Veriga je padla

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
ženin 1.2 VW polo z 55k km pred dnevi ni hotel več vžgati.avto je verglal normalno.prižgala se je lučka za olje med verglanjem in pisk za servis.avto naložili in odpeljali.danes kličem na servis in mi pravi da je ketna dol padla
jezen.gif

zdej naj mi pa nekdo razloži kako pri skoraj novem avtu pride do tega in kaj je lahko narobe z motorjem.res da je zadeva v garanciji ampak vseeno če je škoda recimo taka kot če jermen vtrga bo avto itak po popravilu šel v prodajo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
vem da naj bi veriga zdražala 200k km in več.je pa zanimivo da ni padla med vožnjo,ampak vseeno 55k km je pa malo tu mač
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Skoraj ne verjamem, da je veriga dol padla ...

Sicer pa škode lahko sploh ni, če se je to zgodilo med "verglanjem" ... če se med obratovanjem motorja zobati jermen utrga, je čisto druga pesem.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.929
2.343
113
za šankom
tud jaz ne bi če mi mehanik ne bi rekel.no upam da res ni škode kot si rekel.vem kako zgleda jermen in šponar ter rolce.ali je pri ketni tudi narejeno na tak način z šponarjem in ostalim kot pri jermenu??če ketna pade dol jo zamenjajo ali je obstoječa dobra?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Šponar seveda je, ampak je čisto drugačen, kot pri jermenu (logično). Glede verige ne vem, ker bi moral konkretno videt primer ... vsekakor se mi zdi zelo zelo čudno. Zaupaš temu mehaniku?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Meni je tudi na polotu pri cca. 70k km strgal ketno... Je blo pa isto, med verglanjem.. Nej bi razpadla... So samo novo dal notr, od trkt nardila še pa še KM...
wink-1.gif


Tko da, se ne sekiraj preveč
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
bil na servisu.zgleda isti problem.veriga se je med vžiganjem strgala
confused-1.gif
hysterical-1.gif
Ne pravim, da ni možno, ampak to je pa res smeh...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.105
6.941
113
pri taščici
upam da bo tole krila kulanca tudi če avto ne bo več v garanciji in če ni bil servisiran. Še bolje pa da naredijo vpoklic. Ker tole se mi zdi že malo pogosta zadeva.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.049
450
83
tam ko se terc po tori rola
Zakaj pa ne bi bilo možno, da se strga med verglanjem? Pred leti se je meni strgala na Laverdi (motorju). Hotel vžgat in postavit v garažo. Sem vse skupaj pustil pri miru in jo potisnil v garažo. Razdrem mašino, samo tam je bil znan vzrok, zakaj se je strgala -tefloni na napenjalcu so bili do amena iztrošeni in je že železo napenjalca najedala veriga... Ampak je bilo že 100 tisoč prevoženih, tako da... Je pa v knjižici pisalo, da je treba napenjalce menjati na ne vem, koliko že. Bili pa so verjetno še prvi noter... Aja, razen nove verige in napenjalcev ni bilo drugih stroškov s popravilom. Če odštejem nove dihtnge in olje, ki sem ga itak imel namen menjati.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.385
5.661
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik shift pravi:
bil na servisu.zgleda isti problem.veriga se je med vžiganjem strgala
confused-1.gif
hysterical-1.gif
Ne pravim, da ni možno, ampak to je pa res smeh...

Če poznaš mal fizike niti ni tako nemogoče! Trenje......kvadr ob mizo.....Newtonmetr na kvadru........kvadr ma tik predn se odlepi od površine mize in se začne gibat po mizi večji torni količnik kot med samim gibanjem kasneje...

Se pravi obremenitve ki nastanejo v motorju predn se vse lepo naolji in se začne prosto gibat-vrtet so tud pr štartu večje kot kasneje med tekom motorja
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Se pravi obremenitve ki nastanejo v motorju predn se vse lepo naolji in se začne prosto gibat-vrtet so tud pr štartu večje kot kasneje med tekom motorja

Če veriga poči zarad tega, ker je v tistem trenutku malo manj naoljena, mi prosim razloži, kako se ljudje z bicikli vozijo s povsem nenamazano in popolnoma rjavo verigo, pri kateri je ona v motorju vedno neverjetno mastna.

Očitno imajo tule pri VW problem. Ketne ne pokajo kar tako... razen, če je kar narobe. Napačna konstrukcija, napačni materiali, karkoli. Če bi pa veriga počila zaradi razlike v obremenitvi med mrzlim in hladnim motorjem, bi morala bit pa hudo tanka, bistveno tanjša od one pri kolesu
wink-1.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Logično, da pri verglanju delujo na verigo precej višja sila, kot kasneje, ko je veriga v teku.Verigo pretrga, ker verjetno napenjalec ne opravlja dobro svojega dela.Če bi ketna bla napeta pri verglanju, se nebi smela vtrgat.Tako pa ni to niti edini primer, tak da bi na uradnem servisu 100% mogli vedet, zakaj.
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Edina možnost za strgat verigo je, da pride kak člen na zob, namesto čez zob. Napenjalec zanič? Maybe...

Ampak to so zihr francoske ketne, francoski šponarji, al je pa tip, ki je to ketno natikal, jedu pomfri za malco
wink-1.gif