Visoka "rit" pri tovornjakih?

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.686
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tovoenjaki in prikolice so narejeni po veljavnih standardih in tu ni kriv noben kamionski lobi, naj spremenijon zahteve in bodo proizvajalci vozil tudi NOVA vozila izdelali po veljabnih standardih, tista ki so pa na cesti pa se nikoli niso predelovala ker morajo biti po standardih ki so bili v veljavi ob proizvodnji ker sicer bi se to moralo nanovo atestirat.....
Seveda se lahko prepiše za nazaj, in postavi rok, do katerega mora biti izpolnjeno. V tem primeru je to še posebej potrebno, saj bi sicer nevarni kamioni in prikolice na cesti vztrajali še leta in leta ...
In ja, kamionski lobi se temu upira, saj bi bili tovornjaki s takim predpisom dražji ...

ne vem kaj se "prepucavate" - tematika zadnjih odbijačev in tudi bočne zaščite je že "zdavnaj" (ca. 10 let) nazaj rešena s ustreznimi EU in SLO predpisi (ne da se mi jih iskati) - in od takrat naprej so morajo vsa novo registrirana vozila ustrezati tem standardom (ki so "naštrikani" tako, da bi onemogočili "kabrioliranje" avtov, ki podletijo po kamion

da pa oni nedeljski (pardon - sobotni - v nedeljo DIPO ne dela) šofer pozabi blazine dol spustiti je pa druga zgodba (po moje osebnem mnenju, je tole "sposojen" kamion kjer ata pelje novi kavč domu in ata blage veze nima s pravilno uporabo vseh stvari na kamionu)







Drazje ne bi bilo prakticno nic...
Za stare kamione ki so pa na cesti pa ti ne mores spreminjati taksnih stvari ker so to preveliki posegi v konstrukcijo vozila.
Ni glih samo tako enostavno da bos odzadi privil neko gromozanski odbijac in je to to. Vse mora biti atestirano z strani proizvajalca.


ne vem kaj se "prepucavate" - tematika zadnjih odbijačev in tudi bočne zaščite je že "zdavnaj" (ca. 10 let) nazaj rešena s ustreznimi EU in SLO predpisi (ne da se mi jih iskati) - in od takrat naprej morajo vsa novo registrirana vozila ustrezati tem standardom (ki pa so "naštrikani" tako, da bi onemogočili "kabrioliranje" avtov, ki podletijo po kamion)

da pa oni nedeljski (pardon - sobotni - v nedeljo DIPO ne dela) šofer pozabi blazine dol spustiti je pa druga zgodba (po moje osebnem mnenju, je tole "sposojen" kamion kjer ata pelje novi kavč domu in ata blage veze nima s pravilno uporabo vseh stvari na kamionu)
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma


ne vem kaj se "prepucavate" - tematika zadnjih odbijačev in tudi bočne zaščite je že "zdavnaj" (ca. 10 let) nazaj rešena s ustreznimi EU in SLO predpisi (ne da se mi jih iskati) - in od takrat naprej morajo vsa novo registrirana vozila ustrezati tem standardom (ki pa so "naštrikani" tako, da bi onemogočili "kabrioliranje" avtov, ki podletijo po kamion)

da pa oni nedeljski (pardon - sobotni - v nedeljo DIPO ne dela) šofer pozabi blazine dol spustiti je pa druga zgodba (po moje osebnem mnenju, je tole "sposojen" kamion kjer ata pelje novi kavč domu in ata blage veze nima s pravilno uporabo vseh stvari na kamionu)

[/QUOTE]

467716-post_slo.gif
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
pa po vsej verjetnosti je pozabil spustit odbijač (prelen?) ker ga imajo vsi tovornjaki, kateri imajo priklop za tandem prikolice, vklučno s tem.
zmaga.gif

viš na to sn pa pozabu, da bi lahko blo
redface-1.gif

Pa verjetno je tudi pozabil spustit blazine, ker mi deluje nekaj visoko
sprasujem se.gif
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Sam če ma to blazine, pa priklop, pol najbrž zadeva ni tko majhna da bi se jo dalo kar z B vozit? Kako lahk kr tako posojajo kamione za vozit, ljudem k so izpit za C dobil pred pol stoletja skupi z B?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
če se komu da - meni se ne - preveč za brati in potem še "skakati amo tamo" (kot običajno se sklicujejo na neki, ki se sklicuje na ono, tisto pa na tretje)
crazy1.gif


Uradni list - homologacija vozil

ino

Direktiva EU iz leta 2000

Samo da je direktiva EU mimo, ker so prepisali previsoke odbijače in prešibke.
PS: na tistih linkih so same splošne buče, že že kaj nalepiš, vsaj nalepi relevantne stvari.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tovoenjaki in prikolice so narejeni po veljavnih standardih in tu ni kriv noben kamionski lobi, naj spremenijon zahteve in bodo proizvajalci vozil tudi NOVA vozila izdelali po veljabnih standardih, tista ki so pa na cesti pa se nikoli niso predelovala ker morajo biti po standardih ki so bili v veljavi ob proizvodnji ker sicer bi se to moralo nanovo atestirat.....
Seveda se lahko prepiše za nazaj, in postavi rok, do katerega mora biti izpolnjeno. V tem primeru je to še posebej potrebno, saj bi sicer nevarni kamioni in prikolice na cesti vztrajali še leta in leta ...
In ja, kamionski lobi se temu upira, saj bi bili tovornjaki s takim predpisom dražji ...







Drazje ne bi bilo prakticno nic...
Za stare kamione ki so pa na cesti pa ti ne mores spreminjati taksnih stvari ker so to preveliki posegi v konstrukcijo vozila.
Ni glih samo tako enostavno da bos odzadi privil neko gromozanski odbijac in je to to. Vse mora biti atestirano z strani proizvajalca.

Bi pač proizvajalec načrtoval, atestiral in montiral. Sicer nekaj stane, ampak bolje to, kot da ljudje umirajo popolnma brez potrebe.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.686
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
če se komu da - meni se ne - preveč za brati in potem še "skakati amo tamo" (kot običajno se sklicujejo na neki, ki se sklicuje na ono, tisto pa na tretje)
crazy1.gif


Uradni list - homologacija vozil

ino

Direktiva EU iz leta 2000

Samo da je dirketiva EU mimo, ker so prepisali previsoke odbijače in prešibke.
PS: na tistih linkih so same splošne buče, že že kaj nalešiš, vsaj nalepi relevantne stvari.


add. "mimo EU direktiva" - potem veš kam ti je pritožbo usmeriti - ne obtolževati "kamionski lobi" (čeprav se deloma strinjam s tabo - večja varnost => težji ali boljši materiali (v primeru, manjša nosilnost, v drugem višja cena, ki jo pa nihče noče plačati - v končni fazi tudi čisto navadni državljani ne (ker cent pri mleku + cent pri kruhu + cent al 5 pri TVju - se teh centov hitro nabere)

add "nerelevantne stvari" - ja imaš prav - sam poglej malo višje gor - sem poudaril, da se mi ne da iskati - in da sem ob tem kar sem nalepil, tudi v štartu opozoril, da je "jajc" - nisem pa našel "čistopisa ali pa kakega UPB"

zdaj pa OFF - sonce se je pokazalo - grem ven
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Takole (iz TSVja):
3.1.3 Naprava za preprečevanje podleta od zadaj mora nuditi zadosten odpor silam, ki delujejo vzporedno z vzdolžno osjo vozila. (To je treba dokazati s preskusom po določilih dodatka št. 5 pravilnika ECE 58.01.) Največji vodoravni upogib naprave za preprečevanje podleta od zadaj, izmerjen med učinkovanjem preskusne obremenitve in po njej, mora biti naveden v homologacijskem dokumentu.

Tole je seveda čista birokratska bedarija. SIla in dovoljen pomik bi morala biti predpisana (recimo max 20 cma pri naletu 1,6-tonskega objekta z 60 na uro, če se pa da komu to v silo ali odpornostni moment preračunavat ...)

3.2.1 Razdalja med spodnjim robom naprave za preprečevanje podleta od zadaj in tlemi ne sme biti večja od 550 mm po vsej širini, tudi pri neobremenjenem vozilu. Poleg tega točke, v katerih prijemajo preskusne sile, ne smejo biti oddaljene od tal več kot 600 mm.

550? So normalni? Noben avto ni tako visok. 300 max bi moralo biti, še bolje 250.

3.2.3 Naprava za preprečevanje podleta od zadaj mora biti tako nameščena, da vodoravna razdalja med zadnjim delom naprave in skrajnim zadnjim delom vozila ni večja od 400 mm. (Pri tem je treba upoštevati tudi največji upogib, izmerjen skladno s točko 3.1.3 te odredbe.) Meritev te razdalje je treba izvesti v točki, kjer je bilo med preskusom prijemališče sile. Pri tej meritvi se ne upoštevajo tiste točke vozila, ki se nahajajo več kot 3 m nad cestiščem.

Lepo, ampak ker 3.1.3. nič ne predpiše max deformacij, je tole seveda neuporabno. Pa 400 mm je preveč ... 300 max (ker se tudi avto zmečka).

3.3.4 Višina profila prečnega nosilca zaščite pred podletom od zadaj ne sme biti manjša od 100 mm. Stranski robovi tega nosilca ne smejo biti zakrivljeni nazaj niti ne smejo imeti ostrih robov. Šteje se, da je ta pogoj izpolnjen, če je zunanji rob prečnega nosilca zaobljen z radijem, ki ni manjši od 2,5 mm.

100? Tole je tudi mimo s stališča kompatibilnosti. Vsaj 250 je treba.

Polega tega so mirno izločili vozila, pri katerih je zaščita "nezdružljiva z njihovo uporabo" (kar pomeni,d a se lahko to izmisli vsak, nameščena pa morajo biti le na vzila, pri katerem je spodnji rob 700 mm ali višji le če so kolesa več kot meter umaknjena (namesto na vsa, pika).


Mimo dirketiva? Le zakaj. Kaj misliš, kdo na te stvari vpliva (oziroma tudi vpliva).
Imaš pa prav: vreme je prelepo, da bi noter čepeli ...
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Kako bi pa po tvoje namestil te zaščite na recimo štiri osni kiper tovornjak, ki se večino časa vozi po zajebanem terenu?Te tovornjaki, ki se vozijo večina po asfaltu, pa imajo te zaščite že tovarniško vgrajene.Malo se zapel po servisih in prodajalci tovornih vozil in polpriklopnikov in priklopnikov pa poglej kako so stvari rešene.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Čemu so namenjene omenjene blazine?(in kdaj se uporabljajo /nakladanje)
Naj jih dajo pod "komando" da pri vzdignjenih blazinah ni možna hitrost večja od 20 kmh. Ob vsej elektroniki v kamionih najbrž to ne bi bil večji problem.

mac77: nekoč so tudi varnostno opremo dodatno vgrajevali v OS avte zaradi naknadnih zakonov. Mogoče se boš spomnil kako so v fičke in hrošče šravfali varnostne pasove. Vsaj zdi se mi.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
koliko se jaz spomnim se naknadno niso vgrajevali nobeni varnostni pasi, gledalo se je letnik vozila.
Naknadno vgrajevat je prezapleteno, ker za to noben noce odgovarjat, potrebna je ze primerna zacetna konstrukcija
neko naknadno sraufanje je bilo nekoc dandanes tega ni.
Tudi digitalni tahografi morajo imeti kamioni ki so registrirani od dolocenega dne naprej in ne vsi ki so bili prvic registrirani pred dolocenim datumom.

...blazine? Kamioni vecinoma nimajo vzmeti ampak zracno vzmetenje, za to so pa potrebne blazine
V takem stanku kot je zgoraj tudi ne smes na cesto. Zgoraj je kamion ki ima priklop za tandem prikolico in potem spodaj fiksen odbijac ni mozen, vendar ob voznji brez prikolice vseeno mora biti in to imajo potem preklopni odbijac kot je ze prej nekdo omenil.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
Kako bi pa po tvoje namestil te zaščite na recimo štiri osni kiper tovornjak, ki se večino časa vozi po zajebanem terenu?Te tovornjaki, ki se vozijo večina po asfaltu, pa imajo te zaščite že tovarniško vgrajene.Malo se zapel po servisih in prodajalci tovornih vozil in polpriklopnikov in priklopnikov pa poglej kako so stvari rešene.

Zaščite, kakrpšne so, niso OK, ker niso kompatibilne z osebnim avtom in ne zdržijo niti resne brce, v tem je problem.
Štiriosni kiper? Hidravlika, recimo. Ali kaka druga senmljiva varianta ... Vse se da rešit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
V takem stanku kot je zgoraj tudi ne smes na cesto. Zgoraj je kamion ki ima priklop za tandem prikolico in potem spodaj fiksen odbijac ni mozen, vendar ob voznji brez prikolice vseeno mora biti in to imajo potem preklopni odbijac kot je ze prej nekdo omenil.
Tudi če ga ne bi imel, kakršen je in koliko (ne) zdrži ...
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
Kako bi pa po tvoje namestil te zaščite na recimo štiri osni kiper tovornjak, ki se večino časa vozi po zajebanem terenu?Te tovornjaki, ki se vozijo večina po asfaltu, pa imajo te zaščite že tovarniško vgrajene.Malo se zapel po servisih in prodajalci tovornih vozil in polpriklopnikov in priklopnikov pa poglej kako so stvari rešene.

Zaščite, kakrpšne so, niso OK, ker niso kompatibilne z osebnim avtom in ne zdržijo niti resne brce, v tem je problem.
Štiriosni kiper? Hidravlika, recimo. Ali kaka druga senmljiva varianta ... Vse se da rešit.

Da se.... sam pol smo pa spet pri teži, že tako (pre)težkih tovornjakov, kateri so največji krivec za slabo stanje cest.Tisto o tvojih brcah pa nebi, je bil prier, ko je lokalni šumaher sekal ovinek in priltel v "bunker" za prazne palete, se polomil ko [censored], potem pa tožil firmo zarad tega ker je bil "bunker" po njegove pretrd in se ni dovolj skrivil in odmaknil
bonk.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
A se niso naknadno vgrajevali recimo piskači za rikverc vožnjo kobijev ipd. ?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.686
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Bo pač tovora manj gor ...

?? in to naj bi bila rešitev? skupno bo potrebno pripeljati še vedno enako količino tovora - torej več kamionov na cesti - in če ne boš sprejel argumenta stroškov (stroški prevoza, ki se prelijejo v ceno za končnega porabnika, in strošek cest, ki preko davkov spet vžgejo po žepu končnega porabnika), boš mogoče sprejel argument "več kamionov = večji riziko za ostale "slabše po moči" udeležence"

pa da ne bo nesporazuma - kamion mora biti varen - tako za "sebe" kot za druge udeležence v prometu - in moram zagotavljati določeno raven pasivne varnosti za druge (in po mojem mnenju trenutni predpisi to zagotavljajo)

lokalnemu schumiju pa tud v blazine oblečen kamion ne bo pomagal (vsaj tu sva si očitno enotna
wink-1.gif
)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.686
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Mis pravi:
A se niso naknadno vgrajevali recimo piskači za rikverc vožnjo kobijev ipd. ?

pa tudi za kamione (in ostala vozila, ki imajo za "pogled nazaj" na razpolago le ogledala) - samo tole rešiš s "posebno" žarnico v rikverc luči - strošek 10,- EUR (al tu nekje)