Vlečna kljuka - kateri ponudnik

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.477
3.836
113
davorinm.wordpress.com
Iz homologacije.

IMG_0466.jpeg

Ne me jebat, se Yaris lahko vleče 500kg :valjamse:
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.205
3.063
113
Če pa zakon pravi, da lahko! :rolleyes:

PS: po tem kar tu piše ne smeš niti biciklov gor obesit.
PS2: to ni SLO homologacija. ;)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.872
1.613
113
Tole si verjetno slikal COC dokument? V Švabiji bi to pomenilo, da kljuke res ne moreš imeti in ti je niti ne bi hoteli namontirati, prav tako ti takega avta ne bi hoteli zvaroavti / bi ti lahko zavarovalnica težila ob morebitni škodi.

(Obenem pa ne verjamem, da je za tiste 0 iz slike kakšen tehničen razlog, lahko gre za (tipično japansko) glupo foro, ki je mi pač ne poštekamo ali pa preprosto lovljenje zadnjih nekaj gramov CO2ja v floti.)

Pri nas smo seveda 25 let zadaj, če najdeš monterja s kvalitetno kljuko, ki bo tudi poskrbel za vpis v homolomo kartonček, jo kar mirno namontiraj. Za naše policaje in tehnični je važno samo kar piše v njem.

(Sam recimo pri 5 let starem Suzukitu(tm) COC dokumenta sploh nisem dobil, kako naj torej vem, kaj piše v njem?)
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.279
4.240
113
Sem kar pisal toyoti direktno, da povejo kaj se sme in kaj ne. Da imam pisno in potrjeno. Ustno so mi rekli naj montiram pri Hernecu.
Kar ti piše v homologaciji, kar tisto kar si nalepil ni.

Drugače (določeni) toyota hibridi so imeli 0 oz. se ni smelo dajat kljuke ker je visokonapetostna baterija zadaj na mestu rezervne gume direkt za zadnjim nosilcem karoserije, kamor pride ponavadi montirana (na zunanjo stran) vlečna kljuka. In možnost da se ob manjši naslonbi na kljuko cel nosilec zvije in poškoduje baterijo ni majhna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

luka51

Guru
16. avg 2007
14.730
6.031
113
Sem kar pisal toyoti direktno, da povejo kaj se sme in kaj ne. Da imam pisno in potrjeno.
Kaj misliš, da ti bojo drugače odgovorili kot to kar piše na homologaciji? Toyotdo CHR, zadnjega Rav4 in zadnje karjole ni mela vleke z hibridi.
Jaz ma na Priusu pripeljanem iz Belgije kljuko z nosilnostji 75kg in vlečno obremenitvijo 0kg. Pri homologaciji avta mi niso hteli vpisat. Kao, da se to ne vpiše ker ni kluka. In sem vztrajal, da se to uredi, ker je avto tak prišel z original opremo. In so pol nekaj glede nosilca kolesa vpisali. Morem it pogledat kaj točno.

Tudi kugla za taki avto ni enaka, ma še nekega hudiča gor našvasanega, da kao nemoreš prikolice. Milomater 200€ sn dal za ta štrcl pa še brusit sn mogo toto kurbo dol, da sn lahko nosilec za pecikle dor dal :)
Je pa v originalu mišljeno za nosilec za kolo, ki se vtaknejo tako kot snemljva kugla. Torej ne natakneš na kuglo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.872
1.613
113
Kar ti piše v homologaciji, kar tisto kar si nalepil ni.

Drugače (določeni) toyota hibridi so imeli 0 oz. se ni smelo dajat kljuke ker je visokonapetostna baterija zadaj na mestu rezervne gume direkt za zadnjim nosilcem karoserije, kamor pride ponavadi montirana (na zunanjo stran) vlečna kljuka. In možnost da se ob manjši naslonbi na kljuko cel nosilec zvije in poškoduje baterijo ni majhna.
To je seveda vredno preveriti. Ampak, če je plac za montažo, bi jaz montiral. Baterija v camryju je NiMH. Ni tak problem kot litijeva...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.730
6.031
113
ker je visokonapetostna baterija zadaj na mestu rezervne gume direkt za zadnjim nosilcem karoserije, kamor pride ponavadi montirana (na zunanjo stran) vlečna kljuka. In možnost da se ob manjši naslonbi na kljuko cel nosilec zvije in poškoduje baterijo ni majhna.
No kateri ma visokonapetsno takoj za nosilcem? Prius ne, Auris ne, Prius+ ne. Kaj še ostane?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.730
6.031
113
Če avto nima v homologaciji več kot 0kg vlečne sile ne bo dobil kljuke s papirji samo za vertikalno obremenitev. Torej vpis ne bo mogoč v nobenem primeru.
Lahko pa zmontiraš kljuko od nehibridne verzije itak je vse identično. Samo na cesti legalno ne bo. Bi z veseljem dal še na Auris neko kljuko pa ne obstaja legalna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.279
4.240
113
No kateri ma visokonapetsno takoj za nosilcem? Prius ne, Auris ne, Prius+ ne. Kaj še ostane?
Odgovor na splošno je, vsi starejši toyota hibridi ki so imeli tudi druge tipe pogona (niso bile dedicated hibridne verzije) in manjše nimh baterije.

Novejši z večjimi baterijami pa imajo namenske platforme, kjer je baterija ponavadi pod sedeži. (edit: imajo pa tile tisti ki niso namenski manjši tank na ta račun za razliko od benccin/dizel verzij istega avta)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.730
6.031
113
Odgovor na splošno je, vsi starejši toyota hibridi ki so imeli tudi druge tipe pogona (niso bile dedicated hibridne verzije) in manjše nimh baterije.

Drugače (določeni) toyota hibridi so imeli 0 oz. se ni smelo dajat kljuke ker je visokonapetostna baterija zadaj na mestu rezervne gume direkt za zadnjim nosilcem karoserije, kamor pride ponavadi montirana (na zunanjo stran) vlečna kljuka. In možnost da se ob manjši naslonbi na kljuko cel nosilec zvije in poškoduje baterijo ni majhna.

Ti grem slikat, da neoš na splošno?
Prius+ med sprednjimi sedeži in vlečna 0. Če se med trkom ta baterija (LiIon) poškoduje je pomojem to tvoja zadnja skrb.
Auris in Prius za zadnjimi sedeži (pred in nad rezervno gumo) in vlečno nič. Spet če te vzadaj tak vseče, da ti zmečka zadnji del vozila do zadnjih sedežev, se tudi ne boš preveč sekiral al je zaj baterija ok al ne (NiMh).

Torej noben od teh nima niti blizu mesta kjer je kljuka.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.477
3.836
113
davorinm.wordpress.com
Odgovor na splošno je, vsi starejši toyota hibridi ki so imeli tudi druge tipe pogona (niso bile dedicated hibridne verzije) in manjše nimh baterije.

Novejši z večjimi baterijami pa imajo namenske platforme, kjer je baterija ponavadi pod sedeži. (edit: imajo pa tile tisti ki niso namenski manjši tank na ta račun za razliko od benccin/dizel verzij istega avta)
Moji ima zagotovo baterijo pod zadnjim zicem, ker je tam tudi ventilator za hlajenje baterije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.279
4.240
113
Ti grem slikat, da neoš na splošno?
Prius+ med sprednjimi sedeži in vlečna 0. Če se med trkom ta baterija (LiIon) poškoduje je pomojem to tvoja zadnja skrb.
Auris in Prius za zadnjimi sedeži in vlečno nič. Spet če te vzadaj tak vseče, da ti zmečka zadnji del vozila do zadnjih sedežev, se tudi ne boš preveč sekiral al je zaj baterija ok al ne (NiMh).

Torej noben od teh nima niti blizu mesta kjer je kljuka.
Ok, potem očitno je razlog v temu da hibridni pogon ne zmore dodatne mase in razpade če pelješ prikolico drv. Da se to nebi zgodilo (kar bi uničevalo ugled toyoto) ti ne dajo kljuke. Zato imaš vw golf, pa VW izpade kot grd. Se mi zdi da je to tudi možna razlaga! ;)

P.S. poglej si kako so zmečkljive cone narejene za zadnji del vozila pa ti bo jasno da v primeru premika zadnjega nosilca lahko zamakne vse do zadnje osi zmečkljive cone.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.730
6.031
113
Še enkrat. ko je avto tak sesut zadaj, da faše baterija se ne sekiraš za to, ker je avto za odpad.
Pa še nekaj za teoretika. Popolnoma nobene razlike ni al imaš kljuko ali ne, ker železni nosilec, ki je pod odbijačem daš dol in namesto tega kljuko gor. V obeh primerih ti prileti zadaj avto v nekaj, kar je pritrjeno na popolnoma enaka nosilna mesta z bolj ali majn isto trdnostjo. Vsaj pri večini avtov dan danes je tak. Nisem samo ene montiral.