Citat:
Uporabnik masevc pravi:
kaj pa Golf GTE?
Citat:
Uporabnik masevc pravi:
ksz
če vzamemo to subvencijo in izključimo Teslo. Za kateri tak avto bi se odločili. Dnevna vožnja, 50 km
Pa financno se najbrz tudi se ne izzide. O neki eko zadevi bi se pa dalo tudi razglabljati. Bi pa tudi sam razmislil o drugem avtu kot elektricnem (sem si pripravil trifwzno vticnico pod nadstreskom) . Domet 50-100km, cena z baterijo bi morala biti okoli 10.Citat:
Uporabnik masevc pravi:
dejansko se dnevno dela do 30 km z vmesnim 8 urnim postankom.
Vendar dvomim, da smo že pripravljeni na električarja. Predvsem psihično
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A se kater elektricar sploh izplača? Andy je sicer delal racunico za ampero...
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ce je vlacenje in vtikanje kabla (veckrat dnevno) ter iskanje (delujocih in prostih) polnilnih mest uzitek pa tudi ok.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
iskanje (delujocih in prostih) polnilnih mest uzitek pa tudi ok. Tukaj sva si pac razlicna.
Aja, saj vem elektro ima druge prednosti. Ima, priznam. Nastel sem slabosti ki me odbijajo.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
iskanje (delujocih in prostih) polnilnih mest uzitek pa tudi ok. Tukaj sva si pac razlicna.
Aja, saj vem elektro ima druge prednosti. Ima, priznam. Nastel sem slabosti ki me odbijajo.
Vtikanje kabla, kar traja 10 sekund, mi ni problem. Se pa strinjam s tabo in roko na srce, počasi mi gre to že pošteno na k*rac sprivatiziranost polnilnih postaj.
V centru Ljubljane so polnilne postaje sprivatizirane s folkom, ki polni za celoten čas službenega časa kljub temu, da je avto že zdavnaj napolnjen, isto to počne lastnik temno sivega Nissan Leaf-a v Cityparku, ko ima 100m stran brezplačno hitro polnilno postajo pri Kristalni palači.
Če pa že ni sprivatizirana polnilna postaja, je pa možnost, da ne deluje, kar je v Sloveniji kar pogost pojav.
In tega križa se ne bomo rešili, dokler se ne bo postavilo več javnih polnilnih postaj in se začelo polnjenje in parkiranje ZARAČUNAVATI.
Zaračunavanje pa seveda tudi pomeni določen uptime, da bodo polnilne postaje delovale, ne pa da bo uporabnik do zadnjega živčen, ali bo vtičnica delala ali ne.