Vojna pogonov v slabih in dobrih razmerah

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.669
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Pozabli ste omenit mazdo, katera je edina (vsaj oglašujejo), da zna glede XY št. senzorjev predvidevat kaj se bo z avtom zgodilo
wink-1.gif

Če potegnem črto, je mazda zmagovalka.
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Avto razmišlja pred teboj kako naj reagira in te ni strah presenečenj.
Cenejša od audi, mercedes.

Drugač pa pri stalnem 4x4 te je lahko približno tolk strah, kot pri zadnjem pogonu, ker zna tudi ritka zelo hitro zaplesat;) Samo dobra elektronika potem poskrbi, da zapleše v valčku in ne v rokenrolu:)) no pa še prednji kolesi seveda veliko pomagata, da gre ples naprej v ritmu ceste.
čakam na yt primerajave te maazde z ostalimi štiripogonci.
Japonc je do sedaj naredil štiripogonca za šminko. Z izjemo subaruja in kakšne LC ter podobnih vozil..

v tej kombinaciji je zmagala mazda
shocked-1.gif

 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Dragi božiček...daj da v 2017 Janez40 kupi avto, da bo potem mir
cool-1.gif


Pa naj bo varčen, ima 4x4 in naj bo udoben ter varen. Ker če ne...bodo potem sledile teme, zakaj mi pokuri 7,2 in ne 6,8, zakaj mi je zadnjič spodrsnilo ko sem zapeljal na kepo snega
grin1.gif


No, moj predlog, ker vem, da se išče višji srednji oziroma višji rang
grims-1.gif
:

Volvo V90 T8 (varčen, brez saj - priključni bencin hibrid, varen - itak, 4x4 on demand - zadnja os na štrom...velik, v R-design opremi hud ko svija...)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
ima volvo zračno vzmetenje?
ker če je odgovor negativen, je precej trd za vozit (razen še ima elektronsko podprte amortizerje, ala MONROE OHLINS)
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
Pozabli ste omenit mazdo, katera je edina (vsaj oglašujejo), da zna glede XY št. senzorjev predvidevat kaj se bo z avtom zgodilo
wink-1.gif

Če potegnem črto, je mazda zmagovalka.
Manjša poraba, ker ni stalni 4x4
Avto razmišlja pred teboj kako naj reagira in te ni strah presenečenj.
Cenejša od audi, mercedes.

Drugač pa pri stalnem 4x4 te je lahko približno tolk strah, kot pri zadnjem pogonu, ker zna tudi ritka zelo hitro zaplesat;) Samo dobra elektronika potem poskrbi, da zapleše v valčku in ne v rokenrolu:)) no pa še prednji kolesi seveda veliko pomagata, da gre ples naprej v ritmu ceste.

Še imaš legija?

Drugače pa je BMW xDrive inteligentni štirikolesni pogon.
wink-1.gif
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ima proti doplačilu. Meni se T8 (ni to hibrid?) sicer zdi še malo nepreverjena roba, ima pa Volvo kar zanimive dizle in bencinarje na voljo. Vozil sem že V90 D5 in avto je res lep in soliden za vozit. Dizel se mi je zdel kar glasen in preglednost navzven slaba....Za isto ali celo nižjo ceno je za moje pojme boljši nakup Mercedes E karavan ali prihajajoči BMW 5 Touring (bomo videli kakšen bo). Audijev A6 pa počasi odhaja in bo drugo leto nov model.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Not again...
PS: a mi prosim poveš v kateri javni inštituciji greješ stolček? Ker ne verjamem, da bi te v realnem sektorju mirno gledali, kako pišeš eseje med službenim časom...
Ti delaš popoldne?
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Debata gre preveč v detajle,ker da kupim avto ki bom uporabljal nekaj kar ima zares dobro,samo 1x na leto je brez veze.

Najprej je važno koliko bi dal za avto,potem kje se večina časa voziš,kakšne klance premaguješ vsak dan ali večkrat mesečno,koliko oseb voziš in kakšno prtljago ali tovor.

En bmw petica z širokimi gumami bo nekomu zelo ugajala,drugemu pa je štirikolesen pogon na subaruju zakon in je bmw kljub udobnosti in luksuzu neuporabna gajba.

Vsak avto ima pomankljivosti ali prednosti,če ne drugega pa visoko ceno.Potem pridemo na Dacio sander 4x4 pa je spet odličen avto za marsikoga.

Nekdo se navadi na limuzine 200KM+ in vse ostalo kar proba so sama jetra,ker ni primerjave z ostalimi avtomobili iz srednjega razreda.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Not again...
PS: a mi prosim poveš v kateri javni inštituciji greješ stolček? Ker ne verjamem, da bi te v realnem sektorju mirno gledali, kako pišeš eseje med službenim časom...

aplauz.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Debata gre preveč v detajle,ker da kupim avto ki bom uporabljal nekaj kar ima zares dobro,samo 1x na leto je brez veze.

Najprej je važno koliko bi dal za avto,potem kje se večina časa voziš,kakšne klance premaguješ vsak dan ali večkrat mesečno,koliko oseb voziš in kakšno prtljago ali tovor.

En bmw petica z širokimi gumami bo nekomu zelo ugajala,drugemu pa je štirikolesen pogon na subaruju zakon in je bmw kljub udobnosti in luksuzu neuporabna gajba.

Vsak avto ima pomankljivosti ali prednosti,če ne drugega pa visoko ceno.Potem pridemo na Dacio sander 4x4 pa je spet odličen avto za marsikoga.

Nekdo se navadi na limuzine 200KM+ in vse ostalo kar proba so sama jetra,ker ni primerjave z ostalimi avtomobili iz srednjega razreda.

Tako je, vse je odvisno od osebnih potreb in preferenc.
zmaga.gif


Samo opazka, sandero kolikor vem ni 4x4
grin1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Fusion, Hanzi: ne verjamem da bi Mazda naredila boljši awd kot subaru.
wink-1.gif

Kdo ima najboljši pogon, je ne mogoče rečt, za vse avte, ne samo med tema dvema.
Problem testov na yt je v tem, da niso dovolj strokovni.
Prvo je že to, da nimajo vsi enakih gum, kar je najbolj pomembno pri takem testu.
Potem je problem voznikov. Je le človeški faktor... Včasih imam občutek, da tudi pozabijo vklopit kako izmed funkcij...
Obstajajo tako testi, kjer zmaga en in potem tudi kjer drug...

Sicer pa nisem nikjer napisal, da ima mazda najboljši pogon;)
Se mi pa zdi varnejša, če predvidevanje dogodkov res toliko pomaga, kot oglašujejo...

Pa na teslo smo pozabli;) vsako kolo ima svoj el.motor. To se mi zdi pa najboljša možnost. Ni nobenih sklopk, prenosov, tako je skoraj vseeno kako jo mučiš v snegu, kjer se vsako kolo vrti z drugačno hitrostjo. Samo vsak motor mora biti dovolj močen, da je sposoben premaknit avto.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
S kolegi smo zašli v pogreto debato o pogonih v avtomobilih in kaj je najbolj uporaben pogon za dobre in slabe razmere. Prišlo je do veliko različnih mnenj, pa sem se odločil, da preverim alter skupnost kaj meni.

Pogon gor ali dol, 90% vsega v zvezi učinkovitostjo in uporabnostjo pogona je odvisno od voznika. Trot se bo tudi s tankom tako zakopal, da bo obstal.

Osebno pa gre moj glas vedno za RWD. Izjemoma 4x4, če bi živel ali delal nekje visoko v hribih in brezpotij, kjer je veliko snega in blata. Pogon spredaj pa le, če bi nosil torbico in imel rad fantke.
hysterical-1.gif