VAG 1.0 TSI

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Vem, da ste tuki gor znalci. Ali je že kdo sprobal 1.0 TSI VAG grupe v avtu ranga Golf, po možnosti še v kombinaciji z DSG menjalnikom?
Kako se tak mlinček obnaša? 85KW oziroma 115 konjev je moč, ki bila bila lahko čisto primerna za avto ranga Golf, samo 1.0 mlinček se zna malce namučiti v takem avtu ali pač? Kolikor opažam, probal sem Ibizo 1.2 TSI, taki mlinčki znajo biti precej glasni pri AC hitrostih.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.901
113
OFF:Zanima me kako to, da ni problem plačat 2k za DSG, problem pa je 500 za višjo prostornino. Vem da je avtomatik milina, samo matematika tukaj ne kaže v pravo smer.
ON:Vozil sem polota 1,2 TSI z DSG in je prava stvar, se konkretno premakne. Vem, ni to odgovor na to kar ti sprašuješ.
 
Nazadnje urejeno:

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kolikor opažam, probal sem Ibizo 1.2 TSI, taki mlinčki znajo biti precej glasni pri AC hitrostih.
confused-1.gif

Pri okoli 3k obratih je glasno kaj?
confused-1.gif
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Ne gre se za to, da bi bilo problem plačat 500€ za višjo prostornino. Danes sem bil pri enem trgovcu VAG grupe, ki mi je rekel, da je bil nekaj časa nazaj v tovarni na izobraževanju, kjer so jim rekli, da bodo morali počasi stranke navaditi na 700 kubične motorje. Jaz sem ga gledal kot da je z Marsa priletel. Na drugi strani pa se govori, da prihaja 1.5 TSI, ki bo nadomestil obstoječega 1.4TSI. Tole je malo narobe svet.
Moja izkušnja z 1.2 TSI v Ibizj, je taka, da je v 5 prestavi od 115km/h glasna, da ni za poslušat. Pa običajno vozim 1.9TDI, ki bi moral biti po teoriji glasen že zato ker je dizel.

Če že sprašuješ, se nagibam k 1.4 TSI mlinčku, če bo VAG grupa izbrana.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik jest5 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kolikor opažam, probal sem Ibizo 1.2 TSI, taki mlinčki znajo biti precej glasni pri AC hitrostih.
confused-1.gif

Pri okoli 3k obratih je glasno kaj?
confused-1.gif

Ne boš verjel, spomnil sem sem na svojega nekdanjega Renaulta 19 Chamde letnik 1991, ki je bil znosen na AC do nekje 120km/h. Potem pa so ušesa bolela.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Kaj misliš s tem 'muči'?

115 konj je 115 konj. Nič bolj niso mučni kot 115 konj v 2.0 dizlu.

Mlinček se pač mora vrteti. Če ti je kul vožnja okoli 3 jurje vrtljaji potem načeloma ni problema z vidika kubature.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.661
113
1.2 TSI z DSG je tih na AC......tud obrati pri 130km/h so okol 2300....2500 po spominu...nič drastičnega ali glasnega

Za 1.0 mlinček pa pojma nevem...pejt na testno....
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Kaj misliš s tem 'muči'?

Zelo enostavno, da deluje bolj na robu zmogljivosti in da ga zmanjka pri pospeševanju. Gas do podna pri pospeševanju, pa se avto zelo počasi odziva. Ta sindrom opažam pri Leonu prejšnje generacije z 1.9TDI motorjem na AC (pospeševanje iz cestninske postaje) in pa pri Alhambri z 2.0 motorjem, samo tam je 4-kolesni pogon pa težek avto.
 

casio

Fizikalc
19. nov 2014
531
26
28
off: Jest bi na tvojem mestu še počakal z nakupom, ker vag grupa je znana po poporodnih težavah pri novih motorjih...no preizkusiš ga lahko vseeno
smile-1.gif
sicer pa en dan berem novice kako se bodo mlinčki ukinjali in bodo spet na plano prišli pravi mototorji in kak dan ravno kontra, da bomo šli sedaj na 700 kubične motorje. Čez nekaj let bo imel kuhinjski mikser več konjev kot avto :/
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.956
-8.677
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Gas do podna pri pospeševanju, pa se avto zelo počasi odziva
Jebat ga, to so pa dolga prestavna razmerja.
Butni v nižjo prestavo in bo bolj poskočen.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Mi bolj diši 1.4TSI. Ravno zaradi izkušenj z 1.2TSI v Ibizi. Res, da sem zadevo peljal samo enkrat, ampak...
Pri principu si pa malo v meglo butnil. Kubiki gredo dol, konji pa gor, tako da kuhinjski mikser še ne bo primerljiv z avtom.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.661
113
Pa ravno mixer je.......vrti se 10-12rpk pa ma 150W (nobene moči)

Medtem ko se 850W bormašina vrti 3-4rpk in ma navor
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
V Ameriki je tole osnovni model Golfa, ki ga dobiš že za slabih 20k USD:


Se pravi 1.8 Turbo s 170 konji. Sam da veste, kolk vas nategujejo tisto ki ga v Evropi kupujete. S tem da tam je tudi daljša tovarniška garancija.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
1.2 TSI v Golfu 7 ni na AC čisto nič glasnejši kot 2.0, ali 1.4... Pri tebi je bil problem Ibiza + 5 stopenjski menjalnik, čeprav obrati so znosni pri AC hitrosti (cca. 3k rpm pri 140km/h), tako da predvsem Ibiza... nižji rang vozila in nižje pozicionirana znamka v koncernu. Večkrat se peljem s Polom 1.2 TSI s 110hp in DSG7 pa se mi nič kaj pretirano glasen ne zdi na AC za ta rang vozila.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
3200-3400 še vedno znosno.

Če bi vi vedeli kakšne so cene avtomobilov, ki pridejo na tovarniško dvorišče bi vas kap. Še bolj pa bi vas kap ko bi vedeli koliko se podražijo tisti moment, ko tovarniško dvorišče zapustijo. V bistvu je tako pri vsakem izdelku.... Pa lepo potrošništvo vam želim!
smile-1.gif