Volvo s-60 mnenja

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Saj nič ne rečem,če si zadovoljen z volvotom kar.
Žal je vedno,denarnica glavna,ko se poraja vprašanje kaj kupiti. Volvo je sicer za moje pojme bil včasih 'dober' avto,samo se mi zdi,da sta ga čas in konkurenca malo 'povozila'....
Je pa res,da je da je ugodnejši od marsikaterega.
Zmotila me je izjava zgoraj,od enega uporabnika,da S80 pomete s konkurenco......
confused-1.gif
Ta pa je malo bosa.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Ti si kar zamorjen človek v življenju, kajne?
Malo smisla za humor ti ne bi škodovalo.

p.s. Rupla imam pa zato v avatarju, ker gospoda tako zelo spoštujem...

upam da nisi tudi tega resno vzel
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.285
811
113
Z s80 sm naredu ene jurja km in bil zelo pozitivno presenečen. Letnik 03/04 mislim da, 170KM, vsa oprema. Avto
je udoben, varčen in vodljiv za tako gajbo kot je. Ni neka formula, se pa na razdalje peljše kot gospod in to veliko mehkeje kot s kakšnim nemcom.

lp
 

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Nekdo je metal z S60 skp še E-klaso, serijo 5 in A6!!! Zakaj??????

S60 spada razred nižje...torej med C-klaso, serijo 3 in A4!!! Medtem ko S80 pa je tam kjer so E-klasa, serija 5 itd...

Ma taka limuzina pa sprednji pogon, da o podvozju od Forda sploh ne govorim! Za motor D5 ne rečem da je zahteven, je pa neuglajen in glasen, pa tut nbenih performansov ni kolikor se da pričakovati od toliko konjev itd.!!!

O bencinarjih pa raje brez besed ker so jajca vsi po vrsti!!!

Volvo je bil včasih bolj visoko kot sedaj, ko je praktično delan po ameriških načelih :p

Aja pa Textron naj ti povem da nemoreš primerjati E270CDI in pa 530d.......torej primerjaj 320CDI!!! Takrat se zadeva malo obrne!!!

Sicer pa sam lolek od Tex-a itak nikol ni bil znan po temu da je izbiral pametne avte, vedno se je zajebu in pol revež tista jajca prodaju par let!!!! Tko da njegovo mnenje je podobno ameriški filozofiji.....želje in šopanje nečesa kar je v resnici en ščižš!!!!

Tanova S80 je pa eden grših avtov in nima za burek proti Nemcem...preprosto preozek in previsok....grd zadek, notranjost v stilu Honde....

Da o motorjih ki so zastareli (edino Ameriški trg še dohajajo) in neizraziti z tehnologijo ne govorim!!! Aja pa še to, novi S80 si deli platformo z ENOPROSTORCEM Fordom S-max!!! Pol ti je vse jasn......sam da glup folk ne ve da so šparal!!!

Bedaki ste ni kej!!! Nepoučeni bedaki!

Aja pa en je moenil (verjetn spet prtegnen TEX) da še nisem sedel v S60!!! No naj ti povem da sem sedel v treh različicah in se vozil!!! D5 je bil testni, 2.4 170KM je pelu kolega k ma njegov fotr ki skoz tarna nad pokvarljivostjo, in pa T5 ki smo ga tiščal od enga gosta hotela....več kot dve uri ponoč!!! Zeeeeeh v glavnem!!!

Najslabš je pa podvozje k je slabš od starih mehkih Francozov!

In pol en prav da je na AC kralj proti Nemcem, ma dej ne prbiji k si z Volvotom nebi dal zvozit enga avtocestnega ovinka pri isti hitrosti kot potuješ!!! Nemci so narejeni za AC in ne Švedi to si zapomn!

Aja če bi že mel Švedski avto, bi poleg Koeniggsegga vzel SAAB!!!

Res da je bil včasih boljši, ker pol so ga podobno kot sonarodnjaka prevzeli glupi Američani in ga pobratili z Oplom (bolje Opel kot Ford) ampak SAAB je proizvajalec ki je vedno vnesel malo dinamičnosti in tudi kvalitetnejši je v vseh merilih.....dokazano!

Da o lepši obliki ne govorim (tisti kockasti Volvoti so bruuuuhhhh)!!!

LP,
Swifthead

...pa še bomo odgovarjali, pač nekaterim kretenom k so začel je treba ni kej...
 
Nazadnje uredil moderator:

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
"Nekdo je metal z S60 skp še E-klaso, serijo 5 in A6!!! Zakaj??????"

Ta nekdo sem bil jaz. Ne vem sicer kje je tvoja težava, vendar, če bi pozorno prebral, bi ugotovil, da jih nisem metal skup, kot si sam napisal, temveč izbiral za nakup. Bistvena razlika. Zato mislim, da je bilo moje objektivno mnenje o teh vozilih, objektivno. Niso me zanimale motorne performanse, da bi jih primerjal z drugimi, temveč avto v kompletu in kaj za določeno ceno dobim. Absurdno bi bilo primerjati avtomobile različnih znamk glede na performanse, kot sam insinuiraš.

Ravno tako ne vem od kod ti podatek, da ima volvo fordovo podvozje. Ford deli podvozje z Jaguarjem. Niti še nisem slišal, da bi se kdo kdaj pritoževal čez lastnosti Fordovih podvozij. Če me spomin ne moti, je celo neka dobro znana britanska avtomobilistična oddaja Ford mondeu ST podelila zelo visoko priznanje glede podvozja in lege. Mislim, da so bolj kredibilni od tebe, ki me žal nisi uspel v svojem odgovoru prepričati niti, da si funkcionalno pismen oz. si močno šlampast, če tako napačno interpretiraš podano.

Kakorkoli. Tudi tebi želim veliko varnih in uživaških kilometrov.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
E razred nima za burek niti proti s40 , sam tolk da veš da ne govorimo o xc70 in xc 90 ki pojeta ML in ostalo meercedesovo zalego.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
E razred nima za burek niti proti s40 , sam tolk da veš da ne govorimo o xc70 in xc 90 ki pojeta ML in ostalo meercedesovo zalego.

hysterical-1.gif
 

Imperiul

Zelenc'
30. maj 2008
26
0
1
Citat:
Uporabnik kaligula pravi:
Ravno opravljen veliki servis na pooblaščenem servisu. Vgrajeni originalni nadomestni deli = 1.233 €.

Kaj vse so ti zamenjali za ta denar, pol avtomobila? Oprosti, meni se to zdi OGROMNA vsota denarja za velik servis.
confused-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Niti ni tako huda tema. Recimo pri VW 1.9 TDI si hitro na 800+ EUR za velik servis, pa je to avto, ki stane 20k EUR, Volver pa konkretno več.

Saj se še marsikomu toži po starih petkah, AX-ih, itd. ko si naredil velik servis pod kozolcem za 150 EUR. Ampak ti časi so minili. Mene je sedaj prišel servis pri popoldancu 430 EUR, pa se mi zdi še za silo sprejemljivo. Je pa res, da je bil ves material top quality, pa menjano je bilo še par stvari dodatno, kar jih sicer ne bi bilo treba. Upam, da bo sedaj za 2 leti mir
cheer.gif
.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik kaligula pravi:
Mogoče nism ravno dojel, kaj si hotel povedati z zapisom "ker so motorji zahtevni za vzdrževanje in tudi porabijo preveč". Sam imam S80 D5. Trenutna povprečna poraba na 5 tankov 5,8 po board computerju 5,7.Pozimi z zimskimi gumami ter konstantno vklopljenim predgretjem motorja in notranjosti je poraba 6,3. Avto je opremljen z avtomatskim menjalnikom. Vozim normalno, kar pomeni, da nisem semaforski dirkač ali podiralec rekordov na avtocesti. Je pa vožnja nenehno nad omejitvami, cca. 65 % mestne vožnje, ostalo relacija. Servisi samo redni. Težav z avtom po 160 kkm ni. O udobju ne bom izgubljal besed. 60-tka je bila, ko sem se odločal za nakup, rahlo premajhna (zadnja klop in prostor za sopotnike). Avto ima vso možno dodatno opremo, kar si jo lahko zbasal takrat v S80. Letnik 04. Naj dodam le še nenormalno dober audio sistem. Ravno opravljen veliki servis na pooblaščenem servisu. Vgrajeni originalni nadomestni deli = 1.233 €. Zamenjano vse, kar pač tak postopek zahteva + menjano olje menjalnika, čeprav ni bilo po tem potrebe (na mojo željo), dopolnjena klima, skratka vse. Drago?

Vrednost sicer dejansko pada, vendar za cca. 16-17 K €, kolikor bi tak avto s podobno opremo, ta letnik, prišel danes, verjetno nima konkurence. Je pa spet odvisno kaj želiš od avtomobila. Meni sta udobje in varnost na prvem mestu, če pa je še poraba taka kot je, je to zmaga na loteriji. Moj je sicer face liftan zato malo drugače zgleda po zunanjosti kot tiste 80-tke letnika 01,02. Spremenjene so zadnje luči (led diode, drugačne oblike), spremenjene sprednje luči ( zatemnjene bi-ksenon) in daje avto drugačen videz. Seveda tudi črna barva in 17" ocean race feltne naredijo svoje. Glede na težo vozila, števila konjev, prostornine, je poraba noro nizka.

Edina napaka, ki sem jo imel do sedaj (in je tudi še nisem odpravil) so crknjene žarnice za osvetlitev zadnje reg. tablice. Ker je prišla voda v ohišje, je vse korodirano in nisem imel ne časa ne volje to porihtati. Drugih težav ali napak z avtom enostavno zaenkrat ni. Prej sem si lastil passata in sem bil na servisu bistveno večkrat zaradi raznih živce parajočih napak in napakic. Nikakor v avto nisem zaljubljen, vendar je tole glede na price/performance absolutni zmagovalec.

Ko sem se lansko leto odločal za nakup sem izbiral med:
- S60
- audi A6
- bmw 5
- mercedez E

Z vsemi sem se vozil in vozila dodobra spoznal (kolikor jih pač lahko v weekend vožnji). 80-tka je padla iz neba in sploh ni bila v prvotnem izboru. Ni mi žal odločitve o nakupu. Bo pa avto verjetno res malo težje prodati, ker se vsak ustraši dimenzij in "napihnjenih" stroškov vzdrževanja, ki krožijo med "poznavalci" avtomobilov.

No ena napaka pa je vendarle bila in sicer mi je letos pozimi počila ekpanzijska posoda hladilne tekočine. Uradni servis - cena 33 € z delom vred. Res nenormalno visok strošek
hysterical-1.gif


Če bi se ponovno moral odločati med 80-tko in 60-tko, bi absolutno posegel za 80-tko, ker dobiš za približno enak denar ogromno več avtomobila, udobja, varnosti in predvsem bistveno bolj kvalitetno izdelavo ter boljše materiale.
Brez zamere ampak 80-ka pokuri več kot si napisal,ziher pa več kot 60-ka in če tebi 80 ka kuri 5.8 potem 60-ka ziher gre na hlape ostalih vozil in je občasno treba malo odlit da ne teče ven iz tanka
13.gif

Sedaj pa resno . Sam Volvo farerjev poznam kar nekaj in preveč vas je takšnih kateri ste prepričani da smo vsi okrog vas tupi. Je pa nekaj med vami tudi realistov in ti povedo tudi kakšno pikro na račun Volvo-ta.
Se pa strinjam da je D5 motor kar prijeten za uho.....
 

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
Imaš prav. Danes se mi je poraba zvišala na 5,9 L/100 prevoženih po BC - še vedno povprečje zadnjih 5-ih tankov, ker števca še nisem resetiral. Tankal sem 16.5. ob 19:42. Prevozil do sedaj 912 km z istim tankom, BC javlja, da imam na voljo goriva še za nadaljnih 287 km. Tankal sem polno, račun je bil 76,13 €, črpalka Petrol Tržaška cesta. S tem istim tankom sem prevozil sledeče:
Ljubljana Vič - Rakov Škocjan - Ljubljana Vič
Ljubljana Vič - Postojna - Ljubljana Vič ( 2x, jutri bo tretjič)
Ljubljana Vič - Domžale - Ljubljana Vič približno 6 x
Ljubljana Vič - Polhov gradec - Ljubljana Vič 4 x
Vožnja po Ljubljani - nimam pojma koliko kilometrov, vendar vsak dan najmanj 14 - odhod na delo in iz njega - jutranje in popoldanske konice
Ljubljana - Kranj - Ljubljana 1 x


Računaj sam.

In tako kot sem napisal. Nisem najhitrejši niti najpočasnejši voznik. Za info: avtocesta, tempomat na 130 km/h, BC kaže trenutno porabo 3,2 L/100 kmh

Še drug primer. Vožnja po gradovih Ludvika Bavarskega - 95 % poti je bila AC, me je prišla točno 102€. Prevozil sem 1678 km. Podatek o prevoženih kilometrih glede na prikazovalnik v avtu in glede na navigacijo, se razlikuje za 4 km v škodo navigacije.

Verjetno ti te težko verjeti v kaj takega, ker tudi mene tako nizka poraba izjemno veseli in sem bil sam sila začuden, ko mi je prejšnji lastnik tvezil o skorajda neverjetno nizki porabi. Kakorkoli obrneš, avto pokuri bistveno manj kot ford focus 1.8 tdci (drugi avto pri bajti). Verjetno bi tudi moja poraba znašala bistveno več, če bi sunkovito speljeval s semaforjev in križišč, ter ga gnal 200 + po AC. Moj stil vožnje je mnogo bolj umirjen kot pred leti, poleg tega pa me je minilo tekmovanje in dokazovanje na cestah. Ko sem bil mlad in nadobuden voznik in sem se preganjal s hondo accord 2,2 vtec, poraba ni bila nikoli nižja od 13 litrov. Danes mi udobje pomeni več kot hitrost. Z leti se vse spremeni
grims-1.gif


Res se mi ne da prerekati in dokazovati koliko avto porabi. Zgornji zapis je le v informacijo in ker sem imel 10 minut časa za zapis. Verjetno je poraba odvisna tudi od načina vožnje. Moj je dejansko neagresiven. Vendar kljub vsemu ne vidim razloga v tem, da bi navajal neresnice, saj gre konec koncev le za forum, kjer si uporabniki izmenjujejo informacije in naj bi bile debate višjega ranga kot v vrtcu tipa "moj oči je pa močnejši kot tvoj".

Nikjer nisem trdil, da sem Volvo farer in da je moj avto brez napak. Navajal sem le, da sem zaenkrat z nakupom zadovoljen in da sem za svoj denar v danem momentu dobil največ. Avto ima napake. Moti me naprimer prevelik obračalni krog, sovoznikov sedež potrebuje navodilo za uporabo, če želiš spremeniti lego - vsaj nad tem bentijo sopotniki, salamensko vroče usnje poleti, gume, ki so glasne ko hudič (vendar to ne morem šteti kot napako avtomobila, me pa strašno živcira), vklop sprednjih meglenk in zadnje meglenke (gumba težko dostopno in nikoli ne veš kateri je kateri - res pa je, da si tudi zapomniti ne morem - torej sem kriv sam), gretje sedežev se samodejno ne izklopi ( pri passatu se naprimer je), ogrevanje stranski ogledal ( grelec očitno deluje na premajhnem polju, ker odtaja je za mišjo luknjo ogledala in ga moraš čistiti sam), moteče bleščeča armatura, če voziš proti soncu in je kot čuden ( je ne mažem z nikakršnim preparatom, ker bi še bolj bleščalo in zna biti na momente ta blesk močno nevaren), težko dostopni gumbi na volanu za navigacijo - zato sem si dodatno omislil daljinec, ki služi lažjemu upravljanju), zoprn zvok pakr senzorja. Če se bom spomnil še česa, kar me moti, bodi brez skrbi, da bom dopisal. Avto je vendarle le avto. Popoln bi bil verjetno le, če bi ga naredil po svojih željah in zahtevah sam.

LP
 

volvo5er

Pripravnik
5. maj 2008
139
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Swifthead pravi:
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Odvisno, kaj to zate pomeni, da nič ne šklopota. Jaz sem navajen mojega Accorda, in če se peljem z s60 ti najdem takoj 10 stvari, ki šklopotajo:)


točno tako.....kakovost in izgled plastike znotraj je na ravni kitajskih izdelovalcev!!!

Da ne govorim o neučinkovitih bencinarjih!

Itak pa vsi Volvaši tako razmišljajo kot uporabnik malo višje....ko bo tok star gre za male pare naprej! basta

Izgled plastike (dokler je nova) je popolnoma ok, kakovost je pa res porazna (vsaj nekaterih delov). Sicer pa, v katerem avtu so pa plastike kakovostne, prijetne na otip in povrh vsega še lepo izgledajo?!?

Sicer ne vem kaj je zate učinkovit bencinar, ampak 2.5T in T5 sta odlična motorja (je pa res, da se ljudje bojijo imeti turbobencince; 2.0 in atmosferci so pa res bolj nikakršni).

Volvaši razmišljamo v slogu Volva, t.j. Volvo for life, če ne zaradi drugega zato, ker ga ne moreš prodati za normalen denar
evil.gif
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik volvo5er pravi:
Citat:
Uporabnik Swifthead pravi:
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Odvisno, kaj to zate pomeni, da nič ne šklopota. Jaz sem navajen mojega Accorda, in če se peljem z s60 ti najdem takoj 10 stvari, ki šklopotajo:)


točno tako.....kakovost in izgled plastike znotraj je na ravni kitajskih izdelovalcev!!!

Da ne govorim o neučinkovitih bencinarjih!

Itak pa vsi Volvaši tako razmišljajo kot uporabnik malo višje....ko bo tok star gre za male pare naprej! basta

Izgled plastike (dokler je nova) je popolnoma ok, kakovost je pa res porazna (vsaj nekaterih delov). Sicer pa, v katerem avtu so pa plastike kakovostne, prijetne na otip in povrh vsega še lepo izgledajo?!?

Sicer ne vem kaj je zate učinkovit bencinar, ampak 2.5T in T5 sta odlična motorja (je pa res, da se ljudje bojijo imeti turbobencince; 2.0 in atmosferci so pa res bolj nikakršni).

Volvaši razmišljamo v slogu Volva, t.j. Volvo for life, če ne zaradi drugega zato, ker ga ne moreš prodati za normalen denar
evil.gif
Prišel na obisk,tudi član kluba vozimvolvo.si
cool-1.gif

S tem zadnjim,kar si napisal se popolnoma strinjam
evil.gif

T5-r že prodal?
 

Imperiul

Zelenc'
30. maj 2008
26
0
1
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Niti ni tako huda tema. Recimo pri VW 1.9 TDI si hitro na 800+ EUR za velik servis, pa je to avto, ki stane 20k EUR, Volver pa konkretno več.

Saj se še marsikomu toži po starih petkah, AX-ih, itd. ko si naredil velik servis pod kozolcem za 150 EUR. Ampak ti časi so minili. Mene je sedaj prišel servis pri popoldancu 430 EUR, pa se mi zdi še za silo sprejemljivo. Je pa res, da je bil ves material top quality, pa menjano je bilo še par stvari dodatno, kar jih sicer ne bi bilo treba. Upam, da bo sedaj za 2 leti mir
cheer.gif
.

Upam, da bodo šle plače tako gor kot gredo cene servisov
rolleyes-1.gif