Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Lahko tole trditev pokomentiraš, razložiš? Vpliv stalnega/ nestalnega pogona na porabo goriva?
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Lahko tole trditev pokomentiraš, razložiš? Vpliv stalnega/ nestalnega pogona na porabo goriva?
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Kakšen izklop vseh pogonov? baje je najmanjša poraba, če čisto izklopiš motor in jadraš ..![]()
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Kakšen izklop vseh pogonov? baje je najmanjša poraba, če čisto izklopiš motor in jadraš..![]()
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Jasno je poraba višja, saj so izgube konkretno večje.
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A veš da motor lažje obrne 2 kolesa kot 4 ane....
"
res je ja..in kje je smisel takega avta- prodaš 4x4 in nabaviš navadnega, če je že problem poraba.Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
če vzameš iz kanguja ali scenica 4x4 kardan ven bo avto občutno majn pil![]()
se vozi ene par takih.
ja no, moraš računati upor celotnega dodatnega pogona, torej kardan, diferencial in še kaj v samem menjalniku, se ti ne zdi?Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A veš da motor lažje obrne 2 kolesa kot 4 ane....
"
2 kolesi morajo premaknit 1800 kg ali 4 kolesa premaknit 1800kg, razlika je kaka? motor lažje premakne 1800kg v kateri varianti?
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
ja no, moraš računati upor celotnega dodatnega pogona, torej kardan, diferencial in še kaj v samem menjalniku, se ti ne zdi?Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A veš da motor lažje obrne 2 kolesa kot 4 ane....
"
2 kolesi morajo premaknit 1800 kg ali 4 kolesa premaknit 1800kg, razlika je kaka? motor lažje premakne 1800kg v kateri varianti?