Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
To je en navaden bulšit in je jasno, pa piæke pri EU nimajo jajc se postavit po robu kamionarskim lobijem. Predpis bi moral bit jasen: prečka mora biti max 25 cm od tal (kot je odpijač pri osebnem avtu), visoka do dna prikolice, pri naletu (recimo 1,8 tone težkega avta) z recimo 60 na ur se vertikalno en sme nagnit in se ne sme vdat glede na nakladalni prostor za več kot 20 cm (pri 90 pa recimo 40 cm). Prehodni rok 2 ali 3 leta (za stare kamione) in konec. Kdor ne zmore naredit retrofita ali zamenjat kamionov/prikolic, lahko neha vozit.
Očitno stane.Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Kamionski lobi? Da bi naredili spremembo ki skoraj nic ne stane. Odbijac na kamionu pa tudi ne more biti na 20 cm od tal. Kamioni niso krivi ce se folk zaletava vanje,
Seveda se lahko prepiše za nazaj, in postavi rok, do katerega mora biti izpolnjeno. V tem primeru je to še posebej potrebno, saj bi sicer nevarni kamioni in prikolice na cesti vztrajali še leta in leta ...Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tovoenjaki in prikolice so narejeni po veljavnih standardih in tu ni kriv noben kamionski lobi, naj spremenijon zahteve in bodo proizvajalci vozil tudi NOVA vozila izdelali po veljabnih standardih, tista ki so pa na cesti pa se nikoli niso predelovala ker morajo biti po standardih ki so bili v veljavi ob proizvodnji ker sicer bi se to moralo nanovo atestirat.....
Mam raje kak cent dražje mleko kot mrtve na cesti.Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Kako se ljudje nalezejo potrebe o novih predpisih od politikov, neverjetno. Kar predpisoval bi že vsaj jurček to in ono, potem bi se pa usajal zakaj gredo cene gor. Vsako tako traparijo na koncu plačamo potrošniki.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Seveda se lahko prepiše za nazaj, in postavi rok, do katerega mora biti izpolnjeno. V tem primeru je to še posebej potrebno, saj bi sicer nevarni kamioni in prikolice na cesti vztrajali še leta in leta ...Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tovoenjaki in prikolice so narejeni po veljavnih standardih in tu ni kriv noben kamionski lobi, naj spremenijon zahteve in bodo proizvajalci vozil tudi NOVA vozila izdelali po veljabnih standardih, tista ki so pa na cesti pa se nikoli niso predelovala ker morajo biti po standardih ki so bili v veljavi ob proizvodnji ker sicer bi se to moralo nanovo atestirat.....
In ja, kamionski lobi se temu upira, saj bi bili tovornjaki s takim predpisom dražji ...