Evo,
meni je uspelo zamenjat grelne svečke brez problema, sem mislil da bo bav bav, pa ni čisto tak. Potrebno je imeti le čas in malo večjo mero potrpljenja, orodje sploh ne rabi bit nek hi tech.
motor 270 CDI V5, 412 000 prevoženih km, (svečke nikdar zamenjane) orodje: majhna račna, nastavek m10 dolgi - kupil v Merkurju in wd40.
postopek:
ogrel motor na maximalno delovno temperaturo, vseh 5 svečk našprical z WD40, da so dejansko "plavale" v tekočini in pustil čez noč, da se namakajo. Zjutraj vkresnil avto, ponovno zagrel do delovne temperature in še enkrat našprical vse grelne do plavanja in pustil avto stat do večera. Zvečer ponovno zagrel avto do max in evo, brez težave oz. brez napora se je dalo odvit 3 od 5 svečk, ostali dve sta očitno malo bl "piknile".. Zvečer sem ponovil postopek za obe preostali, našprical pustil stat čez noč in zjutraj po tem postopku z lahkoto zamenjal še ostali dve.
Pomembno je, da če se svečka ne da odviti z lahkoto se pravi z minimalnim naporom, je treba ponavljat postopek"namakanja", ne pritiskat in odvijat na silo, to je najpomembnejše ker ja, poči.
Upam da bo ta postopek komu koristil in mu prihranil odvečne stroške.
LP