Lej Roberto pust ti neko politiko, ko ti prfoksa reče kaj pa morem tak je sistem potem veš, da v javnem sistemu marsikaj ne štima. Sprejemajo vse živo resursov pa nimajo za tujce in jih požre javni sistem, ki jih obdeluje in spušča zaradi kaj vem česa naprej.
Pridni učenci niso prioriteta, ali pa tisti ki bi hoteli nekaj odnesti kaj. Pedologinja v Prešernovi sploh ne sprejema otrok z govornimi napakami ampak šipce, slovenske otroke pošiljajo z napotnico k privat pedagogu, kjer so ogromne čakalne vrste.
V razredu imajo učence kateri ne znajo niti jezika, zdelujejo razrrede čeprav se sporazumevajo z mahanjem in tolmačanjem učencev višjiega razreda itd....
in the name of what? Ti pa o Kumrovski, katoliški problematiki nabijaš tukaj.... v Kumrovcu so enostavno te opice dal v posebni razred, danes jih imajo pomešane v razrede. Normalno da otrok ki ne razume nič, dela pizdarije, staršem se pa itak jebe za cel svet, dobi socialneo, flet in ga boli cel svet, zadnja briga je OŠ.
So izjeme ne rečem, venda 90% je tako. Če mene vprašaš daneš naš šolski sistem je totalno zgrešen. Prfoksi so v sistemu apatični, češ kaj morem in problem solved.
In ja ta šolski sistme je gnil do amena. Pusti politko namir, ker ta se ne zaveda realnega problema.. Tudi prfoksi ob morebitni pritožbi pač skomigajo z rameni, kaj moremo tak je sistem..
V tujni pa imajo za te otroke posebni program in šolski sistem, pr nas pa so intergrirani v normalni sistem. Prfoksa z 20-30 učencem in recmimo 4 opicami pa naj naredi kva?
še enkrat to je gnilo da smrdi in še to da tak ki pojma nima naredi razred z samimi šuti! In to je razlog, da bi otroka vpisal v neko vsaj približno uredu organizacijo.