Predstavili ga bodo v Frankfurtu 2013. Ceno €26,900 so že najavili.
http://www.autoevolution.com/news/volkswagen-e-up-pricing-announced-62691.html
http://www.autoevolution.com/news/volkswagen-e-up-pricing-announced-62691.html
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
V članku so ga primerjali z Leaf-om, jaz pa mislim, da je bolj konkurenca Zoe, kot Leafu.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vprašanje tudi kakšen bo domet na baterije, dvomim da bo več kot 100, 150km ?
Citat:
The drive motor of the e-up! selectively operates as a generator for producing electricity during coasting and
braking phases
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Andy je nekje omenil da ima Ampera 60 kW na visji stopnji rekuperacije, ter da se to obcuti kot normalen pojemek oz. kot da bi zaviral z motorjem. Spustis gas, zavira. Noces rekuperacije, ne spustis gasa do konca. Tko imajo vsi elektricarji. Doneva, da bi bil pri Up-u isti obcutek. Ceprav ti imas Priusa, ce se ne motim, bos povedal, kako je pri tebi. Mene pa bo Andy popravil, ce se motim.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Nekaj mi je padlo v oči, namreč tisti B mode ali max rekuperacija naj bi bila zajetnih 40 kW, to je kar konkretno bremzanje in si tega načina nebi upal uporabljati, če se ob tem ko spustiš gas pedal ne prižgejo luči za zaviranje. Kaj hitro se ti lahko zgodi da ti eden parkira v rit. Po drugi strani strani pa ni čisto jasno zakaj bi sploh uporabljal te različne stopnje ker v dokumentu piše tole:
Citat:
The drive motor of the e-up! selectively operates as a generator for producing electricity during coasting and
braking phases
Torej stopnjo rekuperacije si nastimaš za "coasting phase" torej takrat ko ne pritiskaš na nobeno stopalko, ampak rekuperacija deluje tudi v "braking phase" torej je rekupearcija obešena tudi na pedal zavore. Zakaj torej te posebne stopnje rekuperacije če vse to lahko kontroliraš s pedalom za zavoro?
Drugače pa se boš pozimi moral kar dobro potruditi (beri: zmrzovati) da ti bo uspelo prevoziti več kot 100 km na eno polnjenje.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Ja ampak to verjetno pri zaviranju s pedalom, kaj pa coast v B načinu? Pri zaviranju tudi Prius rekuperira z 21 kW pa ima samo 1.3 kWh baterijo
e-UP! naj bi v Coast načinu v B mode zaviral kar s 50kW, brez zavornih luči se mi zdi to nevarno.