
smile-1.gif


Če imaš v pravi prestavi ali pa si miren z gasom potem pri 2 valjnem tudi ni nekih težav iz ovinka.

Je pa res, da pri kakšnem cestaku je to lahko problem, mi je kolega razlaga, ki je imel aprilia mille, da je bilo kar nevarno in je šel potem na R1.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Ja, moj Anglež ima tri cilindre, pa mi to kar sede. Pred leti sem vozil novega Benellijevega TNT-ja, pa je to tako obupno šlampasto narejen motor, da zanj ne bi dal niti tri jurje. Vozil sem tudi kar precej dvovaljnikov, pa mi ni všeč predvsem prehod iz zaprtega gasa v pospeševanje, ker rad cukne. Velikokrat je tudi kar precej vibracij, ki mi prav tako ne sedejo. Zvok pa je fenomenalen.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.986
355
83
tam ko se terc po tori rola
Tricilindraš, ja... Preberite si teste moje bivše Laverde 1200 TS, kako so jo hvalili, ko je prišla ven 1981. Gustinčič je ni mogel prehvaliti, pa Pintar tudi ne. Oba dirkača takrat. Glas pa... simfonija treh odprtih rorov... V bistvu je bil 3-1-2. Brez vsebine, he-he...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.558
1.150
113
Žal ga še nisem utegnil probati sam. To je trenutno eden najmanjših vzdržljivih motorjev na trgu. Najmanjši v smislu teže, velikosti mašine in zmogljive nosilnosti. Podhranjenost naj te skrbi pri 700 kubičnem dvocilindrašu. Ima 65KM in 66Nm navora, oboje ti je na voljo pri nizkih obratih. Zadosti.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.558
1.150
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Skratka iskal sem vozilo v kategoriji:
versys, vstrom, mogoče mali tiger 800, nova honda 700x.

Jaz bi bil v težki dilemi med Versys-om in V-Stromom, ker mi toliko paše Suzukijev V-90 twin, pa še 20l rezervoar ima, kar pomeni 500km doseg. Sicer mora pa tudi Versys dosežti toliko.

Je pa definitivno Versys lepši, kljub prenovljenemu V-Stromu + ugodnejša cena.

Hondin rezervoar pod sedežem je pa res slaba rešitev. Pa še izjemno majhen je.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Videl sem vstroma novega v živo, lepa oranžna barva, zelo podobna zadeva, le da ima spredaj 19". Ker me bolj vleče asfalt, ni bilo dileme, seveda so razlike minimalne zato je pač prevladalo, da versysa že "poznam".

Versys ima 19l rezervoar tako da tu ni neke hude razlike, sicer pa me doseg pri er6 ni motil, teoretično se je dalo s polnim tankom narediti okoli 340km, jaz sem delal največ 280-290, črpalke so po Evropi na vsakem koraku.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Saj se boš lahko še dolgo dričal, bo snega dovolj po tem gričevju
smile-1.gif