Volkswagen in glodalci

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Luka
Kolega kupi nov traktor.
1, košnja, bum kamen od kosilnice v levo šipo spodaj.
Zavarovalnica, servis, menjajo.
2. Košnja bum kamen od kosilnice v levo sipo spodaj.
Pol je nekaj na kosilnici kvackal, so pa baje tudi drugo šipo plačal ampak ne na prvo žogo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Luka
Kolega kupi nov traktor.
1, košnja, bum kamen od kosilnice v levo šipo spodaj.
Zavarovalnica, servis, menjajo.
2. Košnja bum kamen od kosilnice v levo sipo spodaj.
Pol je nekaj na kosilnici kvackal, so pa baje tudi drugo šipo plačal ampak ne na prvo žogo.

Se zgodi. Sem imel primer pred časom, ko smo zavarovali skoraj novega bmw f31 in takoj naslednji dan zjutraj nesreča z manjšo škodo (cca.1500-2000€). Časovno gledano bolj sumljivo ne more biti (po scenariju, ko zavaruješ že poškodovano vozilo kar je no-go) a j3bat ga, tudi tako kdaj nanese. In tega se zaveda tudi zavarovalnuica, ki pa vseeno seveda dodatno preveri še kakšno podrobnost.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Se zgodi. Sem imel primer pred časom, ko smo zavarovali skoraj novega bmw f31 in takoj naslednji dan zjutraj nesreča z manjšo škodo (cca.1500-2000€). Časovno gledano bolj sumljivo ne more biti (po scenariju, ko zavaruješ že poškodovano vozilo kar je no-go) a j3bat ga, tudi tako kdaj nanese. In tega se zaveda tudi zavarovalnuica, ki pa vseeno seveda dodatno preveri še kakšno podrobnost.

Po moje bi zavarovalncia mogla pričakovati da bo nekdo z BMW naredil nesrečo že prvi dan.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj

stataz.png


Vir:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Aja zato bi lahko pričakovali, da bo nesrečo povzročil že prvi dan, ker gre že po defaultu za preobjestnega prepotentneža, mar bi že v štartu tako napisal :aplauz:
 
  • Všeč mi je
Reactions: LeQuack

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Iz tega je razumeti, da Volvo ni tako hudo varno vozilo. Vozniki suzukijev so sicer pridni in imajo malo prekrškov, vendar veliko smolo in precej umirajo.

stataz.png


Vir:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
LeQuack - izvoli povzetek še ene statistike iz države, kjer neprilagojena hitrost ni zmotno na prvem mestu vzrokov za nesreče kot pri nas v SLO :D

CarAccidentStats.jpg


 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
To je to, ni druge opcije :aplauz:

p.s. sem našel še eno statistiko iz Anglije, tam so pa ocenjevali možnost nesreče glede na znamko in model in tam sta pa bmw 330d in 530d na 3. in 4. mestu, 1. in 2. mesto pa zasedata - pazi to - Toyota Prius in Citroen Saxo. Upoštevajoč samo znamke pa je na prvem mestu Vauxhall (Opel), na drugem Daewoo, na tretjem Seat, na četrtem Mitshubishi, nato Renault.....
 
Nazadnje urejeno:

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Zanimiva tabela (ima potencial), bi si zasluižila svojo temo.

In potrebno je upoštevat, da v tej tabeli niso zajeti prevoženi letni kilometri. Ni nujno, da je povprečje vseh znamk enako. več km > večja verjetnost za nesrečo.
Tudi starost ni omenjena.

In kolona "NI PODATKA" zajema praktično 50% primerov.
Skratka tabelo, bi bilo potrebno še dodelat, ker v trenutni obliki je premerna le za "verske" vojne.


Če se komu da, naj jo OCR v Excel tabelco.

Iz tega je razumeti, da Volvo ni tako hudo varno vozilo. Vozniki suzukijev so sicer pridni in imajo malo prekrškov, vendar veliko smolo in precej umirajo.
To ni smola.
Razmerje število smrtnih žrtev/ število prom. nesreč je kvečjemu pokazatelj varnosti avtomobila (povprečje vseh vozil) in zavednosti voznikov (varnostni pas).
Lahko so vozila slabše zasnove, ali pa so na slo. trgu avtomobili starejših letnikov. Če bi hoteli direktno primerjavo, bi morali primerjati podatke recimo samo za vozila mlajša od treh let.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
Sveta trojica je skoz na blokadi, čeprav smrtne nesereče ne vem kaj pomeni ta kolona, povzročitel ali oseba v dotičnem avtomobilu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
To ni smola.
Razmerje število smrtnih žrtev/ število prom. nesreč je kvečjemu pokazatelj varnosti avtomobila (povprečje vseh vozil) in zavednosti voznikov (varnostni pas).
Lahko so vozila slabše zasnove, ali pa so na slo. trgu avtomobili starejših letnikov. Če bi hoteli direktno primerjavo, bi morali primerjati podatke recimo samo za vozila mlajša od treh let.

Poznamo pasivno in aktivno varnost, če je nesreč veliko je lahko vzrok slabi aktivni varnosti, seveda pa to ni nujno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
ja v bistvu samo udeležena v prometni nesreči s smrtnim izzidom. zanimiva je tista številka z volverjem.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Švedsko jeklo je blo od zmeram mal trše :)
EDIT: al pa spada pod lepote multikulti...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Iz tega je razumeti, da Volvo ni tako hudo varno vozilo. Vozniki suzukijev so sicer pridni in imajo malo prekrškov, vendar veliko smolo in precej umirajo.

Na enem drugem forumu smo postavili dve hipotezi:
-morda vozniki volvov mislijo, da vozijo tank in so manj previdni
-glede hond in suzukijev pa statistika, glede na to, da gre za "motorna vozila" skoraj gotovo zajema tudi motorje.