Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Prav imas! 140 literski EMD 710 (dvotaktni - V12 - diesel - GM - poganja lokomotivo) bi pa vse skupaj vlekel se precej lazje
Matr tole si pa hud stroj pokazu! Mi je všeč ta dvotaktna tehnologija pri dizlih! Škoda je da se ne prime v kakem avtu!
Vem da je neki Daihatsu delal ene probe in da se je vožnja fajn obnesla....le izdelava je draga, ker pač dvotaktni dizel nemore biti atmosferski saj lahko zadiha le ob pomoči kompresorja in le v tem primeru ni prisilno polnjen......ko pa se doda še zraven turbo (kot v večini primerov je zraven) pa motor dosega zelo veliko efektivnost in moč ter seveda ogromen navor! Nažalost je zaradi izredno masivne konstrukcije in vseh dodatnih naprav ki so potrebne za delovanje pretežak za avto! So pa v veliki uporabi med lokomotivami, ladjami in stoječimi generatorji! Pa ameriški kamioni (nekateri) jih imajo! Ker so dobri za dolgo delovanje!
Ampak kakeg maleg dizelčka te vrste bi vseeno lahko uporabili v avtu! Glavni razlog sem še pozabil zakaj ga ne dajo v avto......preveč onesnažuje in zaradi narave delovanja ni uporaben nikakršen filter za trde delce! Ker ta motor mora bit res odprt!