Večja poraba MOL goriva

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja hudiča pri 90% avtomobilskega trga je res to verjetno še najbolj fina stvar.

Tudi če bi imel 10+l požrešno zadevo bi sledil stroškom in vpisoval poraba.com , ker me to "stane" nekaj sekund pa iz tega točno vem koliko me avto stane.

Ti dizli enostavno morajo bit racionalni ali pa se jih raje zamenja. Če avto ni zanesljiv in malo porabi je vztrajanje na 2.0 ali celo 1.6 dizlu pač bedarija, če se dela pa manj kilometrov in je avto nek zabaven močnejši bencinar je pa druga stvar.

Jaz ne mislim bit na šihtu več kot je minimalno potrebno in se samo čudim za kaj imajo čas ljudje, ki se vozijo 2 ure na dan in tam še delajo polnih 8 ur. Jaz kdaj delam 4 ure pa se mi še takrat ne zdi dan nevemkako dolg.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
On topik:

Nekam čudno malo sem s tem avtom tankal na MOL. Nimam ga ravno pri roki na dnevnih relacijah.

Poraba Diesel pri družbi Petrol: 5,69 l/100km (št. zapisov: 23 )
Poraba Diesel pri družbi Agip: 5,95 l/100km (št. zapisov: 1 )
Poraba Diesel pri družbi MOL: 5,57 l/100km (št. zapisov: 5 )
Poraba Diesel pri družbi OMV: 5,44 l/100km (št. zapisov: 5 )
Poraba Diesel pri družbi Tujina: 5,19 l/100km (št. zapisov: 1 )
Poraba Diesel pri družbi Logo: 5,59 l/100km (št. zapisov: 8 )
Poraba Diesel pri družbi Hofer: 5,44 l/100km (št. zapisov: 4 )
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
733
113
Samo, to je pa čudno, meni največ nafte porabi Petrolove, veliko manj Omv, pa samo odtenek manj Mol ove.

Se pa Petrola izogibam, ker ima največji delež bio dodatkov, ki so tako ali tako res ekološki samo za motor pa ne najboljši.
 

Lucijan

Pripravnik
2. jun 2015
178
2
18
Z morebitnimi razlikami v porabi se ne obremenjujem, se pa čudim, da na Petrolu vedno tankam “do fulla” cca 2 litra več kot drugje. Samo moje opažanje...
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.255
136
63
Celje
Citat:
Uporabnik zmerni_radikalec pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Za bencin ne vem, glede nafte sem pa z MOL-om zadovoljen. Tole so podatki za avto iz podpisa za zadnjih cca. 130k km:


Ni to dokaz da je vseeno? Takšno majhno odstopanje je rezultat dnevnih faktorjev. Po moje več kot bo zapisov bolj bo konvergiralo proti 6.00 oz. tam nekje.

No, point mojega print screena je bil le ta, da je MOL-ova nafta najmanj tako dobra, kot Petrolova in OMV-jeva, kar posledično pomeni, da sem z MOL-ovo nafto zadovoljen. Zavedam se pa, da lahko imam z MOL nafto porabo 8 litrov in z OMV nafto 5,2 litra. Se pa strinjam...na koncu bo povprečje ostalo okoli 6 litrov.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.313
2.410
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Lucijan pravi:
Z morebitnimi razlikami v porabi se ne obremenjujem, se pa čudim, da na Petrolu vedno tankam “do fulla” cca 2 litra več kot drugje. Samo moje opažanje...


Sem lih hotel omeniti, da je treba tudi upoštevati kdaj katera "pištola" izklopi.

Pa veter v smeri vožnje in "takoj" nazaj nasproti smeri vožnje ne "izniči" efekta, ampak pod črto pomeni višjo porabo (malenkostno).

Za konec - na 1 tank ali na eno "furo" se ne ugotavlja razlike.
ne-ne-1.gif
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Tudi sam vodim evidenco porabe, pa je najboljša pri MOL, še prej pa AGIP.,seveda diesel, TDI 1,9.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Tudi sam vodim evidenco porabe, pa je najboljša pri MOL, še prej pa AGIP.,seveda diesel, TDI 1,9.
 

MTB75

Fizikalc
13. maj 2012
365
25
28
Zanimivo, da ob večji porabi vsi iščete razloge v nafti, namesto v variabilnih pogojih - način vožnje, uporaba klime, ambientalni pogoji...
 

Petrol

Petrol d.d.
31. avg 2011
109
22
18
Citat:
Uporabnik matofill pravi:
Se pa Petrola izogibam, ker ima največji delež bio dodatkov, ki so tako ali tako res ekološki samo za motor pa ne najboljši.

Spoštovani,

skladno z evropsko direktivo smo tudi v Petrolu leta 2005 dizelskemu gorivu postopno začeli dodajati biodizel, enako kot vsi ostali distributerji-obvezniki. Količina dodanega biodizla je bila med 3-5 odstotki in nikoli ni presegala 5 odstotkov. V tem uvajalnem obdobju je bilo tako v Sloveniji kot tudi drugod po EU zaznati nekaj tehničnih težav, ki so bile kasneje odpravljene. Pri tem je potrebno omeniti, da težave niso bile vezane le na gorivo ampak v veliki meri tudi na napajalne sisteme motorjev, še posebej nizkocenovnih tipov vozil.
Tovrstnih problemov v Petrolu že več let ne beležimo, oskrba z gorivi je nemotena, ne glede ali ta vsebujejo biodizel ali ne.

Za vsa dodatna vprašanja, želje ali komentarje smo vam sicer vedno na voljo na Povej Petrolu.

Silvan Simčič
Tehnični razvoj, kakovost in varnost
Petrol d.d., Ljubljana
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
A dej no a nisi prebral, letalska tehnologija!

Citat:
Zadeva deluje tako, da se ustvarjajo tam mini tornadi, ki razbijajo velike turbulence zraka za avtom in prihaja do manj kontravleka ("less drag") in posledično manj porabe; vsaj tako so pokazali testi v vetrovnikih na letalskih modelih ...
uf-1.gif
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38


Novi Type R ima tudi nekaj temu podobnega. V resnici se pa verjetno pozna promil dva pri 200 na uro.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38


Novi Type R ima tudi nekaj temu podobnega. V resnici se pa verjetno pozna promil dva pri 200 na uro.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Ni res:
Citat:
By positioning vortex generator over the rear of the roof, you effectively help to reduce drag and increase downforce via the rear wing. This will have the effect of reducing the overall drag created by the car travelling through the air at speed and the faster and faster you drive the more effect this device will have. Especially effective in speeds in excess of 60 mph (100 KMP) speed ranges.