VanLife in mrzlo pivo

brane_new

Guru
10. feb 2008
14.133
2.208
113
NIKOLI ne uporabljaj accu od motorja.
Za 'gospodinjstvo' SVOJ accu. Polni se med vožnjo ali solarno.
Povezava med njima je umetnost. Ju z lahkoto uničiš.
Če želiš delati el. sam, se dobro informiray!

Citat: Pa dejansko je to ultra simpl A x V = W
Gremo drugače. A=W/V.
Imaš 150W malce večji laptop. 150/12V = 12,5 A. Accu ima 80Ah, torej ga pokuriš v cca 6,5h.

lahko uporabiš svoje številke.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
- Baterija IMA 100A
- Potem pa dodas se ure h in se zacnes praskat
- hop hop v vrtec da ti razlozijo kaj je dc2dc ... v mojem primeru je pol ure kurbljanja ali voznje 25A oz 300W, kar je precej mal pri moji kapaciteti 2400W
- Glede zaloge, napolnil 2x ebike z 625W baterijam
-
Potem.so altenatorji postali pametni in sedaj potrebujes nekaj vmes, da se pametni altenator nategne in ne neha polnit.
 

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
- Baterija IMA 100A pravzaprav ima: 100A oz 100Ah ma tud 1200W oz 1200Wh ko prides iz nazaj iz predavanj ... jaz imam 24V in 2400W, kolk 100A akumulatorjev imam?
- Potem pa dodas se ure h in se zacnes praskat
- hop hop v vrtec da ti razlozijo kaj je dc2dc ... v mojem primeru je pol ure kurbljanja ali voznje 25A oz 300W, kar je precej mal pri moji kapaciteti 2400W ja 50A polnilec bo v pol ured dal od sebe 25A, če je 12V potem je to 300W če so baterije sposobne to količino sprejet je pa druga zgodba
- Glede zaloge, napolnil 2x ebike z 625W baterijam eBike ima 36V baterijo, polni se ga s pretvornikom iz 12v na 220v in gre precej stroma v nič, oba bicikla sta bila na 20% in sem ju nafilal in preživel še vikend
-
Potem.so altenatorji postali pametni in sedaj potrebujes nekaj vmes, da se pametni altenator nategne in ne neha polnit.
Romzi še zmer ne najdem nobene klamfe?
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Baterija ima 100A - nesmisel. Če govorimo o tem, kolikšen max oz. zagonski tok je sposobna dat od sebe, je to nekaj drugega.
Baterija lahko ima (teoretično) kapaciteto 100Ah, kar z zgornjim nima veze. V tem primeru ima (kot si pravilno sklepal) teoretično zalogo energije 1200 Wh.
Iz tega potegnjen sklep, da ima 1200W, je bullshit.
50A polnilec v pol ure ne da od sebe 25A. Kvečjemu ob max. polnilnem toku da od sebe 25Ah. To ne pomeni da v pol ure da od sebe 300W (spet narobe).
Spet pri bicikl baterijah mešaš moč in kapaciteto....

Glede DC2DC polnilca pa, delno imaš prav, delno gre za marketinško zadevo. Bistvo pa je, da z DC2DC povsem ločiš bivalno baterijo in se ta fila neodvisno od stanja zagonskega akumulatorja, alternatorja pa nič ne nategneš ampak se mu ta charger enostavno "kaže" kot samo eden od porabnikov v sistemu (ki pa ne rabijo nekega posebnega režima in povišanih napetosti).

Skratka, nazaj v jasli ponovit osnove.
 
Nazadnje urejeno:

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Baterija ima 100A - nesmisel. Če govorimo o tem, kolikšen max oz. zagonski tok je sposobna dat od sebe, je to nekaj drugega.
Baterija lahko ima (teoretično) kapaciteto 100Ah, kar z zgornjim nima veze. V tem primeru ima (kot si pravilno sklepal) teoretično zalogo energije 1200 Wh.
Iz tega potegnjen sklep, da ima 1200W, je bullshit.
50A polnilec v pol ure ne da od sebe 25A. Kvečjemu ob max. polnilnem toku da od sebe 25Ah. To ne pomeni da v pol ure da od sebe 300W (spet narobe).
Spet pri bicikl baterijah mešaš moč in kapaciteto....

Glede DC2DC polnilca pa, delno imaš prav, delno gre za marketinško zadevo. Bistvo pa je, da z DC2DC povsem ločiš bivalno baterijo in se ta fila neodvisno od stanja zagonskega akumulatorja, alternatorja pa nič ne nategneš ampak se mu ta charger enostavno "kaže" kot samo eden od porabnikov v sistemu (ki pa ne rabijo nekega posebnega režima in povišanih napetosti).

Skratka, nazaj v jasli ponovit osnove.
pa saj si nisva tako daleč
baterija ima zalogo 100A v kolkšnem času in količini je sposobna to zalogo dat od sebe je odvisno od tipa baterije. Ja in ko začneš merit pridejo Ah in Wh
baterija ki jo imam sam naj bi bila sposobna oddajat 100A eno uro 1x nasel nek video test na youtube

polnilec ... altenator je 170A ... polnilec 50A in če je baterijah dovolj prostora bo filal z 50A tokom. Koliko wattov pa naj bi potem dal od sebe v pol ure delovanja na 100% ?

Dc2dc .... priklopi na novejšem avtu dodatni accu direkt z kabli in vmesnim stikalom in poročaj .... jaz sem in tema. Altenator nategnes v smislu da z polnilcem obremeniš glavno baterijo in ker le ta ni polna altenator ne prekina filanja, polnilec pa potem prilagodi napetost in režim filanja bateriji katero polni

no to sem mislil s tem da ko v racunico dodas ure ... se začneš praskat po glavi in ja tudi jaz se praskam, sem pa vseeno en malcek naprej iz jasli z svojim poznavanjem problematike,