Volvo!

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Eh, audi tudi ni biser s temi notranjostmi. Saj je lepo in vse, ampak so materiali obup. Še prodajalec je priznal, da so imeli stari audiji boljšo plastiko kot tile novi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Ja plastika na teh Audijih se res hitro dol "oguli" ampak Audi menjuje te materiale vsake tolko, en model ima tisto gladko poslatiko ki je longlife, drugo ima zopet tisto nalito tanko plast gume ki jo z nohti takoj dol dobiš... Npr. na A6 se zelo razlikuje kvalieteta plastike od 2004-2006 ter od 2006 naprej ko je bil prvi manjši facelift..
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Raje jaz kupim Volvota, kot pa Audija. Še raje pa imam Saaba 9-3 sport combi 2.8. Notranjost je res bolj na easy. Meni je recimo to všeč. Nekomu je pač všeč, da ima števce na armaturi na pecljih, ali pa da je vse kar je možno poudarjeno okroglo, in da je čimveč tipk.
Sam vozim 8 let starega bavarca, ki se bliža 300.000 km in glavni razlog, da ga bom prodal je to, da ga je napadla rja. Od punce foter ima volvota 850 l.94 in nikjer nobene rje. Notranjost je res grda, samo ko se pelješ, vsaj v armaturi nič ne škriple. Praktično neuničljiv avto.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:

Sam vozim 8 let starega bavarca, ki se bliža 300.000 km in glavni razlog, da ga bom prodal je to, da ga je napadla rja.

Ded! 300k km, kaj bi pa še ti imel pri teh km? Da še malo po novem zadiši?

Pa težko primerjat dva avta tako na oko, eno so kilometri, drugo je če je bil razbit, pa slabo naret skupaj in ga rja j*be,
tretjo pa spet je garažiran ali ne.

Stavim da je tisti 94' volvo garažiran. (če je avto 16 let v garaži ali 16 let na dežu, soncu, snegu, sol,... bo kr razlika)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
No roko na srce, 8 let star bavarec pri 300.000km res ne bi smel rjavet
smile-1.gif
Sem prodal lani dobrih 9 let starega Audija z 287.000km in niti pikice rje nikjer, najmanjše pikice. Ampak dobro, rja ravno ni merilo kakovosti, npr. Mercedesi S klasse tam od 2001 do 2003 so vse rjave, tako da jih rja požre če je potrebno ampak na koncu se je izkazalo da so v tovarni delali v teh letih nek feler pri postopku obdelave pleha.. Je pa npr. dost E39tk rjavih.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
malcomX, pozabljaš za kakšne razmere je bil Volvo narejen. Od punce oče, je nekaj let delal na severu Švedske v enem rudniku železa. In tam je zima zelo dolga in snega dosti več kot pri nas. In zelo veliko je na cestah teh Volvotov ( starih tudi po 20 let in več) in so takšni kot novi. Veliko vlogo pri rji odigra seveda sol in jaz sem se pred leti vedno smejal fotru od punce, ko je čisto vsako soboto glancal avto in večkrat pozimi je še podvozje pral. Kakšen opel bi že bil v takih razmerah čisto cel rjav.
Jaz pri 300.000 km nisem jezen, ko avto rjavi, samo se mi ga ne ljubi dat rihtat, ker že ima dosti km in tudi naveličal sem se ga. Je pa novejši model e60, letnik sem pa mal mim usekal. Je že 03 letnik in novejšja oblika iz prve serije e60. Potem sem ga pa jaz kupil, ko je bil 2 leti star ( leta 2005)
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Kje rjavi? Nisem še videl bavarca z rjo, razen res kakšnega starega, razen, če pločevina ni več "originalna".

Postopek zaščite pločevine je tak, da je nemogoče, da bi rjavel.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
YuGec ne bodi klovn, večina BMW E39 (stare petice - saj veš kaj ne?) tam pred 00 letniki rjavijo. Od bivšega sošolca so imeli doma (1. lastniki) nekaramboliran, rje da se obesiš. Ja, ne boš verjel, kljub vsem bavarskim postopkom. Prav tako smo lani kupovali E39tko in smo jih šli nekaj gledat in sta 2 bile rjavi, tudi okoli 2000 letnika, pa niso bile barvane. Nemogoče je mogoče. Čigav slogan je že to?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.624
3.078
113
v lokalni ostariji
kovinotehnin:)


mlacom ciljna grupa kupcev volva je popolnoma druga kot pri bmw audi. je pa dejstvo da je volvo za tiste ki vedo kaj imajo. načeloma pa pri njih ni namen prodajat čefurjem, mulcem... ampak situriranim, urejenim gospodom...

volvo ima svojo filozofijo. če je ne razumeš si še premlad ali pa čefur;)
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.313
7.320
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Jaz imam vse moje zice pomaknjene nazaj, nekoliko dvignjene in nato "kipnjene" nazaj (komplet s sedalnim delom. Čisto malo,
tak mi najbolj sede, olan pa mam ponavadi tak da ga lahko držim na sredini ko sem z roko naslonjen na okno. Tak da tukaj
nebi smelo bit problema.

Glede na tvoje mere, je verjetno ravno v tem problem. namreč če imaš ti zic do konca nazaj, verjamem da se precej naprezaš ko na 600km skušaš z nogami doseči stopalke. Manj frajari si daj sedež v položaj ki odgovraja človeku tvoje velikosti pa boš manj utrujen


matr sem zloben a? =)
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Hja vidiš, naj pa bi bil Volvo pojem udobja. Celo razlagal mi je nek lastnik da ima Volvo posebej oh in sploh patentirane sedeže ki....

Ko sem nazadnje slišal bi naj bil pojem udobja Citroen. Volvo pa pojem varnosti... Samo kje je že to ?
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
načeloma pa pri njih ni namen prodajat čefurjem, mulcem... ampak situriranim, urejenim gospodom...

volvo ima svojo filozofijo. če je ne razumeš si še premlad ali pa čefur;)


Ja, volvo predvsem strmi k temu da bodo sedanje stranke prodale naprej sebi enakim in ne čefurjadi.

In situirani, urejeni gospodje si gredo po avto v avtosalon ne na avto sejem.

Volvo pa kar naj ima svojo filozofijo, sej se dobro vidi kam jih to vodi.

Pol pa še lepo pred 120 novinarji naredijo fail s spektakularnim novim avto-break sistemom, pa so kompletni.