Vleka počitniške prikolice

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Prav imas! 140 literski EMD 710 (dvotaktni - V12 - diesel - GM - poganja lokomotivo) bi pa vse skupaj vlekel se precej lazje
bonk.gif


diesel-locomotive-engine-2.jpg
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Prikolica je grajena tako da je na "vagi".Torej jo lahko teoretično po ravnem premikaš tudi sam na roke.To ljuje počnejo v kampu.
Problem bi morda nastal če bi moral speljat v klanec ostalo pa ne.Voziš se pač v malo višjih obratih kot običajno da ne matraš motorja in to je to.
Ham meni je bolj problematičen podatek da še nisi nikoli vlekel prikolice....

Uživaj na morju.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.591
3.017
113
v lokalni ostariji
jao swifthead... daj pomiri se malo... saj vem da si se premlad da bi se spomnil da so vcasih tudi z jugoti pa 101 vozil prikolice... ki so bile kljub manjsi dimenziji se vedno zelo zelo tezke... in to po starih magistralkah (Ves avtoceste niso bile zgrajene ze pred WW2)...

daj ne nabijaj o tuaregu V10...

cist komot se prikolico vozi s 100km... je pa res kriza ce je se nikoli ni vozil...
 

Toro

Pripravnik
20. avg 2007
112
0
16
Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:
... Ham meni je bolj problematičen podatek da še nisi nikoli vlekel prikolice....

Tudi meni
smile-1.gif
Ampak mislim, da bo z nekaj "suhe" vaje in vožnjo po pameti kar šlo.
 

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Prav imas! 140 literski EMD 710 (dvotaktni - V12 - diesel - GM - poganja lokomotivo) bi pa vse skupaj vlekel se precej lazje
bonk.gif


diesel-locomotive-engine-2.jpg


Matr tole si pa hud stroj pokazu! Mi je všeč ta dvotaktna tehnologija pri dizlih! Škoda je da se ne prime v kakem avtu!

Vem da je neki Daihatsu delal ene probe in da se je vožnja fajn obnesla....le izdelava je draga, ker pač dvotaktni dizel nemore biti atmosferski saj lahko zadiha le ob pomoči kompresorja in le v tem primeru ni prisilno polnjen......ko pa se doda še zraven turbo (kot v večini primerov je zraven) pa motor dosega zelo veliko efektivnost in moč ter seveda ogromen navor! Nažalost je zaradi izredno masivne konstrukcije in vseh dodatnih naprav ki so potrebne za delovanje pretežak za avto! So pa v veliki uporabi med lokomotivami, ladjami in stoječimi generatorji! Pa ameriški kamioni (nekateri) jih imajo! Ker so dobri za dolgo delovanje!

Ampak kakeg maleg dizelčka te vrste bi vseeno lahko uporabili v avtu! Glavni razlog sem še pozabil zakaj ga ne dajo v avto......preveč onesnažuje in zaradi narave delovanja ni uporaben nikakršen filter za trde delce! Ker ta motor mora bit res odprt!
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.591
3.017
113
v lokalni ostariji
o cem ti sanjas? dvotaktni dizl je stara pogruntavscina... ni to nek bau bau... in laufa brez kompresorjev in podobnega sranja... samo okolje malo obremenjuje prevec... pa mal prevec spije...

se je pa tak motor uporabljal v traktorjih ze davnega leta 50 (in prej in malo kasneje)... tako da ne sanjaj...
 

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Če ni prepozno ...

Jaz sem lani vlekel 1100kg teško prikolico s Picassojem 2.0Hdi 90konjev (navaora ne vem) in sicer na relaciji SG - LJ - Idrija - Bovec.

Noben problem, sklopka ni nič trpela. S tem da prikolica ni bila dolga "samo" 5m temveč je bla dolga cca. 11m (jadralno letalo).

Tako da s podatki o moči avta gre to BP!

Edino kar se je poznalo je bila malenkost višja poraba.

Avto lahko po homologaciji lahko vleče max 1200kg teško prikolico z zavoro.