Vkolesni motorji

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Seveda razvojniki, PR o teh stvareh nima pojma.
Fantje, zadolženi za podvozja oz dinamiko avta pač jasno povedo, da ne bo šlo skozi nič, kar je pretežko (beri: kar je težje od tistega, kar se da prišparat s prehodm ostanka podvozja na lahke materiale), ker ima pač negativnih vplivov na lego in udobje oz nvh.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Ne Vectrix-u imam 21kW in-wheel motor + planetarni sistem zobatih koles na zadnjem kolesu, pa je zelo udoben motor.

 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda razvojniki, PR o teh stvareh nima pojma.
Fantje, zadolženi za podvozja oz dinamiko avta pač jasno povedo, da ne bo šlo skozi nič, kar je pretežko (beri: kar je težje od tistega, kar se da prišparat s prehodm ostanka podvozja na lahke materiale), ker ima pač negativnih vplivov na lego in udobje oz nvh.

... ampak gotovo niso dodali dela "... dokler ne bodo na voljo motorji z maso 1-2 kg".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Nismo smo o njih (motorjih) debatirali. Ampak načeloma ničesar, kar bi toliko maso povečalo, ne bi uporabili. Tudi kakih čudnih gumarskih rešitev ne ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Nisem mislil na Michelinovo rešitev vkolesnega motorja in vzmetenja, ampak na različne prototipe gum brez zraka ...

Pri tem, kar ti omenjaš, je pa problem recimo geometrija "podvozja".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ja, dajmo še večat nevzmeteno maso. Kombinacija lahkega avta in velike nevzmetene mase je pa ja tako super za udobje in lego na cesti ...

Plus izgube pri prenosu, seveda ...
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Največja bedarija tega je, da potrebe po brezžičnem prenosu elektrike v primeru in-wheel motorja ni.
Malo pozno si se zbudil. Ta članek je bil prilepljen že pred enim letom.
Drugače pa, praktična uporaba na cesti "prihodnosti ??", z vgrajenimi oddajnimi tuljavami.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Res je, my bad. Tudi v primeru "cest prihodnosti" je to bedarija, ker je bolje imeti eno večjo tuljavo kot par manjših. Sicer je pa to tudi te "ceste prihodnosti" neumnost po mojem mnenju.
 

bpfc

Majstr
12. sep 2008
1.908
58
63
Tak način razmišljanja, ne pelje v napredek. Potrebno je poskusiti na tisoče novih variant, da je potem ena uporabna. Kaj nebi bilo vredu, da namesto polnenja baterije na polnilni postaji , zapelješ na pas cestišča z vgrajenimi oddajnimi tuljavami in kar med vožnjo nafilaš baterijo.